mä olen muka tulinen uroskäärme, vaikka oikeasti olen lohikäärme. kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.
50 posts, 3 pages, 19,250 views
Grizzley: *narinaakitinäävinkumista* Älkää aina jaksako valittaa, klubbari on loistojuttu ja ilmanen sellanen vielä kaiken lisäks, olkaa välillä kiitollisia!
kilobitti:
---
Grizzley: *narinaakitinäävinkumista* Älkää aina jaksako valittaa, klubbari on loistojuttu ja ilmanen sellanen vielä kaiken lisäks, olkaa välillä kiitollisia!
---
Väittiäisin, että syy miksi klubitus toimii suht hyvin on nimenomaan se, että sitä on uskallettu kehittää runsaasti / nopeasti mm. palautteen perusteella.
stimbe:
---
Ana:
Minäkin olen jostain syystä ?vetinen uroskoira?.. Millä perusteella toi läppä tohon ilmestyy, miksi se on siinä, ja miksi se on noin hemmetin ankea?
---
Eiköhän se aika puhtaasti syntymäajasta...
T: metallinen androgyynitiikeri
Tres:
Mitä sä Quu ite noin niinku moderaattorina
sanoisit tän topikin otsikosta?
Mark:
---
Dives:
puinen urosrotta on ihan jees :D vissiin toiseksparas kiinalaisessa lohikäärmeen jälkeen :D
---
ai jaetaaks näistki jotai pisteit vai?
-M
messis:
kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.
typ0:
metallinen uroskukko....