UnityF:
---
Blue_Wabbit:
...ainakin dekon puolesta.
---
Dekot ei liity mitenkään uusiin omistajiin ne on ollu jo muutaman viikon ne hymyilevät kukat seinillä ja kankaatkin on ihan miun omat... joten dekojen käsialaa on kokonaan miun..
Aina kun saan vähän ylimääräista kangasta ym jotain kivaa niin loidin niitä pikkuhiljaa dekoja tonne alakertaan jotta viihtyvyys olisi parempi... voi kun tietäisitte mitä oon suunitellu.. *juonittel*
sitten narikkatason ja yläkerran kaikki jutut on muitten hommia..ei enää mun valtakuntaa..
Mä nyt meinasinkin koko paikkaa yleensä. Portaat yläkertaan muutettu ja seiniä maalattu, tosin järkien vessa on edelleen sama paskahuussi ku ennenkin. Kyllä mä aika varmasti tiesin, että alakerran dekot oli joku muu tehny ku omistajat en vain sitä että sinä.

Erityisesti DNAn setin loppu oli ihan järisyttävä; lempibiisistä sellainen versio mitä en ole koskaan aiemmin kuullut... Kiitos UnityF kun sait mut vielä horteesta takaisin tanssilattialle
) ja jos narikasta halus jotain hakea niin se maksoi KOLME euroa... Halvemmalla pääsin kun "lähdin pois" ja tulin viiden minuutin päästä takaisin, maksaen "vain" sen kaksi euroa ovella 
Kiitos järjestäjille, DJeille ja kavereille

Vaihtoehtoja oli, mutta onni oli että päädyttiin tänne! Kiitos!
vissii vesiletku unohtu pistää päälle. Mut kiitos bileistä, ne oli ainaski loistavat.. Ei liikaa ihmisii eikä liian vähän, vaan just sopivasti