mie tuun paikalle ehkä.. torstaina on töitä pitkä päivä joten se vähän kyllä laittaa jarruu mun keskiviikko bilettämiselle..
mut ainakin voisin tulla pyörähtämään..
UnityF:
mie tuun paikalle ehkä.. torstaina on töitä pitkä päivä joten se vähän kyllä laittaa jarruu mun keskiviikko bilettämiselle..
mut ainakin voisin tulla pyörähtämään..
Ihan huippubileet! Wäiski oli kyllä aika autio, parhaimmillaan koko paikassa oli varmaan alle 50 ihmistä... Mutta olipahan paremmin tilaa tanssia. Alakerrassa tuli vähän sekalaista - välillä jotain kiksuntapaista ja loppupuolella kuulosti lähinnä konekivääriltä - mutta ihan hyvää musaa. Mutta yläkerta... Elwira aloitti muikeasti ja sai meikäläisen vääntyilemään tanssilattialle, mutta kun Kolibriscope ja Puistokemisti aloitti niin sitten alkoi tyrät rytkymään oikein urakalla! Tanssilattia oli melkein koko ajan täynnä ja fiilis oli kova kun lattiakin notkui meidän tamppaamisen tahdissa
Kolibriscopelta erityisesti tuli ihanan melodista ja vaihtelevaa proge-psykeä, vaikka toisinaan pelkkä funky rytmikin sai mut ihan hulluks Sitä ei yksinkertaisesti olisi raaskinut olla tanssimatta, vaikka kuinka jalkoja jo kivisti. Erityismaininta siitä yhdestä tribal gathering-tyyppisestä biisistä mitä aluks ei oikein tajunnut mutta kun siihen pääs sisään niin tuntui kuin olisi palannut alkulähteilleen... Tahtoo lisää!
(PS: Wäiskin poket on yhä ihan parhaat )
(PPS: ihanaa kun sinne tuli niin paljon vanhoja tuttuja ja uusiakin )
Ainoa pikkuminus tulee psyke-dekin valoista... siinä ihan lavan edessä oli sellainen pöytälamppumeininki, ei kukaan oikein tahtonut mennä siihen tanssimaan... Mutta se oli pientä
täällä oli kyl kivaa
ei paljon porukkaa eli juuri minun makuun täydelliset
yläkerrassa näytti olevan hyvä meno kanssa kun kävin kattomassa kun lintunen ja puistis aloitti soittamisen.. oli kyllä herkkua mutta mä lähin sitte ajoissa alakertaan kun se mitä odotin ja minkä takia tänne ylipäätänsä tulin niin aloitti.
tres mii laiki näääääääin paljon... Mulla ei ole mitään muuta sanottovaa kuin täydellinen taideteos. Kiitos. Se oli uskomatonta.
zaralle kiitos häppäri biiseistä.. tsiisus nainen sulla on hyvä maku.. kaikki mun lempparit taisit melkein soittaa..
maikulle kiitos tästä illasta.. mie syön lisää flaikkuja ja teen niistä lintusia ja taloja ja vaikka mitä..
oli ihana ilta, nyt nukkuu huomenna töitä
maikulle kiitos tästä illasta.. mie syön lisää flaikkuja ja teen niistä lintusia ja taloja ja vaikka mitä..
oli ihana ilta, nyt nukkuu huomenna töitä
*kiitoskiitos*
Juu oli kyl ihan hyvä et lähettiin sitten tänne*hihu*hyvää musiikkia ja ihania ihmisiä
Maria sun täytyy kyl keksii ens kerraks uusia teoksia niistä flaikuista*joo* ja seuraavaks mä kyllä ajan sen äijän päälle ku niin halus koko ajan tulla auton eteen*nauru*
Perkele ku en päässy, vaikka kuinka pyydettiin. Muutens ois päivä skolessa menny nukkumisen puolelle, tosin eipä se oo ennenkään haitannu. Nooh pitää sit tulla pääbileisiin jammailee
Oli ihan huippuu! Oli ihan extempore juttu tulla, mut se kyllä kannatti! Parasta oli kyllä ehdottomasti yläkerrassa ku Kolibriscope ja Puistokemisti tykitti kunnos psykee! Hitto et nautin pitkäst aikaa tanssii taas psyken tahtiin! Sitä on vaan niin siistii jammailla!
Ja oli ihanaa nähä taas kaikki frendei/ tuttui! Kiitos teille kaikille seurasta ja piristyksestä (jälleen kerran!) Mut nyt takas labratunnille!
ISO KIIIITOOOS!!!! kaikille paikalla oleville... *kiitoskiitos*
Fiilisi oli todella mahtawa ja lintunen nautti suunnattomasti siitä iloisesta ja positiivisesta ilmapiiristä!!!
Kiitos puistokemisti.... Oli suuri ilo soittaa kanssasi!
Sapeli:
Erityismaininta siitä yhdestä tribal gathering-tyyppisestä biisistä mitä aluks ei oikein tajunnut mutta kun siihen pääs sisään niin tuntui kuin olisi palannut alkulähteilleen...
Biisin nimi oli Aavepyörä - O-Vals (avp remix)
Kiittäkää tästä mainioista kappaleesta Taika-Kim_iä ja Aavepyörää!!
...ja kiitän itse samalla tyttöä joka tutustutti mut tähän mahtawaan artistiin...