Dragon - Killing summer 24.9.2004 With Proteus

68 posts, 4 pages, 9,558 views

faidra

#41 • • faidra
Vaauuuu! Olipas pauketta! Arvostelkoot ne fiksummin, ketkä osaa... mä en pysty muuta sanomaan, kuin että hauskaa oli ja vaatteet läpimärät. Melkoinen sauna se Senssin yläkerta. Muille eturivin polkkaajille *sydän*, ihana saada isoja hymyjä ympäriltä. Jäi loistava mieli noista bileistä. *aplodit*

--
in the moment of madness under your angry skies, you're not what you feel, this is insanity

Auacusha

#42 • • Edited Auacusha Koneradio
Olihan taas bileet. *super*
Musiikki toimi heti alkuillasta alkean ja siinä kerkes juomaa kunnon pohjat halvoilla juotavilla. *känni*
Kuumahan siellä oli mutta eipä se paljoa haitannut.
Anteeks jos jonkun ilta meni pilalle kun olin siinä rappusilla tamppaamassa,
mut se nyt vaa tuntu ainoolta paikalta mis oli tilaa *blush*

summarun ; hyvät bileet ,hyvää musaa ,hyvä känni = taattua dragon laatua *sydän**super*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

BUTCHER-KK

#43 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
HUH HUH! Olipa taas *super* meininki! SUURET KIiTOKSET MUN SPONSSILLE!
Mielestäni nä DRAGONIT olivat kaikkien aikoen parhaat! *super* Nii edellisetkin oli hyvät, mutta mulla on huono muistin niistä pippaloista, meni vähän överix RED DEVILin ka!
Kaikkilla oli 100% meininki *jiihaa*, EXCELLENT
Mä polccasin niin rajusti, että on pakko pitää kolmen viikon tauko! *hikoil*
Seuraavan kerran nähän Helsingin RUSHeissa! *jiihaa*

Tulkaa mukaan, bussilla hinta 34e, elikkä RUSH lippu 17e + bussilippu 17e Tampere-Helsinki-Tampere
Mä olen siellä joka tapauksessa! *jiihaa*

KIITOS KAIKILLE POLCAJALLE! ERIKOIS KIITOXET DROGON TEAMILLE Vincent Vega & Circle!
Ja tietenkin kiitoxet kaikkille DJ:lle Poliisi, Vincent Vega, Circle, Pietari & PROTEUS *super*men!
Ainoa mikä mua harmitti, niin jossakin paikkoissa oli niin liukasta, että oli pakko tanssi edessä! ;)
Sauna meininki ei mua ainakaan haittanut!
HUH *hikoil* *iloinen*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

peepe

#44 • • peepe
Oli kyllä hyvä tunnelma, ja mikä parasta *sydän*Pietari*sydän*
bzr

#45 • • Edited bzr
Ihan jees tamppaukset.. harmi vaan, että Poliisin setti jäi aika lyhyeksi *igor*
ja ne musan volat oli kyl taas vaihteeks aika hiton KOVALLA *grr* (vähempikin kai riittäis?)

Pietari ja Protsku heitti kyl varsin menevää settiä *aplodit**jiihaa*
Funktion

#46 • • Funktion over 9000
No hohhoh... Olipas siinä taas pippalot.. Jalat ei enää kantanu (eikä ollu alkoholin vika) loppuillasta.. *hih*
Kännitaso oli kyllä jotain ihan tajutonta myös, mutta.. *vink* Kiitos bileitten järkkääjille.. Toivottavasti en hirveesti töniny ketään tanssilattian suunnalla.. *iihhih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

-MambO-

#47 • • -MambO- kekkeruusi
Se on kesä ohi sit...

Lähti sit Suzuki PV käsistä eilen allekirjoittaneelta ja tuli otettua hapanta vähän liiankin isoilla kengillä, mut ei se mitn. Olin aamulla töissä niin v*tun kännissä, PARASTA!!! *känni*

Mut bileistä:

Oli kyllä helvetin moiset bileet alusta loppuun. Kaikki Äijät pisti menee kipeitä settejä.
Pietari oli taas helmi kun pisteli menee vanhoja Tinribbejä ja muita klassikoita.
Protkunkin setti maistu kipeen hyvin ku ei ollu vähään aikaan kuullut.

Komeet oli bileet lisää tälläistä pojjaat*joo*

kerttu kuittaa...

--
..::MambO::..

xl8r

#49 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huoh, pääsinpäs ehjänä kotiinkin asti...

Fiilikset on vieläkin aivan sanoinkuvaamattomalla tasolla... TODELLA LOISTAVAT BILEET! *aplodit* Koskee varsinkin noihin käsivarsiin ja jalkoihin aivan vimmatusti, mutta se on vaan merkki siitä, että on ollut hauskaa, sanovat *nauru*

Vincent Vega pisti kyllä kaikista parhaiten mulla tuon jalan nousemaan (mitä nyt videosäädöiltäni ehdin) ja muutenkin tuli kyllä taas pumpattua itsensä aika piippuun *jiihaa*

Ja kuka väittää ettei selvistäpäin voi pitää hauskaa? *hymy*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Cimi

#50 • • Cimi
Euron bisse teki tehtäväsä ja harri pisti taaaas kunnon shown pystyyn. Lupaan tulla seuraaviinkin *kiitoskiitos*
-MambO-

#51 • • -MambO- kekkeruusi

xl8r:

Mä!!!*känni*

--
..::MambO::..

faidra

#52 • • faidra

-MambO-:
---
xl8r:
---
Mä!!!*känni*

Haa, väärässä oot, mulla ainakin oli hiton hauskaa vesilinjalla! *iloinen*

Pistäkääs ihmiset kuvia jakoon, siellä näkyi monellakin kameroita...

--
in the moment of madness under your angry skies, you're not what you feel, this is insanity

Aethron

#53 • • Aethron Translusidinen olento
Nyt vasta toipunu senverran et pystyy pistään jotain*hymy* niinq tos jo edellä on tullu ilmi ni hyvää oli meno ja musiikki. Mut jos bileis on noin surkee ilmastointi, ni eikö tupakoitsijat vois käydä vaik siin toises huonees röökillä, kun se ei varmaan ois ylitsepääsemätön ongelma? ilma siel 'isol puolel' oli loppuillast niin savusta, et ei varmaan tee kovin hyvää polccailla siinä... siis kellekkään...
Ja se screeni oli taas vähän huonossa paikkaa, kun ei sitä sielt reunast jaksa kuikuilla.
Mut muuten oli kaikki kyl tosi TOSI *super* hieanoo*sydän**sydän**sydän**sydän*
dsane

#54 • • Edited dsane -limited edition-
itsehän meinasin revetä liitoksistani Vegan setin aikana. LOISTAVAT kemut. *piis*

Tarvis vaan opetella ottaan tota bissee vähän pienemmillä monoilla. *muhaha*

Kiitos tero, matti, harri.

Niitä kuvia jakoon, kellä kamera oli??
Plaque

#55 • • Plaque
WHEEEEEEEEE! Kemut, hyvät kemut, Dragonit.

Vesi se miehen tiellä pitää, ja hyvin pitikin. *muhaha*

Kiitos myös toistaiseksi tuntemattomalle autoonmurtautujalle, eihän kaverini passiansa, eikä puhelintaan tarvisisikaan. Pistää hieman kiehumaan tuollainen. *grr*
JuBe

#56 • • JuBe
Oli kyllä aika menoa. Vasta toiset kunnon kemut joissa kävin (eka oli Transexperience :).
Jalat on vieläkin vähän jumissa, mutta se on vain harjoituksen puutetta :D

16.10 olis tarkotus suunnata Kivaan *jiihaa*
Sonya

#57 • • Sonya
Aivan upeat hipat *aplodit* tuli tampattua taas oikein kunnolla, vaikka kuuma oli kuin saunassa *hymy* innolla jään odottamaan Lahden Stormia *iloinen* Kiitos Proteus olet aivan mahtava *hali*
iLJA

#58 • • Edited iLJA
*jiihaa* Weeeeee, oli kivaa!!! Proteus veti kyl niin hyvän setin, oon melkee sanaton.. KIIITOOS!
Kiitos kavereille onnistuneista bileistä! Uusille *hali* ja *hali* vanhoille. Tampereelle kyl tullaa uudestaankin *aplodit*
...
Ni joo, niit kuvii ja videoita tuli kyl otettuu, mut mihi niit voi pistää? Neuvotkas ny hiukan jos kuvat ja videot kiinostaa..

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

Cimi

#59 • • Cimi

Aethron:
Mut jos bileis on noin surkee ilmastointi, ni eikö tupakoitsijat vois käydä vaik siin toises huonees röökillä, kun se ei varmaan ois ylitsepääsemätön ongelma? ilma siel ´isol puolel´ oli loppuillast niin savusta, et ei varmaan tee kovin hyvää polccailla siinä... siis kellekkään...

Kovasti koitettiin tupuccia poltella siinä toisella puolella mut jostain syystä baarimikot kävi aina kieltämässä, oiskohan johtunu siitä että siellä ei saanu polttaa :)

Kuvia tuli otettua mutta juuri tästä sankasta savusta johtuen yksikään ei salaman kanssa onnistunut, ja vauhdikkaan meiningin takia pitkällä valotuksellakin tuli vaan sekamelskaa. Että ei julkaisukelpoisia otoksia täältäkään, sorry.
Auacusha

#60 • • Auacusha Koneradio

iLJA:

Ni joo, niit kuvii ja videoita tuli kyl otettuu, mut mihi niit voi pistää? Neuvotkas ny hiukan jos kuvat ja videot kiinostaa..

Kannattais varmaa kysyä haluisko Anqqa ottaa ne tänne klubitukseen.. Tai sit tehdä omat kotisivut/galleria niille ja laittaa sinne tai jos itse ei osaa niin jollekkin sellaiselle joka osaa. Toivottavasti selitin tarpeeks epäselvästi *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti