[TEKNO] ke 13.10.2004 :: mental.RESET @ Klubi, TKU

27 posts, 2 pages, 3,115 views

Nega

Posts: 851

#1 • • Nega Mental, Progress
ke 13.10. alkaa Turussa n. kerran kuukaudessa pyörivä keskiviikko-klubi.
Tänne siis herättämään Turkua taas henkiin.

*piis*

olli
Avatar
#2 • • trusti Guest
tulossa olen
Nega

Posts: 851

#3 • • Edited Nega Mental, Progress
soittoajat
21:00-22:15 :: Mero // X-Rust
22:15-23:30 :: Vapor // X-Rust
23:30-00:30 :: Rasmus Hedlund -LIVE // Mental
00:30-01:45 :: Caj Wirman // Mental
01:45-03:00 :: Benn // Mental
raisport

Posts: 445

#5 • • raisport raisa
rok ja roll. pitänee olla jo yhdeksältä liikkellä ettei missaa mitään *piis*
Nega

Posts: 851

#6 • • Nega Mental, Progress
Nostetaas hieman tätä topikkia kun bileet on jo keskiviikkona.

Täällä nähdään! *hymy*
diskoeno

Posts: 673

#7 • • diskoeno
Huomenna sitten testaamaan turkulaisten keskiviikkobilekunto :)
raisport

Posts: 445

#8 • • raisport raisa
piti lähteä töihin pirskeistä jo 22.30 kun porukkaa alkoi saapua. mero soitti hyvää jytää ja fiksu vekotin oli hauska, vapor piti seuraavana soittajana yllä mainiota linjaa. höhlä niiden puolesta jotka päättivät tulla bileisiin vasta myöhemmin ja missasivat nämä soittajat, höhlä minun puolestani kun jäin paitsi loppushowsta. ehkä minua lohduttaa edes hiukan ajatus etten ole krapulassa aamulla.
vedos

Posts: 63

#9 • • Edited vedos pudenda
oli tosi kliffaa hei! *super* mut ens kerralla on tiedossa salettina kovat setit ainakin visuaali puolelta. vaikkei tämä ilta ainakaan mua kylmäksi jättänyt! rasmus oot hyvä!
fiba

Posts: 3

#10 • • fiba
Höhlä minä, kun en edes päässyt perille asti. Mut raahattiin naapuriin "samba kurssille", mutta eihän siellä ollu muuta ku lyhyt ja heikko vartin show. Ja dj:llä ei ollu yhtään asiaan kuuluvaa musiikka mukana...
sane

Posts: 105

#12 • • sane Täysin järjissään(kö?)
Oli kyllä mahtavaa! Kiitos kaikille kanssabilettäjille ja Ollille jatkoista! Tämä täytyy ottaa uudestaan... *aplodit*


*sydän*: Sane
Snowie

Posts: 601

#13 • • Snowie Ihku Hiutale
Saavuttiin paikalle vasta joskus 12 jälkeen, mutta kivaa oli. Paljon kivoja ihmisiä. *hihu*
nenna

Posts: 1,916

#14 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..kovat kemut!..ei siinä mitään..saavuin senverran myöhässä et en kuullu Meroa ja Vaporia.. ..mut Rasmuksen ja Kaitsun ja Benin kuulin.. ..Rasi prkl!..kuten jo aiemmin mainitsin ..ei hassumpaa.. *slurps*

..ja Kaitsu, linja piti..niinku sanoit..munakasta vääntöä! *super* ..myös Benn oli maukasta kuultavaa pitkästä aikaa!..go Tre! *hihu*

kiitokset +/-
sielu hänkin

Posts: 343

#15 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Voi vitsi. Näitä lisää. Mulla oli ihan törkeen kivaa!

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!
Oli kyl kivaa tesnoo, Rasmus oli kova ja Kaitsu superstara :) Ehkä vähän liian kolinaa jo mun makuuni, vähän enemmän olis voinu tulla rullaavaa matskuu. Ehkä sit enskerral.

Musa oli ajoittain (Rasmuksen setin ainakin) aivan liian kovalla, meinasin tehdä täyskäännöksen heti pääsalin ovella, mutta vain oluenhimoni sai mut jäämään sillä hetkellä. Ollille sellanen vinkki kans, et jos useampikin ihminen valittaa liian kovasta äänestä, niin silloin sitä voi kyllä hieman käydä vetämässä alaspäin... Valomies oli kans asenteella "stroboo ja savuu" liikenteessä, mikä tietty sopii teknoon, mut alkaa mulle aiheuttaa tunnin jälkeen kyl jo huonovointisuutta ;) Hiukka rajaa sen strobon kanssa, siis. Totta on, että Klubin MACit on aivan liian heikkotehosia mihinkään, eli niillä ei valoshowta kyllä aikaiseksi saa.

Muuten kyl ihan vallankin mallikkaat bileet, jengiä tais olla lähemmäs sata jos lasketaan kaikki ilmaseks paikalle tulleet sun muut. Se on kuitenkin Turun keskiviikossa tosi hyvä saavutus.
Avatar
#19 • • tricolor Guest
Rasmuksen omasta pyynnöstä savua ja stroboa tuli paljon setin aikana. kivaltahan tuo ylhäältä näytti.

Oli tosi messevän tuntuset kemut. Ylitti täysin mun odotukset keskiviikolta. soittajat oli kaikki hyviä joista rasmuksen setti oli kaikkein kovin, tosin kärsi ajoittaisista nykimisestä mut eipä tuo ainakaan mun musa nautintoa häirinny.
mut metkaa oli ja zillee. over and out!
p3T0

Posts: 386

#20 • • p3T0 häslä
mulle tulee että not found ku yritin kuvia kattoa WHAIII!!!??? oli ihan jees pippalot kyllä tuli polkattuakin tosin vähän tökki mun tanssiminen.. mut eipä tuoo mitn. oli ihmisiäkin musta ihan tarpeeks ei ollui ahdasta :)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!