DJ Indigo - Noitarumpu FM

16 posts, 1 page, 3,384 views

Indigo

Posts: 918

#1 • • Indigo
NoitarumpuFM inspiroi pitkästä aikaa shamanistiseen ambient/rummutus-kokemukseen syvässä viidakossa.

Osa biiseistä lienee tuttuja miksauksesta Chillout 1 - Magenta.

Another fine day - In 5
Damm - Glömd
Mickey Hart - Dance of the hunters fire
Steve Roach - On this planet
Kodo - Zoku
Temps Perdu? - Twilight earth
Biosphere - Hyperborea
Junglemoon - Coyote Eyes
Maha Ketama - Underwaters
Jon Hassell - Dreamworld
Sag - Sininen
The Guyoto monks - Guhyasamaja tantra II
Steve Roach - A darker star
Jon Hassell - Map of dusk
Maha Ketama - Spacey
Damm - Glömd


hooka hei

[muokattu 20.8.2004 00:17]
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
sä laitoit tän tänne.. *sydän*

Mä oon kuunellu tätä koko illan ja tää setti ei tule unohtumaan ikinä.. Tänään mun elämä pysähty toiseen kertaan.. silloin soi tämä setti.
On hetkiä jolloin on parempi olla hiljaa.. sulkea simmut ja antaa musiikin viedä johonkin kauniimpaan paikkaan jossa on lämmin ja hyvä olla.. On hetkiä jolloin sanat ei riitä on vain musiikki, on tämä setti.
Tämä on retki paikkaan jossa voit miettii elämän mysteerejä ja ajatella toisen ihmisien päätöksiä, tämä on se paikka jossa voin sanoo että nyt on hetkellisesti hyvä olla.
olen kotona. tässä soi kaikki niin harmoonisesti yhteen.. tämä on kuin kaunis uni.

tässä ja myös toisessa: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=28931
(Syv2 Un1 - Rerouted Pagan Drums Mix for Noitarumpu FM)
On ollu sitä jotain mitä olen etsinyt pitkään ja nytten sen oon löytäny.*sydän*
Tämä on sitä mun balsamia haavoille.


Kiitos Juha tästä. *sydän*
Viltsu

Posts: 2,010

#3 • • Viltsu noname
Hop, tämä onkin soinut kannettavassa soittimessa tiuhaan viime aikoina. Jos olohuoneeseen saisi tehdä nuotion, ei tarvitsisi miettiä mitä sen äärellä kuunneltaisiin, ja miksauksen teemasta ei tule epäselvyyksiä ;)
Täydellistä musiikkia kävelyretkelle hämärään syysiltaan <3

.rspct.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Kosmikki

Posts: 102

#4 • • Kosmikki
Tästä kyllä meni yksi ilta kävelyllä niin pihalle että huh.Varmaan esi-isätkin tykkäisi.
nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
eipä ole mitään pahaa sanottavaa, hyvään tahtiin soinut niinkuin muutkin, mutta mun mielestä vieläkin ehkä paras on tuo ultraviolet tai emerald, tämä niitten jälkeen *hymy*
Avatar
#7 • • _ Guest
Tykkäsin. Ei muuta. Kuuntelen vielä useaan otteeseen.
DJ Rx

Posts: 2,527

#9 • • DJ Rx FINRG Recordings
tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä!!!!!!!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

UnityF

Posts: 15,721

#10 • • Edited UnityF joo just se
oih eilen kun meni nukkumaan ja laitto tän soimaan ja katteli ulos ikkunanta.... huoh.. mikä tunnelma... ja ekaa kertaa laitoin kynttilöitä pitkin asuntoo kun on sen verran pimeetä.. tsiisus tää setii on niinkuin täydellinen... *sydän*


ohhoh.. tota eilistä fiilistä... *sydän*
Mizfir

Posts: 2,472

#11 • • Edited Mizfir pittuinen
*sydän*Tää on niin*sydän**sydän*

Palasin mielessäni takaisin Aitto-kuruun, jossa toteutimme noitarumpu-musikaalia joitakin vuosia sitten..metsänäänet..tulimeri..revontulet..tuuliputkien huumaava sointi..ja tietenkin itse noitarumpu, jota itse soitin kurun rinteessä nuotion loisteessa...

Ihanaa..kiitos tästä..*hali* nyt muisto vapautuu levyllä, aiemmin se oli vain mielessäni, koska tapahtumaa ei saanut kuvata eikä nauhoittaa..

--
-Mannanen-

Indigo

Posts: 918

#12 • • Indigo
Ohoh, enpä olisi odottanut näin paljon palautetta. Kiitos =) Sai paljon intoa chillout 10n väsäykseen...

(tulee kohta ;))
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se

Sacrebleu:
Ohoh, enpä olisi odottanut näin paljon palautetta. Kiitos =) Sai paljon intoa chillout 10n väsäykseen...

(tulee kohta ;))



uiuiuiuiuiuiuiuiu *kuolaa*
mä haluun sen st heti kun se on valmis!!!! *joo*


*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
soulsaw

Posts: 444

#14 • • Edited soulsaw 1.0
loistava psy-ambient sett, hyvin shamaani henkinen(spiritual).

i *sydän* it

flashbackeina tulivat mieleen shulman ja kaya project *yingyang*

--
_____

a-j

Posts: 785

#15 • • a-j
huhhh... vaikea kuvailla tarkkaan, mut mystistä erikoista jännää.. namm, kaikenlaiset "orgaaniset" äänet jne.. ihan väristyksiä tulee *kuolaa**sydän*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

remotion

Posts: 5,283

#16 • • Edited remotion nostatus guru
Mukavasti kiertää huonetta se ÖRÖRÖÖ biisi, sitä ei vaan jaksa kuunnella kun se kestää n. 10 minuuttia *vink*
Mutta taidolla kyhätty setti, mun mielestä tossa on n. 5 eri biisiä joten eiköhän se oo sit hyvin miksattukin *nauru*

Niijoo, mut jätkän miksaus missä on levyyn piirretty tussilla kolmio ja ostettu dekasta vuonna nakki on kyl taagimpi,mut se ei ookkaan (t)silliä...