2kpl Numark AXIS 9 cd-soitinta + Numark DXM 06 mikseri = ?

15 posts, 1 page, 4,188 views

[Syanide]

Posts: 36

#1 • • [Syanide] team hipihipi
Morjensta!
Oon tässä suunnittelemassa dj-laitteiden ostoa mutta ei ole oikeen tietoa näistä laitteista niin kyselisin vähän apua että miltäs tuommoiset laitteet kuulostaisivat? hinta ei sais ylittää tonnia joten jos jotain parempia laitteita olis ehdolla niin muistakaa maksimi hinta kuitenkin =)
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Itse pinohiirien ystävänä hankkisin, jos tonni rajana, kaksi kappaletta CDJ-100s:sää ja yhden DJM-300.
Hinnaksi tulis Thomannilta:

345 + 369 + 369.

Itellä tuo DJM- 300s ja vaikkei ole efuja ja riisuttu niin ei ole mitään ongelmia vuoden aikana tullut.
Sun tilanteessa säästäisin vielä hetken ja ostaisin, vaikka kaksi CDJ-500s mallia kappalehinta: 629 .

Tietenkin CDJ-800 tai 1000 rokka kun hirvi, unohtamatta DJM-600. *kuolaa*
serotonot

Posts: 3,137

#3 • • serotonot Paul Easy
nii tiiä nyt sitte onko 500:lla ja 100:lla niin hirveesti eroja että kannattais sijoittaa.

sitä paitsi jos ostaa djm-300:n ni on kiva et on sit noi 100:n efektit siin soittimes.

Itse katselin kans noit axiksia eikä ne huonoilta vaikuta. silti pöydällä seisoo tällähetkellä pioneerin cdj100s
[Syanide]

Posts: 36

#4 • • [Syanide] team hipihipi
Olis kiva kuulla numarkin laitteita käyttäneiden mielipiteitä asiasta.
Onko tuossa pioneerin cdj100s soittimessa looppia?
DJ_laama

Posts: 123

#5 • • DJ_laama
ei löydy looppia siitä
serotonot

Posts: 3,137

#6 • • serotonot Paul Easy

[Syanide]:
Olis kiva kuulla numarkin laitteita käyttäneiden mielipiteitä asiasta.
Onko tuossa pioneerin cdj100s soittimessa looppia?



ei oo tosiaan joo. siin on kolme efektiä

JET (flangerin tapainen)
ZIP (hidastaa/nopeuttaa biisii niinq koskisit vinyyliin. kai, en oo hirveesti tarvinnu)
WAH (wah-efekti eli filterinkaltainen)

ja noita ohjataan jog-wheelistä niiden ollessa päällä (sillon ei pitch bendaa)
Illustrator

Posts: 3,171

#7 • • Illustrator
Itelläni on tommonen Numarkin Dxm-01. Se on ihan kiva perusmikseri. Ei mitään ihmeellistä, mut oikeestaan mitään ei puutu. Rakennekkin on ihan ok. Metallinen kuori, jämäkät eq-potikat jne. Toi Dxm-06 näyttäs pohjautuvan aika pitkälle samantyyppiseen rakenteeseen ku Dxm-01. Lisänä tossa 06:sessa näyttäs olevan ainaki 12 efektiä ja eq-killit. Varmaan ihan asiallinen.
Nega

Posts: 851

#8 • • Nega Mental, Progress
Cd-soittimiksi suosittelen noita pinohiiren cdj-100s.

Numark DXM06 hinta-/laatusuhteeltaan hyvä.
Yllättävän laadukas mikseri *joo*

Suosittelen!
[Syanide]

Posts: 36

#9 • • [Syanide] team hipihipi
kovasti näyttää saavan pioneerin cd-soittimet kannatusta =)
polly

Posts: 1,259

#11 • • polly Herra
Itselläni ei ollut varaa pioneereihin.
Ostin omnitronicin djs 1100 ja ajattelin päivittää ne pion 100:n.
nyt kun koneet on ollet vuoden olen ollut niihin tyytyväinen ja soitto ominaisuuksiltaa pärjää pioneereille.
ja efectejä yms. löytyy enemmän.
Ero omnin halvemman vehkeen ja näiden välillä on kuin yöllä ja päivällä.

Kyseisistä soittimista ei ole kokemusta mutta tällä viestillä haluan kertoa että vaikka kyljessä ei lue pioneer niin soitiimet voi olla hyvät
[Syanide]

Posts: 36

#12 • • [Syanide] team hipihipi

polly:
Kyseisistä soittimista ei ole kokemusta mutta tällä viestillä haluan kertoa että vaikka kyljessä ei lue pioneer niin soitiimet voi olla hyvät



Aamen =)
Kyllä minä taidan numarkin laitteet ostaa. Onpahan sitten yks klubituslainen joka osaa tulevaisuudessa vastata näinkin kinkkiseen kymysykseen *nauru*
wizzy

Posts: 114

#13 • • wizzy ( I )
Itse olen kanssa luultavemmin päätymässä noihin numarkin axis 9 soittimiin cd100s:n sijasta
Onhan noissa tuo scratch ominaisuus myös ja ulkonäkökin miellyttää.
Vaikkakin eipä noista pioneereista tosiaan paljoa huonoa ole kuullut.

--
All massive

Funktion

Posts: 1,720

#14 • • Funktion over 9000
DXM06 on hyvä mikseri.. Noista soittimista mulla ei ole harmainta aavistustakaan, mutta yhdyn Pollyn sanomaan, että laitteet voi olla hyvät vaikka kyljessä ei lue Pioneer (tai Technics)*joo*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Grizzley

Posts: 2,893

#15 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Itellä on ollu toi DXM06 käytössä jonkun aikaa ja heti kun sen heitti kiinnin vahvistimeen niin soundissa huomas aikamoisen eron edelliseen (Omniin) verrattuna...siihen kirkkaampaan suuntaan siis *hymy* Kaikinpuolin asiallisen olonen laite ja efekteissä sopivasti leikkivaraa, eli voin suositella.

Mikään huippuammattilainenhan en tietty oo mut sen verran otin selvää ennen hankintaa et ihan hyviä käyttökokemuksia ja arvosteluita ko härveli on saanu maailmalta. Pitäis olla suht turvallinen hankinta noin kestonkin puolesta *joo*

--
Signature summarily executed for treason