Dj Liebherr : Working at the laundry service [techno/schranz]
Part 2/2: Chemical wash - Hullumättöä! [n. 60min]
Pyykkitupasetin toinen osa. Sisältää mättöä, mäiskettä, kilkettä ja kolinaa sekä muutaman ketuiks menneen vaihdon, jotka ei nyt jostain syystä itseäni edes haittaa... Kommentit enemmän kuin tervetulleita.
Nyt on näköjään koko uiah-serveri jotenkin jumissa, ainakaan itse en pääse edes taikin pääsivulle. Toivottavasti asia korjaantuu mahdollisimman nopeasti, ei kai auta kuin odotella...
Jotain omituista on nyt uiah:n serverissä, itse en pääse millekään uiahin sivuille, mutta jotkut tuntuu pääsevän. Yritän kattoo saisinko ton jonnekin toiselle serverille ens viikolla. Saakelin tietotekniikka! ;)
Pää heiluu tahtiin rankasti
Ei kuitenkaan mielestäni paras liebherr-miksaus jonka olen kuullut mutta on silti varsin mainio.
Nyt kun kuulisi herraa livenäkin useammin
Verottaja:
--- Blues:
--
Ei kuitenkaan mielestäni paras liebherr-miksaus jonka olen kuullut mutta on silti varsin mainio.
--
---
Jep. \\\\\\\"Mining machines\\\\\\\" on mielestäni paras (edelleen).
Olenkin jo pitkään suunnitellut Mining Machinesille jatkoa, mutta luopunut jo lähes toivosta siitä yksinkertaisesta syystä, että lähes kaikki reilun vuoden sisään tulleet hard style -julkaisut ovat olleet mielestäni aivan järkyttävää kuraa ja itseään toistavaa schaissea. Siksi olen keskittynyt viime aikoina raskaampaan teknoon. No, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, ehkä jossain välissä saan Mining Machinesin jatko-osankin tehtyä vaikka sitten vähän vanhemmista biiseistä.
nostatus:
Olenkin jo pitkään suunnitellut Mining Machinesille jatkoa, mutta luopunut jo lähes toivosta siitä yksinkertaisesta syystä, että lähes kaikki reilun vuoden sisään tulleet hard style -julkaisut ovat olleet mielestäni aivan järkyttävää kuraa ja itseään toistavaa schaissea. Siksi olen keskittynyt viime aikoina raskaampaan teknoon. No, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, ehkä jossain välissä saan Mining Machinesin jatko-osankin tehtyä vaikka sitten vähän vanhemmista biiseistä.
Loistavaa mättöä. Tää puskee eteen päin yhtä tasaisesti kuin A juna Leppävaarasta stadiin. Todella hyvin miksattua laatu schranzia. Mä tykkäsin ja todella paljon.