Dj Tieston keikan se oli myös nähny...oon kuullu et se on joku tosi kuuluisa...
On se niiiiin vääärin*grr*
77 posts, 4 pages, 32,645 views
Dj Tieston keikan se oli myös nähny...oon kuullu et se on joku tosi kuuluisa...
peikkotyttö:
On se niiiin väärin,konemusaa inhoava kaverini voitti viikon matkan Ibizalle.Se kävi viikon aikana kaikki maholliset must-mestat siellä,kuten Es paradisin,Edenin,Manumissionin...kuulemma ihan hienoi,mut musa oli vaan vähä sellasta jumputusta..Dj Tieston keikan se oli myös nähny...oon kuullu et se on joku tosi kuuluisa...
On se niiiiin vääärin*grr*
mä taas kiertäsin noi kaukaa..
Es Paradisista en oo paljon hyvää kuullut (tosin en osaksi sen vuoksi käynytkään); Eden taas menetteli kaikessa brittitungoksessaan Judgementtina, muttei sekään vedä vertoja todellisille MUST-mestoille, kuten Pachalle ja Amnesialle. Manumission onkin sitten asia erikseen: Oli sitten eka ja vika kerta, kun menen niihin bileisiin! Paikka ihan liian täynnä todella keskinkertaista showta tanssilattialla toljottavia ihmisiä, palvelu perseestä ja koko paikka ihan tukossa, kuumuudesta puhumattakaan. Noh, olipahan sekin kokemus ja tietää taas yhden paikan, johon ei tartte mennä. 
superwoman:
-jano kannattaa sammuttaa vodkalla, jota saa 5e litra paikallisista supermercadoista, ja minimaketeista vähän kalliimmalla. Bisset kandee hakee 2e 4kplbägi myös supermercadosta.

Sitten juotiin bisset ykkösellä alas ja pois sieltä
ja PVD soitti kans hyvin.
Chus ja kumppanit soitti älyttömän hyvää housea. El Divino oli paikkana todella viihtyisä, ihmisiä ei ollut liikaa ja kaikki oli todella mukavia. Paljon hyvännäköisiä ihmisiä, paikallisia, italialaisia ja mannerespanjalaisia suurin osa. Tuolla oli tosi kiva kun pääsi juttelemaan uusien ihmisten kanssa.
tahtoo takaisin..
www.djay-b.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=yleista;action=display;num=1086700873

Andrei:
Paljon teillä meni rahaa?
Eli toisin sanoen riittääkö varaamani 1000? :)
Leppäkerttu:
Brittiteinit harvoin poistuvat San Antoniota kauemmas bilettämään ellei Amnesiassa tai Privilegessä satu olemaan joku ylihypetetty tapahtuma (Cream, Manumission tms.) Eli jos haluaa hyviin bileisiin kannattaa suunnata Pachaan, Spaceen, El Divinoon tai muihin lähempänä Eivissaa sijaitseviin mestoihin. Myös Amnesiassa oli ainakin ne yhdet hyvät bileet eli brittien suosimiin mestoihin kannattaa mennä vaan iltoina, jolloin siellä ei soiteta kiksua.
Olisin vihannut sitä paikkaa, ellei sveitsiläiset pankkiirit olis pelastaneet VIP-balconylle