Illumination, season opening 18.9 @ Tempo, Joensuu

33 posts, 2 pages, 3,762 views

Illumination

Posts: 241

#1 • • Edited Illumination
180904jnsnettiin.jpg

Illumination
Season Opening

18.09.2004
Tempo
Joensuu
K-18

Heikki Liimatainen (Dallas Superstars)
E NRG (finrg, Lti)
Exxa (Softcore, Jns)
Clargoa (Kpio)


Ennakot 4 eur Temposta
Ovelta 5 eur


Next Illumination events @ Tempo
23.10
20.11
18.12

jns180904takanettiin.jpg
Avatar
#2 • • kelasin Guest
ketäs tässä klubissa on kantavana voimana? ja korvaako tämä nyt kosmoksen vai tuleeko se takaisin ever never?

ps. toiveita: kesätaloo <3
wi||iam

Posts: 152

#3 • • wi||iam d|-_-|b
täällä ootellaan jo ku kuuta nousevaa.. *jiihaa*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

yuuyyu

Posts: 144

#4 • • yuuyyu

hallaaa:
ketäs tässä klubissa on kantavana voimana? ja korvaako tämä nyt kosmoksen vai tuleeko se takaisin ever never?



Taitaapi olla pohjoisen paras promoottori tuo kantava voima. Hienoa et saatiin tänne järjestämään kemuja!
Kosmoksen korvaamisesta en tiedä, paras olis jos sekä Kosmos jatkas ja Illumination järkkäis kekkereitä ni johan olis klubittajille ohjelmaa koko syystalveks. Alkaa näkyä valoa tunnelin päässä täälläkin päin;)

Aika näyttää.

rokrok
Illumination

Posts: 241

#6 • • Edited Illumination

PuuhaOsku:
Flabassa pikku moka E-enr taitaa olla oikeesti E-nrg*täh* ?




Oikeassa olet. Tässä on tapahtunut pieni kirjoitusvirhe. Pahoittelut tästä ja eritoten itse artistille!
Illumination

Posts: 241

#7 • • Illumination
Soittoajat:

22:00 Exxa
23:15 Clargoa
00:15 Heikki Liimatainen (Dallas Superstars)
01:40 E NRG
enrg

Posts: 2,040

#8 • • enrg

Illumination:
---
PuuhaOsku:
Flabassa pikku moka E-enr taitaa olla oikeesti E-nrg*täh* ?

---



Oikeassa olet. Tässä on tapahtunut pieni kirjoitusvirhe. Pahoittelut tästä ja eritoten itse artistille!



no worries. Sattuuhan noita *lmao*
karkki

Posts: 241

#9 • • karkki
harmi et sattuu samalle päivälle ku noi tampereen hommelit*grr* mielellää tänneki tulis, mut kattellaa sit uudestaa ens kuussa*joo* ..sillo ainaki on aika nami soittolista*slurps*
thomas

Posts: 5,618

#10 • • thomas
juu tampere vie muakin, eli tänne ei pääse.
darkfr

Posts: 232

#11 • • darkfr d:play
Juu pitää kyllä vaivautua paikalle kun ei tranzexpeille oikein pystynyt itseään nyt järkkäämään. Mua lähinnä kiinnosti et mitähän musaa tää dallas superstarsin heebo mahtaa soitella?

--
4/4

Amanita

Posts: 93

#12 • • Amanita
..tai mitä muut mahtavat soitella?
enrg

Posts: 2,040

#13 • • enrg
minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta *pahis*
jazmo

Posts: 393

#14 • • jazmo techmu

enrg:
minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta *pahis*


Entä jos otat settisi vaikka talteen meitä varten jotka ovat jossain muualla silloin, eivätkä pääse paikalle (esim tampere) *blush*
Avatar
#15 • • kelasin Guest

enrg:
minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta *pahis*




DOMINATION! <3
wi||iam

Posts: 152

#16 • • wi||iam d|-_-|b

enrg:
minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta *pahis*

hyvähyvä *aplodit* Veikkaan että ei exxakaan millään afrikkajazzilla lähe liikenteeseen *pahis*
Vaikuttaa siltä, ettei ainakaan bileiden alku ja loppu tule olemaan mitään kevyttä menoa *jiihaa*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Skipi

Posts: 650

#17 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Pitäisköhän itekki uskaltautua ja kömpiä pois piilosta... Ja astella paikan päälle !!?? *hih*
wi||iam

Posts: 152

#18 • • wi||iam d|-_-|b
kohtapa, kohtapa.. *pahis* pääsee taas tamppaamaan oikein urakalla *jiihaa**aplodit*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Avatar
#19 • • kelasin Guest
clargoa <3 <3
varsinki alun progeilut oli nannaa, tätä lisää joensuuhun! tanssilattiallekkin ilmesty heti tilaa ;)

heikki liimatainen <3
ah mitä hunajaa. michael jackson ei kyl sopinu imo yhtään, mut sai silti hymyn huulille, se kai siinä olikin tarkoituksena :D

muuten meno olikin sitten ihan kuin jostain ruotsinlaivalta, ah joensuu <3
miinuksia lasinsiruista, tahmaisesta lattiasta, polkasta ja känniääliöistä jotka seilas pitkin tempoa

paikka oli laitettu ihan kivan näköiseksi, tosin lisää dekotusta saa laittaa viel.. uudet sohvat oli kyl paljon tyylikkäämät kun entiset ja tempon imago oli kokenut pikkaset botoxit.. vielä on kuitenkin matkaa ison maailman klubeihin ;)



pus ja kiitti etkoista ja hyvästä seurasta. kuvia ja videonpätkä tulee myöhemmin ens viikolla.

illumination, we'll see you next month!
Amanita

Posts: 93

#20 • • Amanita
Ilmaannuttiin paikalle Clargoan setin alussa. Psykeosuus kuulosti kivalta, vaikka biittimiksauksessa olisi harjoiteltavaa. Lopun Goa-hehkutus oli loistava. Ehkä parasta mitä tempossa ikinä olen kuullut!

Tämän jälkeen Liimataisen pilluhouse sitten tiputti tunnelman takaisin lattiatasolle. Setti sentään parani hieman loppua kohden.

E-nrg:n paukutus alkoikin ihan osuvaan aikaan. Energiaa oli tosiaan havaittavissa. Tosin kyllä semmoinen polccailu käy aika yksitoikkoiseksi.

Kivaa oli kaikenkaikkiaan. Ja kylläpäs soitto jatkui pitkään \o/