Alek Száhala - Chimaera

37 posts, 2 pages, 5,995 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1 • • liikkuva muna an egg on the move
Nohniiin. Tappelin itseni kanssa monta viikkoa siitä, laitanko uusia biisejä nettiin vai pihtaanko vuoden ja laitan paria viikkoa ennen kun julkaistaan virallisesti. Noh, lopputuloksena Alekki voitti Alekin.

Helvetillisen hidas - 165 bpm - mutta melkoisen raskas ja hyvinkin, ehkä liiankin melodinen. Liveissä tämä on soinut jo aika monet kerrat, tosin 180-200 temmolla.

Alek Száhala - Chimaera

*ding*
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
oih ja voih, koulun koneissa ei ole kajareita *suru* :(
Yim

Posts: 180

#3 • • Yim

nomic:
oih ja voih, koulun koneissa ei ole kajareita *suru* :(



hähä hajoo siihe..itte popitan ihan täysii tääl himas. *jiihaa*

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
luXor.. kunhan pääsee himaan niin....

--
-keep it hard-

sapeli

Posts: 11,768

#6 • • sapeli jokukukamikä?
Aika jees - hiukan kovempaa mättöä kuin mistä itse eniten pidän - mutta loppupuolen melodia pelastaa koko hoidon *hihu*

PS: ihan kuin 05:29 - 05:30 kohdalla olis joku pieni riitasointuisuus

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#7 • • liikkuva muna an egg on the move

sapeli:
Aika jees - hiukan kovempaa mättöä kuin mistä itse eniten pidän - mutta loppupuolen melodia pelastaa koko hoidon *hihu*

PS: ihan kuin 05:29 - 05:30 kohdalla olis joku pieni riitasointuisuus




Joo huomasin itsekin, mutta ongelma on vaan tossa mp3sessa. Wavissa toi menee ihan näppärästi. En tiedä miksi, bitrate? Toi basso on kyllä alimmillaan niin rajoilla että melkeinpa vois napata kyseistä kohtaa oktaavilla ylöspäin.
Jone

Posts: 8,258

#8 • • Jone Archibald Haddock
Mun korvaani tää on parasta Alekia ikinä, mutta mulla nyt tunnetusti onkin se vauhtikammo. *nauru*

Tän kun saa muoville, niin päätyy varmuudella myös mun hyllyyni.
Avatar
#9 • • astaroth Guest
Aivan mahtava. Ei se nopeus aina merkkaa. Saattaisi vain pistää hieman korvaan liven aikana, kun muut kappaleet ovat siellä ~200bpm.*nauru*

Jestas, lisää tällaista!*sydän*
Damien

Posts: 2,882

#10 • • Edited Damien [tr3ox]
Hyvää jurnutusta, silti ehkä skidisti nukleuz anthems tyyppisiä fiilareita tuli mieleen, ehkä harha poistuu paremmalla laadulla.
Ainoo mikä häiritsi oli noi freeformissa toimivat stoppari / venytykset, ei toimi tällä temmolla. Joko luot lisää nopeuden illuusiota tai sitten keksit jonkun muun tavan siirtyä kohdasta toiseen, meininki ei vaan yksinkertaisesti riittänyt noille kikoille. Myös pää meloa olisin vielä kernaasti kuunnellut hetken lisää...

edit: Vittu pitäis olla arvostelematta näitä paskapakkauksia. Kuuntelin nyt uudestaan ja kuuntelin ja kuunelin, on siellä menoa taustalla hukkuu vaan pakkaukseen. Vedän jotain takaisin ja tipahdan perseelleni kahden vaiheille. Kerron joskus myöhemmin lisää, kun oon päässy naattimaan paremmalla laadulla...
efo

Posts: 1,908

#11 • • efo Laserpoint
Iha paska biisi ku on nii hidas. Ois paljon parempi jos bpm ois hei niinq 30000*grr*

Ja vitut*nauru* Tää oli ihan saakelin loistavaa mättöä*joo* nyt sitä levyä tulemaan*grr*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

-P

Posts: 4,972

#12 • • -P
aika vänkää vääntöä jäbältä :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Illustrator

Posts: 3,171

#13 • • Edited Illustrator
Täähän oli ihan jummijammi hyvää meinikiä!*jiihaa* Tota ”kertosäettä” vois kyl tulla muutamaan otteeseen eri paikkoihin..*ding* Levylle, kiitos.
NextAce

Posts: 2,505

#14 • • NextAce Alienated
Toimii!*aplodit*

--
-Alienation-

-----

Gateway

Posts: 1,391

#16 • • Gateway Club Therapy
Ei tämä kyllä oikein säväyttänyt, olen kuullut ainakin X kpl parempia polkkabiisejä. Melodia on aivan liian yksinkertainen ja tahtia on mielestäni liikaa tuommoiseen melodiaan. Makuasioita sanoi (lisää eläin tähän) ja jne...
Jazmine

Posts: 1,009

#17 • • Edited Jazmine Pösilö
Oihhhh.. *kuolaa* Polcatuttaa *jiihaa* Lisääääääääää!!!!!!!!!!!! *joo*

--
Polcca on parasta *sydän*

Flamie

Posts: 478

#18 • • Flamie
Aika vaisu verrattuna noihin aikasempiin kappaleisiin. Äänimaailma aika "köyhä" aikasempiin kappaleisiin. Voi olla myös korvissani vikaa kun tämä vaikuttaa vähän iloisemman puolen biisiltä.*hymy*
Perkulen hyvä nousu.
Oikeastaan hyvä vaan että tuota nopeutta on rajoitettu.

*piis*
jazmo

Posts: 393

#19 • • jazmo techmu
Pitäisittekö sen bitraten edes siinä jossain 96 paikkeilla, niin olisi vielä edes jotenkin kuunneltavissa. Kylhän tästä idean saa, mutta..
slivovits

Posts: 36

#20 • • slivovits humppasonni
Parasta Száhalaa!!!! Locoissa kuulosti aivan taivaalliselta! *pihkassa* *aplodit*