Infected Mushroom - I'M the supervisor

37 posts, 2 pages, 7,829 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Funktion over 9000
Onko tietoa julkaisupäivämäärästä? Esim. Psyshopin banneri ei kerro sitä.. Kuola valuu ku kuunteli sampleja...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ezzy

Posts: 8,060

#2 • • ezzy Droid-pappa
harmittavan samanlaisia biisejä...todella tylsää kuunneltavaa. pitänee kuunnella vielä muutaman kerran. aikamoinen pudotus converting vegetariansista.
Android

Posts: 3,908

#3 • • Android
20.9.

Mulla taas reaktio on täysin päinvastainen sampleja kuunnellessa. Uusi IM:n soundi ei kyllä nappa yhtään. Livenäkään ei toimi...
Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000
Jaa.. Mun mielestä paras levy tähän asti on ollu The Gathering. Kesällä Full Mooneilla tosin veti tosi paskan setin.. En mäkään kaikista noista biiseistä tykkää, mutta montamonta hyvää on! Ihmisillä on makuja.. Mut mun mielestä Converting Vegetariansin trance side oli paska! Tositosi paska... *ding*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Esimerkkeinä Bombat (joka on mulle kulkeutunu jo melkein puoli vuotta sitten mp3:na) on ollu ahkerassa kuuntelussa ja on tosi loistava biisi.. Horus The Chorus kuulosti tosi hyvältä, samoin Stretched.. Nami breaksia... *hih* Mut makuja on, kuten sanoin..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Android

Posts: 3,908

#6 • • Android
Todistin itsekin IM:n setin Fullmooneissa ja oli kyllä aika surkea. Tosiaan vanhempi materiaali on ihan jees vaikka sekään nyt ei lukuunottamatta yksittäisiä biisejä (Dream Theater, The Shen ja pari muuta) hirveästi jaksa innostaa. Mut just esim. joku Cities Of The Future....Ei kiitos *eiei*
Funktion

Posts: 1,720

#7 • • Funktion over 9000
Mä tykkään mm. Overmode, Tommy The Bat, Gathering yms. ekan levyn biiseistä eniten.. Mut ei se kyllä todella pätki koko tuotannollaankaan muita Israeli porukóita. Mikä muuten säväytti eniten Full Mooneilla?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Android

Posts: 3,908

#8 • • Edited Android

Funktion:
Mä tykkään mm. Overmode, Tommy The Bat, Gathering yms. ekan levyn biiseistä eniten.. Mut ei se kyllä todella pätki koko tuotannollaankaan muita Israeli porukóita. Mikä muuten säväytti eniten Full Mooneilla?



Tikal (mukava rankkasade muuten keskellä settiä), Wrecked Machines, Space Tribe...
Funktion

Posts: 1,720

#9 • • Funktion over 9000
Melicia, Talamasca (eskimo kun ei vaivautunu paikalle), Psydrop, Astrix... Alien project heti ekana naminami! *slurps*
´Ja loput sanoitkin jo.. Sateet oli mukavia vaa.. Kiva tanssia ihan litimärkänä! *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000
Mutta... Tikal? Kesken buukattu...? En muista nähneeni.. Kenen tilalla soitti?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Android

Posts: 3,908

#11 • • Edited Android
Mulla on vielä soittolista tallella...Siinä lukee näin;
Thursday 01.07
16-18
TIKAL (Live)
Neurobiotic, France

Soittoaikataulut löytyy myös täältä pdf-muodossa.

(Menee muuten aika offtopics tää keskustelu...)
Funktion

Posts: 1,720

#12 • • Funktion over 9000
Joo, mut siellä kun kattelin sen sienikojun seinässä olevia aikatauluja niin en muista nähneeni tikalia... No joo, enpä mä muista paljon muutakaan sieltä joten... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kmn

Posts: 47

#13 • • kmn
yks parhaista IM plätyista ever. *aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14 • • Jussi Soro choon!
Kyl mä tykkään. Tosi paljon samaa soundia, mut niin noi psykelätyt yleensä on. Kivaa groovaavaa matskuu, jota on hyvä soittaa trancempaankin settiin :)
Kristofer

Posts: 65

#15 • • Kristofer Vanhuus painaa
Supervisor on varmasti parhaimpia Mushroomin levyjä, kaikki biisit kolahtaa täydellisesti *plur*

--
Trance is life.

Android

Posts: 3,908

#16 • • Edited Android
Aivan hirveetä sontaa. Tosin enpä muuta odottanutkaan. Viimeinen tippa on ne vokaalit (esim Muse Breako RMX). Yäk *poks* Tosi psykedeelistä joo...En ole ikinä ollut mikään IM:n suuri ystävä mutta tämä on kertakaikkiaan valovuosien päästä jostain Classical Mushroomista.
sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy:
aikamoinen pudotus converting vegetariansista.



paskahan tuokin oli ;) Ei ole hyvää tullut sitten The Gathering:in ;)
kilobitti

Posts: 2,419

#18 • • kilobitti 1-2-3 techno
itse pidin BP empirestä tosi paljon, CV ei taas kolahtanut alkuunkaan (paitsi Apogiffa*joo*)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

iLJA

Posts: 218

#19 • • iLJA

Kristofer:
Supervisor on varmasti parhaimpia Mushroomin levyjä, kaikki biisit kolahtaa täydellisesti *plur*



Oon ihan samaa mieltä! *iloinen*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

Funktion

Posts: 1,720

#20 • • Funktion over 9000
Mun mielestäni toi on hyvä lätty.. Ei psykelättynä mutta muuten.. Muse breaks on aivan loistava biisi, heti perään Meduzz.. Frogmachine on myös todella loistava.. Mutta, kuten sanottu:psykelättynä ei hyvvä, muutenvaan lättynä aivan loistava!

(The Gathering oli se ainoa, viimeinen psykelätty kyseiseltä porukalta)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..