Laskuvarjohyppy

36 posts, 2 pages, 17,624 views

Avatar
#1 • • Nautilus Guest
Mulla on suunnitelmissa toteuttaa laskuvarjohyppykurssi ensi kesänä. Tarkoituksena olisi Lähteä Uttiin Kouvolaan neljäksi päiväksi alkeiskurssille 25. - 28.6. ja mahdollisesti vielä pariksi kolmeksi päiväksi hyppäämään hieman lisää.

Kysymys kuuluukin, että olisikohan klubituslaisista kukaan kiinnostunut lähtemään mukaan? Meitä piti olla alunperin 4 lähdössä, mutta tällä hetkellä näyttäisi siltä, että vain minä ja yks mun frendi ois lähössä, eikä tämäkään kaveri oo saletti, koska sillä pukkaa duunit ehkä päälle.

Kurssin hinta on 400 ja se sisältää 2 hyppyä. Tämän jälkeen hypyt maksavat alkaen 8 .

Majoitus onnistuu kerhon tiloissa tai teltassa. Kerhon tiloista läytyy myös sauna/safka/oleskelutilta.

käykää myös tutustumassa www.utti.org

Saattaa olla, että kysyn tätä liian myöhään, sillä suurin osa frendeistänikin jota kiinnostais tää homma, on joko töissä tai sit niillä ei oo rahaa. Itsekin jouduin aloittamaan säästämisen ja suunnittelun tähän jo ajat sitten. Toivottavasti löytyisi porukkaa joilla nämä kolme asiaa ovat: Kiinnostusta lähteä, tarvittavat rahat, tarvittava aika.

(muokattu 8.5.2002 13:37:07)
|Cronos|

Posts: 1,118

#2 • • |Cronos| the Moose
Onhan tonne kurssille pitäny mennä ku asuu tossa lähellä mut silti ei ole ikinä saanu ittestä irti sitä lähtöä ja raha on ollut myös se ainainen ongelma..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#3 • • Nautilus Guest
Ei muuta ku paasto kehiin ja mukaan kurssille, eiks je? *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
*tahtoisin hypätä korkealta...*pitäisköhän mennä kanssa kursille....*ding*
Katrina

Posts: 605

#5 • • Katrina
Olisi niin ihanaa hypätä ja kokea se kaikki, mutta mä en vaan uskalla. Pitääkin olla näin nynnerö!
Avatar
#6 • • Cera Guest
Mun iskä hyppii. Ja se on ihanku pikkupoika ku se kertoilee niistä tunneista ja hypyistä ja kaikesta *sydän*

iuuh. pelkään korkeita paikkoja. en varmaan ikinä uskaltais hypätä *suru*
Mnj

Posts: 174

#8 • • Mnj Mönjä
Lightsi:

kuulostais kivalle.




heh tolle sun tekee-mieli-hypätä-alas-ku-oon-korkeella -korkeenpaikankammolla toi viel toimis

-Mönjä-

[muokattu 17.10.2002 23:02]

--
Dead to the world. Alive for the journey.

arikoo

Posts: 245

#9 • • arikoo Virallinen hörhö
Meitsi on lennellyt vaan liitovarjolla... Mutta eipä tonne pitkä matka olis, ehkä sitä voisi säästää sen verran? Eli meitsi vois olla tulossa riippuen miten ensikesän työt järjestyy...

Kun tossa liitovarjossa ei oo yhtää vapaa pudotusta ei sekuntiakaan... Ja eihän sitä kai tehdä tossa peruskurssilla mutta sit joskus... Se on meinaan upea tunne kun liitää *plur* tosin mulla jäi vähän traumoja kun tulin alas paksuun hankeen liian suurella vaakanopeudella...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

dirtyface

Posts: 344

#10 • • dirtyface rok.
arikoo:

tosin mulla jäi vähän traumoja kun tulin alas paksuun hankeen liian suurella vaakanopeudella...



Heh*nauraa* Kerro lisää!!

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

arikoo

Posts: 245

#11 • • arikoo Virallinen hörhö
Joo kun idea on siinä että pitäis juosta, jos on paljon vauhtia vaakatasossa, kun tulee maahan. Mutta kun jalat uppoo lumeen niin se hippasen vaikeeta! Ei siinä muuta ollut kuin aika raju laskeutuminen. Ja mulla oli vielä laskettelumonot jalassa niin oli aika täräys se laskeutuminen. Mulla oli jalat edessä niin etten kaatuisi naamalleni -> vaakanopeus lisättiin melkein kokonaan pystynopeuteen koska pysähduin suoraan..

Äh, tajuaako tästä mitään... En mä oikein osaa selittää...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Waide

Posts: 323

#12 • • Waide sabão
Todellakin kannattaa lähteä kokeilemaan laskuvarjohyppyä.Mulle se kolahti viime kesänä.Se fiilis ku tiput ja varjon avauduttua liitelet 1000m on aivan mahtava!

Meitä oli viisi jotka kävi tommosen peruskurssin saatiin se hintaan 320,sisältäen 2 hyppyä.Sen jälkeen 16 per hyppy.
Käytiin kurssi Porissa http://www.nic.fi/~satlu/ .
Niillä on käytössä sellainen pieni cessna johon mahtuu 4 henkeä.Koneesta pitää kiivetä streevalle eli se tanko, joka tukee siipeä ja siitä sitten irti ja alas..

Ehdin hypätä vain 4 hyppyä ja pari hyppyä vielä itse pakkaamalla varjolla,joka kaiken lisäksi aukes.Sitä sitten kiljuin onnesta ja nautin maisemista..jne.

Nojoo se pitää itse kokea ja suosittelen kokeilemaankin.Onnistuneen hypyn jälkeen fiilis on
*ökkö*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#13 • • tuntematon Guest
Waide:

Koneesta pitää kiivetä streevalle eli se tanko, joka tukee siipeä ja siitä sitten irti ja alas..



Kun kävin tuon peruskurssin ja tuli aika hypätä sieltä Cessnasta, niin mulla alkoi radiosta yhtäkkiä pauhaamaan mikki hiiri merihädässä. Vähän nauratti. *nauru*
Wintermute

Posts: 170

#14 • • Wintermute peacemaker
tuntematon:

Kun kävin tuon peruskurssin ja tuli aika hypätä sieltä Cessnasta, niin mulla alkoi radiosta yhtäkkiä pauhaamaan mikki hiiri merihädässä. Vähän nauratti. *nauru*



Höh... Tämä oli näköjään logannut mut ulos. *justjoo*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Waide

Posts: 323

#15 • • Waide sabão
Wintermute:

Kun kävin tuon peruskurssin ja tuli aika hypätä sieltä Cessnasta, niin mulla alkoi radiosta yhtäkkiä pauhaamaan mikki hiiri merihädässä. Vähän nauratti. *nauru*



Joo se radio nappas jonkun lähetyksen myös mulla.Kuulu vaan jotain naisen kiljuntaa kypärästä.Olin vähän*täh*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

¡ Previous post about a year ago !
micqo

Posts: 1,094

#16 • • micqo

Katrina:
Olisi niin ihanaa hypätä ja kokea se kaikki, mutta mä en vaan uskalla. Pitääkin olla näin nynnerö!



-Joo,munkin on tehnyt monesti mieli kokeilla tota,mut ei vaan jotenkin rohkeus riitä *nauru*
Shaz

Posts: 324

#17 • • Shaz team Wittupäät
Mä en kyl ikinä uskaltais. :/ Oon ihan tajuton pelkuri. Tosin jos saisin tietää et mul ois tyyliin 2kk elinaikaa ni sit voisinki jo hyppää. :D
vanhus

Posts: 889

#18 • • vanhus
joo olis ihan siistii hyppää jostain kymppikerhon korkeudelta tarttis varmaan jo happilaitteet ku ilma on jo niin ohutta siel *joo**jiihaa**jiihaa**aplodit**super*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#19 • • [Nuclear] el aprendiz

idoru:
olen tehnyt sitä monta kertaa ja miesten ja naisten kanssa,siis kuvitelkaa...*pahis*
vuosien ajan...*heiii*


Missäs käyt loikkimassa? Malmilta?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

raituli

Posts: 107

#20 • • raituli
On ollut pitkään haaveena toi kurssi, mut aika kallishan toi on ja toisaalta kesällä pitäis olla töissä. Jos sais säästettyä kesäks ni ois kyl kiva lähtee.