cmx-3000 ja cmx-5000

12 posts, 1 page, 2,916 views

DJ_laama

Posts: 123

#1 • • DJ_laama
laittakaapa vielä mielipiteitä ja kokemuksia ja hyvia ja huonoja puolia noista soittimista.... itse olen sellaisen käsityksen saanu että niissä on aika paljon kaikkea turhaa härpäkettä hintaa nostamassa?
Mika Juhani

Posts: 275

#3 • • Edited Mika Juhani
Tää on yhteenveto viidest 3000 :sest mil oon soittanu. Miinukset on ollu kaikis vähän vaihtelevii!!
- Pyshtyy jollai levyil
- ei löydä aina takasin cue paikkaan
- menee jumiin
- time nappula suoraan ” taaksepäin” nappulan yläpuolel
- yleinesestiu ottaen hidas

+ muisti paikat
+ loopin loppukohdan korjaus
+ kestää tärinää
+ master tempo toimii kohtuullisen hyvin
+ wave näyttö


5000

Ei kannata rahoja tuhlata tuohon värkkiin ellei saa uutta alle 400 euron

--
Toukka aka Mika Juhani

DJ_laama

Posts: 123

#4 • • DJ_laama
jaa niin ja vielä sellaista että olen kuullut että jos tarpeeksi nopeasti alkaa cuettamaan niin soitin saattaa jumittaa jotenkin... lieneekö pelkkää huhupuhetta vai onko jollain käynyt jotain tähän vittaavaa??
DJ_laama

Posts: 123

#5 • • DJ_laama

Toukka:
Tää on yhteenveto viidest 3000 :sest mil oon soittanu. Miinukset on ollu kaikis vähän vaihtelevii!!
- Pyshtyy jollai levyil
- ei löydä aina takasin cue paikkaan
- menee jumiin
- time nappula suoraan ” taaksepäin” nappulan yläpuolel
- yleinesestiu ottaen hidas

+ muisti paikat
+ loopin loppukohdan korjaus
+ kestää tärinää
+ master tempo toimii kohtuullisen hyvin
+ wave näyttö


5000

Ei kannata rahoja tuhlata tuohon värkkiin ellei saa uutta alle 400 euron



mitä tarkoitat tuolla yleisesti ottaen hitaalla?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

DJ_laama:
jaa niin ja vielä sellaista että olen kuullut että jos tarpeeksi nopeasti alkaa cuettamaan niin soitin saattaa jumittaa jotenkin... lieneekö pelkkää huhupuhetta vai onko jollain käynyt jotain tähän vittaavaa??


Onhan noissa jotain pikkubugeja aina, mut ei mitään suurempia.

Oma mielipide on, et CMX-3000 on paras budjettisoitin, niil skrätsiominaisuuksilla ei siinä kyl tee oikein mitään, mut muuten toi on hyvä, varmatoiminen ja kestävä. CMX-5000 on tosta vaan se vanhempi versio, ja sitä tuskin enää ees saa mistään uutena?
akir0

Posts: 2,554

#7 • • akir0 idleRPG champion 2009

DJ_laama:
jaa niin ja vielä sellaista että olen kuullut että jos tarpeeksi nopeasti alkaa cuettamaan niin soitin saattaa jumittaa jotenkin... lieneekö pelkkää huhupuhetta vai onko jollain käynyt jotain tähän vittaavaa??



Itselläni ollu noin puoltoista vuotta kolmetonninen, enkä muista moiseen törmänneeni. Veikkaisin, että koska omakin laitteeni on melko uusi niin siihen on ekojen sarjojen pahimmat viat jo korjattu.

Voin suositella kyllä, hinta/laatusuhde on mainio. Ei tietysti pärjää parille cdj800/1000:lle.
DJ_laama

Posts: 123

#8 • • DJ_laama
eli summa summaarum... cmx-3000 on kotikäyttöön (toistaiseksi) kelpo vehjes?
Mika Juhani

Posts: 275

#9 • • Mika Juhani

DJ_laama:
---


mitä tarkoitat tuolla yleisesti ottaen hitaalla?



Tarkoitan sillä sitä kun laittaa levyn koneesee ja ettii vaikka aloitus kohtaa levyn kymmenennestä raidast minuutin kohdalt niin huh huh että kestää...

Mutta hima ja miksei keikkakäyttöönkin aivan toimiva peli

--
Toukka aka Mika Juhani

DJ_laama

Posts: 123

#10 • • DJ_laama
tänne saa edelleen laittaa mielipiteitä kyseisestä soittimesta haluan harkita tarkkaan ennekuin ostanm mitään.. . ja jos jollain on ehdottaa samassa hitaluokassa jotain parempaa niin antaa palaa... (tuplapesä tai 2 kpl ykspesäsiä)
DJ_laama

Posts: 123

#11 • • DJ_laama
tarkkaan harkita=kunnes saan rahaa kokoon :D
seilori

Posts: 482

#12 • • seilori

akir0:
Itselläni ollu noin puoltoista vuotta kolmetonninen, enkä muista moiseen törmänneeni. Veikkaisin, että koska omakin laitteeni on melko uusi niin siihen on ekojen sarjojen pahimmat viat jo korjattu.

Voin suositella kyllä, hinta/laatusuhde on mainio. Ei tietysti pärjää parille cdj800/1000:lle.



Mun mielestä se kyl tökkii, ainakin oma CMX3000:ni, jolla onkin ikää jo kai 2,5v. Just biisien kiivas selaus kestää välillä turhan pitkään (aika ennenkuin saa painaa biisin soimaan) ja soitin tuntuu toisinaan haeskelevan vielä kauemmin jos on juuri oikein kiivaasti siinä jotain rempannu ennen biisin vaihtoa.

Muuten on omassa vähäisessä käytössä tuntunut melko luotettavalta, vaikka silloin tällöin pieniä juttuja ilmeneekin. Joistakin jutuista pidin enemmänkin kuin tossa CDJ800:ssa, en kyllä niitä kasisatasia valitsisi siis. Siitä kalliimpia malleja en ole pahemmin päässyt kokeilemaankaan. Kun vertailee noita markkinoilla olevia vaihtoehtoja, niin varmaa vielä uudestaankin ostaisin nämä samat soittimet (tosin Saksasta, että saisin niille kahden vuoden takuun :)