***** R O S K A*****club 10.9.2004 @ tampere

12 posts, 1 page, 1,776 views

hahmo

Posts: 119

#1 • • Edited hahmo
tampere_etu.jpg

tampere_taka.jpg


INFEKTO PERUUTTANUT

MUTTA

PARI YLLÄRIVIERASTA KORVAAMASSA

eips muuta kuin huomiseen..ja älkää missatko milon ja drs:n aloitussettiä (ekat 1,5h) silloin on vielä HÄPPÄRITKIN

UUDET SIVUT: WWW.ROSKA.NET
drS

Posts: 1,939

#2 • • drS

hahmo:
eips muuta kuin huomiseen..ja älkää missatko milon ja drs:n aloitussettiä (ekat 1,5h) silloin on vielä HÄPPÄRITKIN



\o/ *känni* \o/

kai sitä vois tässä vaiheessa jo vähän paljastaa mitä paskaa sitä on tällä kertaa mukana.. eli mm.

replay suomi mania *nyyh*
cokkelin kivittaejaet *uuh*
ja vihdoin se janus valmunen *eiei*
lillikutti

Posts: 249

#3 • • lillikutti hyppivä jyvä
harmittaa kun en pääse. *nyyh*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Beliar

Posts: 1,361

#4 • • Beliar
Mä vähän luulen, etä tänään ainaki meikä on kohtuullisen humalassa... ;)


...olkaa tekin! :D

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

serotonot

Posts: 3,137

#5 • • serotonot Paul Easy

DjBeliar:
Mä vähän luulen, etä tänään ainaki meikä on kohtuullisen humalassa... ;)


...olkaa tekin! :D



en. mä aion olla kohtuuton.


nimim. kohduunkaulansyöpä :(

(tai -juopa)
Beliar

Posts: 1,361

#6 • • Edited Beliar
Hitto!

Mullon ihan semmoinen olo, niin ku olisin ollut täällä, mutta epäilempäs kuitenkin sitä, että ufot olisivat kaapanneet minut ja istuttanut sirun päähäni - aikavälistä pe klo22 ja la klo 17 mulla ei ole mitään muistikuvia. Alienit olivat kuitenkin hirmuisen ystävällisiä ja olivat varanneet minulle viereeni (ja syliini) valmiiksi ruokaa, jotta olisi heti voinut herättyäni syödä ja huuhdella ihmiskokeissa käytettävien kemikaalejen pahan maun pois suusta jollain mustalla nesteellä, joka etäisesti muistutti lämmintä, hiilihapotonta kokista. Ystävillämme alieneilla vaan ei taida olla tietoa maan asukkejen nukkumistavoista, saatikka nukkumispaikoista, vaan olivat ne laittaneet minut nukkumaan nojatuoliin - varsin epämukavaa!

Kokeet, joita alienit minulle tekivät, altistivat minut mm. neonväreille ja korvia raastaville äänille, jotka tavallaan toivat minulle mieleeni kadotetun nuoruuteni, josta nyt ei muutenkaan ole ollut suotavaa puhua seurassa, missä saattaa olla alaikäisiä. No joka tapauksessa nämä neonvärit, ääniärsykkeet, sekä jotkin kemialliset lääkeaineet aiheuttivat minulle seuraavaksi päiväksi krapulaa läheisesti muistuttavan pahan olon, päänsäryn, sekä uskomattoman morkkiksen! Ärsykkeet, mitä alienit lähettivät minulle aivoihini, päässäni olevan sirun kautta, saivat minut näkemään hahmoja (siis muitaki ku Ekoja), jotka luulin tunnistavani jossain määrin tutuiksi, vaikkakin jälkeenpäin en osaa varmuudella sanoa, kenet olisin niistä hahmoista tunnistanut - niin no paitsi Don Johnsonin mä näin! ...ja sit se kirahvi!

Hukkuneita tavaroita, jotka luulen alieneiden sosialisoineen itselleen:
-U96 - DasBoot (albumi)
sen lisäksi hukkasin mestoille nahkarotsini, itsekunnioitukseni, kolme kpl jääkuutioita (piti viedä kotiin), upouuden avo-Ferrarini, sekä yksi soppakauha...

Hauskaa oli (siis kuulemma) ja viihtyisää (vaikkakin nahkaiset blackhorse-pitkätkalsarit puristivatkin pallia koko illan ja pierasu sai kengät lentämään jalasta) - kiitoksia Hahmolle ja Tapsalle ja muillekin!

Ja pakolliset smailit tähän perään:
*pihkassa**plur**hali**jiihaa**aplodit**iloinen**känni**känni**känni**känni**känni**känni**känni**känni**ankka**pupu**joo**blush*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

drS

Posts: 1,939

#7 • • drS
en mäkään onneks muista puoliakaan, mut oli kyllä roskin roska so far :((((

DjBeliar:
-U96 - DasBoot (albumi)



hahmo lykkäs ton mulle, saat sit ku seuraavan kerran nähään.
anri

Posts: 890

#8 • • anri team parempi pitäjä
Tästä illasta ei oo juurikaan mitään sanottavaa. *blush*
Olipa Roska. *nauru*
Olis kiva ku muistais edes jotain, mikä ei olis noloa.
Kuka haluaa huulipunaa?

--
don't go halfway - go all the way

serotonot

Posts: 3,137

#9 • • serotonot Paul Easy
sä ja sun huulipunas :(
anri

Posts: 890

#10 • • anri team parempi pitäjä

serotonot:
sä ja sun huulipunas :(



Kuiteski oot vaan kateellinen!*lmao*

--
don't go halfway - go all the way

Beliar

Posts: 1,361

#12 • • Beliar

drS:
hahmo lykkäs ton mulle, saat sit ku seuraavan kerran nähään.



Ihanaa! Kiitos muru! :)

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!