22 posts, 2 pages, 6,019 views
polly:
Mitä mieltä olette omien miksausten hienosäädöstä nauhoituksen jälkeen.
Mun mielestä se on aikamoista kusettamista, antaa kuulijalle sen kuvan että olisi hyvä miksaileen vaikka equtus on päin persettä orginaalissa
Rocca:
---
polly:
Mun mielestä se on aikamoista kusettamista, antaa kuulijalle sen kuvan että olisi hyvä miksaileen vaikka equtus on päin persettä orginaalissa
---
Totta niin kauan reenataan et osaa sitten
polly:
xybo:
Useat nonamet on alottanu tekemällä mixjä ja heidät on noteerattu esim
hyvillä selektioilla ei mxiaamistaidoillaan
polly:
xybo:
mxiaamistaidoillaan, jotka luonnollisesti kehittyy kun
pääsee soittamaan isolla PA:lla.
kilobitti:
---
xybo:
mxiaamistaidoillaan, jotka luonnollisesti kehittyy kun
pääsee soittamaan isolla PA:lla.
---
Mites PA:n kanssa soittaminen eroaa himassa soittelusta? Arvaisin että äänikenttä on jossain määrin kaoottisempi, ja äänenvoimakkuus rutkasti lujempi...muita eroja? Entä auttaako hyvät korvatulpat siihen?
nimim. kokemusta ei ole
Samoilla linjoilla. Hommastahan katoaa helposti alkuperäinen idea, jos miksiä käsitellään jälkeenpäin.pHaze:
Henkkoht voin sanoa että jokainen miksaus on livenä nauhoitettu, ja tarkkaan valittuja cd:lle asti päätyviä tulee nauhoitettua uudestaan jos jokin kusee. Miksi? Koska minusta on hyvä antaa rehellinen kuva siitä mitä todellisuudessa osaa, eikä antaa yleisölle kuvaa että pystyy parempaan kuin todellisuudessa pystyy, johon nämä sitten pettyvät keikalla. Kuka tahansa voi miksata tietokoneella kasan biisejä yhteen jos haluaa, vaikka vaihto kerrallaan, mutta taidon mittaaminen tapahtuu siinä kun joutuu oikeasti tekemään kaiken livenä ja jokainen virhe kuuluu nauhoituksesta.
Illustrator:
Samoilla linjoilla. Hommastahan katoaa helposti alkuperäinen idea, jos miksiä käsitellään jälkeenpäin.
niinpä. Jos mä rupeen jostain levystä maksaa niin mun puolesta siinä saa olla vaik armeija hienosäätämäs sitä. Promoo ei saa kyl sörkkiä.paanos:
whatever, kunhan kuulostaa hyvältä
kilobitti:
Mites PA:n kanssa soittaminen eroaa himassa soittelusta? Arvaisin että äänikenttä on jossain määrin kaoottisempi, ja äänenvoimakkuus rutkasti lujempi...muita eroja? Entä auttaako hyvät korvatulpat siihen?
xybo:
---
Ja kumpi lienee fiksumpaa.. soittaa mixaus 50+ kertaa kunnes menee kohdalle,
vai soittaa kerralla putkeen ja vähän ”fixata” esim tasoja jälkeenpäin.
Lopputulos on kuitenkin sama.
-- xybo