Polly : break a leg (psychedelic)

21 posts, 2 pages, 4,010 views

polly

Posts: 1,259

#1 • • Edited polly Herra
polly
Break a leg
www.miazu.com

1. Dsp : have a good time (all the time)
2. Miraculix : stop them
3. Hujaboy : modifications
4. Gms vs. Spacetribe : The third eye
5. Wrecked machines : cyber space
6. Psyside : Brain under control
7. Fullcolor : The numerical combina
8. Charasmatix : Naec
9. Infected Mushroom : Scorpion frog

50 min
noin 48 M
128 kbps

Vedetty kerralla purkkiin fiilispohjalta

(edit url)
(second edit typo)
(third edit s)
Displacer

Posts: 1,828

#2 • • Displacer
ja mistäs tän sit saa otettua?
Avatar
#5 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Nipots, se on muuten Charasmatix ei matrix. Ja Fullcolor on artisti levyltä Utopia biisi The Numerical Combina. Imutukseen menee. Palaute myöhemmin.

(edit;: ääs puuttu, kannata lukee mitä kirjottaa ;)
Android

Posts: 3,908

#6 • • Edited Android

ujin:
Nipots, se on muuten Charamatix ei matrix. Ja Fullcolor on artisti levyltä Utopia biisi Numerical Combina. Imutukseen menee. Palaute myöhemmin.



Charasmatix siis *vink*

Edit: Sekä Wrecked Machines, jos nyt tolle linjalle lähdetään...
serotonot

Posts: 3,137

#8 • • serotonot Paul Easy

polly:
Ok korjataan listaan, kun keritään
kiitos.

Lukihäiriön ja titämättömyyden syytä tää



excuse me mut miten ihmeessä voi olla tietämätön biiseistä joita levyillään on? kylhän sen artistin ja biisin nimen voi ottaa siit levyn kannesta jos ei ulkoa muista *täh*
Avatar
#9 • • ikj Guest
deja vu =D
polly

Posts: 1,259

#10 • • polly Herra
Se on melko helppoa,
Katsoin biisit ns. dj slipistä jonka olen itse tehnyt ja siihen olen merkannut biisit väärin ja toisaalta omaan lukihäiriön eli luen selvää tekstiä päin persettä.

Ja toi tietämättömyys liittyy fullcolor aktin utopia levyn nimeen kun siinä levynkansien yläreunassa lukee fullcolor utopia niin mistä siitä olisi voinut päätellä että kyseessä on fullcolorin levy utopia eikä fullcolor utopian selftitled levy
serotonot

Posts: 3,137

#11 • • serotonot Paul Easy

polly:
Se on melko helppoa,
Katsoin biisit ns. dj slipistä jonka olen itse tehnyt ja siihen olen merkannut biisit väärin ja toisaalta omaan lukihäiriön eli luen selvää tekstiä päin persettä.

Ja toi tietämättömyys liittyy fullcolor aktin utopia levyn nimeen kun siinä levynkansien yläreunassa lukee fullcolor utopia niin mistä siitä olisi voinut päätellä että kyseessä on fullcolorin levy utopia eikä fullcolor utopian selftitled levy



joo toi fullcolor utopian levyn homma on ihan totta. Phanaticilla oon tota levyy kattonu ja itellekin välittyy siitä kuva et se on Fullcolor Utopia se artisti. Huonoo designii siis. Ja muutenkin on kiva kerrankin kuulla tollanen syy sille eikä sitä toista mistä idi muistuttikin :)
serotonot

Posts: 3,137

#13 • • serotonot Paul Easy

polly:
no joo nyt kun nää lainopilliset seikat on selvitetty niin voi laittaa myös mielipiteitä mixistä



tos toi on downloadissa koko ajan :) palautetta seuraa kun saan kuunneltua
serotonot

Posts: 3,137

#14 • • serotonot Paul Easy
eka vaihto laukkaa melkoisesti ilman suurempaa korjausta ja tyylikin vaihtuu mielestäni aika radikaalisti. tietysti paha sanoa miten noi biisit sais sulautettua yhtyeen mut ainakin nykyisellään. Toinenkin vaihto hakee myös suht paljon mutta "tarina" pysyy kuitenkin paremmin kasassa. Kolmas vaihto sujuukin sitten jo paljon edellisiä paremmin. biisit sopii ihan hyvin yhteen ja meininki reipastui kaikin puolin. Neljäs vaihto menee biitillisesti ihan mallikkaasti mutta jotenkin tuntuu että tunnelma kärsi kun toi wrecked machinesin biisi on jotenkin rauhallisemman oloinen. Seuraava vaihto laukkaakin sitten taas jo reilummin, joskaan ei kuitenkaan tuhoa eteenpäin vievää rytmiä (biitti hakee mutta ei ole siis ihan sekaisin). Kuudes vaihto lähtee ihan hyvin liikkeelle mutta jotenkin sieltä sitten katoaa yhtäkkiä biisi ja tunnelma vähän kärsii kun jotenkin taas meininki rauhoittuu.

Duunipäivä loppui kesken joten pari vikaa vaihtoa ja setin kokonaisrakenteeseen liityvän palautteen pistän myöhemmin.

kaiken kaikkiaan ihan kehityskelpoista ja hyvää settiä. pyrin vain tohon palautteeseen kaivamaan ne asiat jossa on kehitettävää että tästä olis jotain hyötyäkin :)

oisin reivannu jos ois tullu reiveis. kai se jotain kertoo (tosin parin laukan kohdal olisin hakennu bissen ja ekat vaihdot ois saanu jo pelkäämään :)
Funktion

Posts: 1,720

#17 • • Funktion over 9000
Tracklistin perusteella tykkään, omistan jokaisen biisin itsekin, mutta kiinnostaa tietää miten neito niitä käyttää! *nauru*
Palautetta seuraa!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#18 • • Funktion over 9000
Noniin! Puolessa välissä mixiä mennään, mutten jaksanu odottaa että pääsen kommentoimaan! Me loves it! Mua ei haitannu laukat yhtään, osaa en edes huomannu, mitä Poliisi sano.. *hih* Mut joo, loving it, loving it! Parempi kun lauantaimix.. *plur*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#20 • • Edited Funktion over 9000
Oho! *iihhih* Sori.. Nimi ja avatar on kovin hämäävät.. Mutta eipä se mixausta muuta.. Nyt neljä kertaa läpi kuunneltuna ainoa asia mikä jäi vaivaamaan tuossa setissä on tuo puolen välin rauhoittuminen.. Jotenkin läsähtää hetkeks.. Mutta sehän on vaan mun mielipide..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..