TERRORCRAFT Vol.3 - Kolmas kohtaus

69 posts, 4 pages, 22,143 views

Waily

Posts: 919

#21 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
*jiihaa* Terrorismiä luwassa *vink* en usko että kukaan rankemman puoleisen musiikin ystäwä haluaa missata näitä kemuja *hymy* *hymy*
Fentae

Posts: 186

#22 • • Fentae
Tulossa! *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#24 • • Jone Archibald Haddock

Waily:
*jiihaa* Terrorismiä luwassa *vink* en usko että kukaan rankemman puoleisen musiikin ystäwä haluaa missata näitä kemuja *hymy* *hymy*



Mä en ainakaan halua jos täälläkin vedellään virtoja pois soittopöydästä kesken setin.

Haisee spektaakkelille. *plur*
nomic

Posts: 4,120

#25 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Jone:
Mä en ainakaan halua jos täälläkin vedellään virtoja pois soittopöydästä kesken setin.

Haisee spektaakkelille. *plur*



laitetaan teknarit tuleen! kuuluu show:hun! *lmao* ... *hahjust* ... *igor*
fibbe

Posts: 49

#26 • • Edited fibbe Speed King
aah tätä topikkia oon odottanu *joo* *sydän* tänne on ihan pakko tulla viimeks oli niin hyvää mättöä ! *pahis* *jiihaa* ja jos vaikka tällä kertaa kerkeis ajoissa paikanpäälle että kuulis nomicia vihdoinki livenä tai jotai *iihhih*
Damien

Posts: 2,882

#27 • • Damien [tr3ox]

nomic:
---
Jone:
Mä en ainakaan halua jos täälläkin vedellään virtoja pois soittopöydästä kesken setin.

Haisee spektaakkelille. *plur*

---


laitetaan teknarit tuleen! kuuluu show:hun! *lmao* ... *hahjust* ... *igor*



Poltetaan sun PC niin voit viimeinkin kinuta ittelles uuden ja tehokkaamman.... ;)
nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Damien:
Poltetaan sun PC niin voit viimeinkin kinuta ittelles uuden ja tehokkaamman.... ;)


tossahan olisi ideaa, saankos sun konees sitten? ;)
Damien

Posts: 2,882

#29 • • Damien [tr3ox]
Ilman m00ta! *tähän puolen sivun mittainen lähikuva mun suusta kun tapahtuu totaalirepeäminen*

Hei, ja jos tehossa uupuu niin jeesiä löytyy aina. Siivet lepattamaan ja projektit Askistoon Pegasos...
nomic

Posts: 4,120

#30 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Damien:
Hei, ja jos tehossa uupuu niin jeesiä löytyy aina. Siivet lepattamaan ja projektit Askistoon Pegasos...


kiitän, mutta eiköhän laiteta tällä kertaa mun kone taas koville ;) tai no... pitää kattoa, sain äänikortinkin taas toimimaan ilman rätinää pienten säätöjen jälkeen... *hymy*
Damien

Posts: 2,882

#31 • • Damien [tr3ox]

nomic:
---
Damien:
Hei, ja jos tehossa uupuu niin jeesiä löytyy aina. Siivet lepattamaan ja projektit Askistoon Pegasos...

---

kiitän, mutta eiköhän laiteta tällä kertaa mun kone taas koville ;) tai no... pitää kattoa, sain äänikortinkin taas toimimaan ilman rätinää pienten säätöjen jälkeen... *hymy*



Hena itki sitä ja samaa mieltä olin minäkin, heitä se SB vittuun, korostaa virheitä liikaa ja jos käytät sample niin silloin vasta säriseekin. Esim. tää mun Terratec on sellanen huntin sijoitus ja tällä pystyy vielä pelaamaankin, sit on ASIO saisit enempi irit koneestas jne. Nyt vinkuu apurahoja folkseilta.
Kriss G

Posts: 1,492

#32 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav:
---
fine:
mitäs chilli puolella ;)

---


Kriss G.



Mutta ei vitussa tule chilliä*pahis*

--
DESTROY ALL HIPPIES

antonsonin

Posts: 2,712

#33 • • antonsonin laserpoint.

Kriss G:
---
Galrav:
---
fine:
mitäs chilli puolella ;)

---


Kriss G.

---


Mutta ei vitussa tule chilliä*pahis*



Loungessa ja Kriss G soittmassa monoottista säröä *pahis* peppu 2 peppu !
Nightmare

Posts: 137

#34 • • Nightmare
Pitää varmaan tulla ihan paikan päälle katsomaan meininkiä*iloinen*
Vlax

Posts: 20

#35 • • Vlax
paljos se ikäraja olikaan *iihhih* edelliset ilmeisesti k-16 joten oiskohan tämäkin. jos on niin :*jiihaa*
Dj_Pulze

Posts: 14

#36 • • Dj_Pulze
*pahis* Buu jea!! Taas pääsee bilettää!!!*aplodit*
quile

Posts: 136

#37 • • quile Kävelevä banneri.
Jeah *nauru* TÄNNE!!!
Ober

Posts: 587

#38 • • Ober Dog shit taco

Vlax:
paljos se ikäraja olikaan *iihhih* edelliset ilmeisesti k-16 joten oiskohan tämäkin. jos on niin :*jiihaa*

vai oisko peräti 15?!! empä tiiä mut oon NIIIN täälllä!!!!!!!
Avatar
#39 • • Julius Guest
tänne!!!*plur*
madis

Posts: 71

#40 • • madis Don.
mestoille vois kyl ilmestyy :