björk - hidden place bootleg (kiksu, päivitetty versio saatavilla)

50 posts, 3 pages, 12,028 views

sadrak

Posts: 12

#41 • • sadrak
Aivan loistavaa, maistui mulle *sydän* *aplodit* *sydän*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#42 • • Peikkotyttö
Björkin yks upeimmista biiseistä ja kovin onnistunut remix*aplodit*

--
Groove is in the Heart

Avatar
#43 • • . Guest
Laatu trancea ja hienosti saatu vokalit istumaan tunnelmaan!!
Hyvin tuotettua eikä mun mielestä todellakaan mitään
tusina trancea!!=) HIeno biisi!
--

Posts: 94

#44 • • --
uusi dj-ystävällisempi ja paranneltu versio linjoilla

download
10:35, 192kbps mp3

palaute ois kivaa
LoFi

Posts: 726

#45 • • LoFi
Talteen meni.. Kiitos paljon! =)

Pistäs muuten viestiä sitten kun oot seuraavia biisejä valmistelemassa, ois mielenkiintosta kuulla uusien sävellyksien pre-previkoita :)
Miika

Posts: 893

#46 • • Miika
Huh-huh. *sydän*

Mun mielestä vokaalit pääsee oikeuksiinsa kun taustat on hiukan tummia. Jos liidi ja laulu on päällekkäin ja molemmat kilpailee kirkkaudella, niin ne alkaa syömään toisiaan. Tässä on niiden balanssi täydellinen. Menee omaan top10:een joka enää harvoin muuttuu.
Homegrove

Posts: 2,102

#47 • • Homegrove Further
Tää kyllä toimii ja menee ehkis soittoonkin. :)

--
Forward thinking house music

pmid

Posts: 528

#48 • • pmid hyvänpuolulainen
joo kyllä tämä on maistuva biisi. tykkään tosi paljon björkin tuotannosta ja toisaalta myös kikkeli transesta. tämä yhdistelmä toimii kyllä hyvin tässä kappaleessa. biisin rakenne on mukavan loiva; tämä ei yritäkään olla mikään tajuntaa räjäyttävä hehkutus. rakentelu toimii ja loppupuolella biisin kliimaksissa tulee kyllä hyvät fibat! *hymy*

soundeista en osaa sen enempää sanoa, kun oma kuuntelu rajoittuu kotioloihin. täällä kotona en erota studio-tason soundeja hieman tökerömmistä, joten ei pahaa sanottavaa siitä!

kaikenkaikkiaan loisto kipale. lisää vaan tällaista *hymy*

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

oZq

Posts: 153

#49 • • Edited oZq
Toimii ainakin kotioloissa kuunneltuna. Tietysti björkin vokaalit kantavat todella paljon, itseasiassa monessakin niitä hyödyntävässä biisissä. Mutta ei tässä mun korviin sattunut mitään häiritsevää muutenkaan. Varmaan toimisi myös tanssilattian puolellakin.

Maistui! *hymy*
psydog

Posts: 4,536

#50 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!
Mielestäni loistava. Björkin fantastinen ääni aina toimii. Tätä on hyvä kuunnella jossain autossa kun menee tosi kauas tai kotona töitten jälkeen. Tosi rauhoittava!!!