80 posts, 4 pages, 18,592 views
sapeli:
---
Jutu:
Uutena vuotena lonkero 6-pack, josta mä en edes itse juonut kuin pullon.
---
Mut kato sä tarjosit muille hyvää mieltä Itse en ainakaan kadu yhtään senttiä minkä olen käyttänyt kavereille ostettuihin (tai kavereille päätyneisiin) juotaviin
Jutu:
---
sapeli:
---
Jutu:
Uutena vuotena lonkero 6-pack, josta mä en edes itse juonut kuin pullon.
---
Mut kato sä tarjosit muille hyvää mieltä Itse en ainakaan kadu yhtään senttiä minkä olen käyttänyt kavereille ostettuihin (tai kavereille päätyneisiin) juotaviin
---
Voihan sen tietysti noinkin ajatella. Heh, mä oon sen verran amatööri että ehkä se on parempikin että ne juotavat päätyy niiden käsiin jotka sen homman osaa
Ana-5000:
---
Cloud:
Itse tietty suosisttelen uff ja vastaavia keräyksiä.. saapahan olla jonkin-asteinen lahjoittaja ja ei tarvitse antaa puhdasta rahaa.. uskoisin niiden ei käytettyjen vaatteiden olevan helpompia lahjoittaa monasti pois kuin mm puhas valuutta
---
Joo mikä ettei, lahjottakaa vaan vaatteenne jotta TVIND ja Tanskan mafia saa käärittyä hyvät rahat kokoon! http://www.tvindalert.com/
Kate, 21.1.2005 16:18:
---
Erilaisia kenkiä yms. on mulla kyllä ihan liikaa..muutamat parit olen ostanut (ilmeisesti näin jälkikäteen ajatellen) ihan vain sen takia, kun ne on ollut niin söpöt, kivat, ihanat, korkeat yms....lopputulos on ehkä se, että olen käyttänyt niitä kerran jos ollenkaan.
Mut ei sille voi mitään....*kenkäaddikti*
peikkotyttö, 31.3.2006 17:20:
Ruotsin laivalla ostettu 8,5 e maksanut meriaamianen. Tuli hieman hintaa yhdelle coctail-piirakalle ja parille lasille tuoremehua, kun tulikin lähtö hyttiin oksentamaan*eiei*
mayah, 22.3.2006 10:58:
Tarpeeton se on, mutta näppärä.