476 posts, 24 pages, 170,957 views
Tres:
Tai pidempäänkin. Tän takia mäkin suosin
Dunderdonia ja muita ammattivaatevalmistajia.
[muokattu 17.8.2004 13:22]
Burncycle:
On se kummaa kun jengiä rupee ärsyttämään ihan sikana jos tule puhe rahasta. Kai se on sitä suomalaista kateutta! Kukaan ei saa menestyä!!!
serotonot:
---
Burncycle:
You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.
---
Me rikkaat istutaan täällä kotona ja nauretaan teille jotka raadatte noita ylitöitä et voisitte edes hetken leveillä ansaitsevanne saman verran rahaa kuukaudessa kuin mun tili kasvaa korkoa päivässä.
työnteko on köyhille!
[muokattu 17.8.2004 13:13]
Burncycle:
Sen kun kritisoitte, mutta se ei ole kiinnostavaa jos joku vaan toteaa että vittu kun paska threadi. --> jahas no minkä takia? Mikä siinä erityisesti ärsyttää? Vai kerätäänkö noilla vaan ns. aktiviteettia,vai mitä?
Ana:
K-0ne toikin tossa esiin just tän kalliitten vaatteiden jutun, joka jaksaa vieläkin huvittaa, eli tää ison hintalapun luoma laadun illuusio. Toki työkäyttöön tehdyt vaatteet kestävät hyvin, enkä niiden ostamista kritisoikaan, ostin itsekin maaliskuussa 170 eur kengät, mutta kun se tosiasia on, että ne bossin bokserit kestää käyttöä ihan yhtä huonosti kuin h&m:n, niin tää mä ostan näitä koska nää on laadukkaita-läppä menettää merkityksensä. Toki osa kalliista vaatteista on laadukkaita, mutta harvemmin noi ns. trendimerkit on yhtään pyhempää puuvillaa kuin kohtuuhintaiset vastaavansa.
Nuori Suomalainen kuluttaja! Säästä niissä helvetin Circan huppareissa ja käytä säästetyt 150 euroa esim. reilun kaupan kahviin juhla mokan sijasta ja tee oikeasti jotain hyödyllistä ja hyvää sillä rahallasi. Ainahan voit vaikka itse opetella brodeeraamaan niitä Bossin logoja kuteisiisi, jos järkevältä tuntuu. Tai sitten varaa enemmän kuin se kolme tuntia vapaa-aikaa ja käytä se vaikka nykymaailman ajattelemiseen, niin ehkä huomaat, että kuteilla ja niitten hinnalla leveily on kaiken pinnallisen juppityperyyden multihuipentuma.