Kiitokset.

2 posts, 1 page, 2,457 views

Avatar
#1 • • DanceSafe Guest
No aikamoinen vastaanotto teidän saitilla! Kiitos vaan avusta, jota teiltä rohkenin kysyä.

Tiedän et kamankäyttäjät bileissä on marginaaliryhmä, EI ollut tarkoituskaan leimata kaikkia käyttäjiks. Osuiko arkaan paikkaan (\"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa\"?)?

Mitä siihen tulee, et joku neuvo tsekkaamaan hautakivien potkimisisa, en ensinnäkään ymmärtänyt lainkaan sun kuittias. Ja toiseks, olen ite streittari linjalla.

Mutta joo, se mun surffailemisesta klubitus -sivustolla. Jatkakaa vaan perin solidaarista linjaanne!

*DanceSafe*
Karski

Posts: 6,049

#2 • • Edited Karski Pomon kätyri

DanceSafe:
No aikamoinen vastaanotto teidän saitilla! Kiitos vaan avusta, jota teiltä rohkenin kysyä.

Tiedän et kamankäyttäjät bileissä on marginaaliryhmä, EI ollut tarkoituskaan leimata kaikkia käyttäjiks. Osuiko arkaan paikkaan ("se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"?)?

Mitä siihen tulee, et joku neuvo tsekkaamaan hautakivien potkimisisa, en ensinnäkään ymmärtänyt lainkaan sun kuittias. Ja toiseks, olen ite streittari linjalla.

Mutta joo, se mun surffailemisesta klubitus -sivustolla. Jatkakaa vaan perin solidaarista linjaanne!



Ei kyse ole mistään muusta kuin siitä,
että päihdekeskustelua käydään jo useissa
eri topikeissa, eikä oma kyselysi
tuonut olemassaoleviin mitään lisäarvoa.

Ikävää että otat moderointilinjamme näin
henkilökohtaisesti, mutta pyrimme säilyttämään
jonkinlaisen luettavuuden. Mikäli et osaa
käyttää palvelun omaa hakutoimintoa olemassa-
olevien keskusteluiden selaamisessa, autan
mielelläni.

Tämäkin topikki on kuitenkin sinänsä tarpeeton,
kehityskeskusteluille on oma alueensa.

Edit: mun maaginen lukitsemiskyky näköjään
bugittelee hiukkasen *igor*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.