Dragon - Killing summer 24.9.2004 With Proteus

68 posts, 4 pages, 9,451 views

iLJA

Posts: 218

#61 • • iLJA

dark-raver:
---
iLJA:

Ni joo, niit kuvii ja videoita tuli kyl otettuu, mut mihi niit voi pistää? Neuvotkas ny hiukan jos kuvat ja videot kiinostaa..

---


Kannattais varmaa kysyä haluisko Anqqa ottaa ne tänne klubitukseen.. Tai sit tehdä omat kotisivut/galleria niille ja laittaa sinne tai jos itse ei osaa niin jollekkin sellaiselle joka osaa. Toivottavasti selitin tarpeeks epäselvästi *hymy*



Joo selitit sä*hymy* Tarvii ny kattoo et mitä keksin... Ja tarvii ny ne kuvatki kattoo viel... Tosi paljon tosi huonoja kuvia tuli *eiei*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

Circle

Posts: 384

#62 • • Circle
Kiitos kaikille paikalle saapuneille teitte kyl mahtavan fiiliksen taas kerran!!!
Ja kiitoksia loistavista seteistä Proteus, Pietari, Poliisi ja Vincent!
Jatkoa luvassa! See you soon...!
No mercy;)
Tebi

Posts: 131

#63 • • Tebi normisetti
ilja jos saat ne kuvat mulle lähetettyy jollakin ilveellä nii mä voin kylä pistää ne nettii

--
koi syö ja ruoste raiskaa

anis

Posts: 2,451

#64 • • anis
Mahtavat bileet *aplodit* (En mä kyl kerenny kuulla kuin Pietaria ja Proteusta, mutta heistä jäi vain positiivinen kuva), Poliisin setin missaus harmitti, eli kiitos vain henkilökunnalle ja ovimiehille *dissaa* Mutta SUURI KIITOS järjestäjälle, joka pelasti iltani *hali* .

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

tumpsi

Posts: 2,553

#65 • • tumpsi rekisteröitymätön
joops, olipa taas humala.
Poliisi ei jääny yhtään kalpeeks polkkahirmuilulle, vaan oli piristävä lisä kokonaisuudessa, niinkuin odotinkin.
Vincent Vega onnistui yllättämään.
Circle oli hjuva äs aalveis.
Pietari oli kans muikee, on niin kiva kuulla jo puoliksi haudattuja polk piisejä.
Proteusta en kuullut kuin muutaman ekan piisin, mutta niistä jäi hyvä maku, kuten aina.
Tosiaan, tuppas oleen aika lämmin lopuillasta, porukkaa oli ehkä aavistuksen liikaa, ei kuitenkaan hesarimeininkiä[tm].
Mutta loppupeleissä oli oikein onnistunut ilta,
poislukien omasta tyhmyydestä / liiallisesta humalasta aiheutunut pieni kärhämänpoikanen erään puolitutun kanssa. :/

Oli kivaa, lisää odotellessa :D
ps.del.iz

Posts: 137

#66 • • ps.del.iz Member Off
One more word..... WWWWWWWWOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWUUUUUUUUUUUU!!!!!!*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Auacusha

Posts: 1,097

#67 • • Auacusha Koneradio
Onkohan niitä kuvia ilmestynyt johonkin? *täh*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

*Bixxx*

Posts: 162

#68 • • *Bixxx*
Kiitos jälleen taas kunnon Dragoneista *kiitoskiitos* *aplodit*

Taas hyvä meno, vaikka itte väsähdin loppuillasta *haukottel*

16.10. Finrg Tour 2004 :ssa Nähdään *lmao* *jiihaa*

--
***TIIKERI***