Tuotanto ja biisin rakenne on todella perustavaraa, soundeissakaan ei ole mitään kovin mullistavaa (pakkaus voi tietysti syödä soundeista puolet, ja tämä versio taitaa olla myös mono..?). Ei niissä soundeissa siis mitään vikaa ole, on vain tullut kuultua tätä samaa soundia aika paljon niin se menee vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Biisin parasta antia on mielestäni melodia, mikä on tietysti lopulta kaikkein tärkeintä, sillä tästä olisi mahdollista tehdä loistava remiksi hieman eri lähestymistavalla. Biisi myös rullaa mukavasti eteenpäin, joten bileissä tämä toimisi varmasti itsellenikin paremmin kuin kuulokkeilla kuunneltuna. Ainoa mikä biisissä ei nappaa yhtään, on melodian nosto ennen biitin mukaan tuloa. Se on kuin suoraan Nukleuksen oppikirjasta ´Kuinka teen hittibiisin Englantiin´, ja aivan liian monta kertaa jo käytetty (siis se melodian pilkkominen yhä pienempiin pätkiin ja bd:tä ja cymbalia kehiin + tietysti 8 tahdin mittainen tauko ennen kuin jatkuu).
Biisin pelastaa kuitenkin hyvä melodia, joten... Finland, 10 points (of 12).
Tää on kova. Oma tyylikin on kuultavissa jo (oon kuullu 2 sun biisiä). Livenä varsinki aika vekkuli vedätys . Rakentavampaa kommenttia myöhemmin kun oon kuunnellu ajan kanssa - jos kestät mahdollista kritiikkiä?
EDIT: Eipä siinä hittojakaan - ei mulla ole mitään rakentavampaa sanottavaa. Meikään iskee tuollaisenaan tää biisi. Ehkä purkkiin nyt tämä tällaisenaan (tietty masteroinnit vielä kehiin ensin) ja seuraavan projektin pariin :)
Olen Reptilen kuullut, ja täytyy sanoa että tämä tekele on siihen verrattuna mahtava harppaus. Tämä on juuri sellaista ihanan melodista, mutta kovempaa fiilistelymatskua, jolle tämä paksukainen lämpeää.
Ostaisin lätyn heti.
Toimii todella mainiosti, kuulin studiolla ja Finrg bileissä. Ei juurikaan pahaa sanottavaa, saa nähdä minne suuntaan RX:n musiikki kehittyy pikku hiljaa niin saundillisesti kuin rakenteellisesti. Odotukset korkealla! Anna palaa Frank!