47 posts, 3 pages, 6,097 views
juhokki:
mahottoman kivaa oli taas :) Seuraavii kekkereihi sitte joku joka soittaa psykee! ;)

...aika rohkee veto..tiedä mitä poikia me oltas oltu...ku viel yks meist oli iha umpi tuiteris..(ny en ollu minä)
Kiits!
Chatte:
Olipas mukava ilta.
..emmaa oo tottunu tollasii masokisti leikkeihi..
..tai no ristoha se tais ruoskii sil kaikkia...eli risto..tää kostetaa...hahaa... *muhaha*
T0mbstone:
Olipas.... teinireivit....
Ihmissuhteiden selvittelyt ja riehumiset kannattaisi jättää muuhun ajankohtaan kuin itse bileisiin, mut pääasia että meillä oli hauskaa seurata tapahtumia.
Wegez:
..joo ja olipa selkä arka ku menin sänkyy illal...ku jotku ruoski sil raipal.....emmaa oo tottunu tollasii masokisti leikkeihi..
..tai no ristoha se tais ruoskii sil kaikkia...eli risto..tää kostetaa...hahaa... *muhaha*
Ensi kerralla täytynee vahtia tarkemmin, kenen käsiin piiskansa luovuttaa.
Tai jospa jätän järeämmät aseet kotiin ja otan kärpäslätkän taas mukaan, niin ei tule pipi. Eipä...
*muhaha*
hmmm...*muhaha**juonittel*Chatte:
---
Wegez:
..joo ja olipa selkä arka ku menin sänkyy illal...ku jotku ruoski sil raipal.....emmaa oo tottunu tollasii masokisti leikkeihi..
---
Heh. Vai että jouduit ruoskittavaksi...Ensi kerralla täytynee vahtia tarkemmin, kenen käsiin piiskansa luovuttaa.
Tai jospa jätän järeämmät aseet kotiin ja otan kärpäslätkän taas mukaan, niin ei tule pipi. Eipä...
*muhaha*

Mikäs siinä tanssahdellessa! Kiitos kivoista kemuista, varmasti uudestaankin tuun viel Lappeenrantaan bileisiin! 
Wegez
Ainii..erikois kiitos sille nuorelle neidille, Annalle..joka otti tuntemattomat pojat kyytiisä ja heitti iha kotiovelle asti..![]()
...aika rohkee veto..tiedä mitä poikia me oltas oltu...ku viel yks meist oli iha umpi tuiteris..(ny en ollu minä)
Kiits!
Ei ollu iso vaiva heittää siinä teitä kotiin!
Nick Silver:
..no ei poika ainakaa turhia höpöttele.. 
Skz:
Hmm, ketäs muita siel otti kuvia ja onko tietoo mihi ja millo tulee lisää?
senzationi sivuille?
..et malttaa vaa oottaa..hiljaa hyvää tulee..