Dj Rocca-Dark side of Finland Vol.I Hard trance/Hard house

32 posts, 2 pages, 8,370 views

Rocca

Posts: 3,064

#1 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Eli eka mixi olis kyseessä..levy koostuuu Hard trancesta ja hard housesta eli alkaa letkeemmällä ja nousuu hulluun Madness tasoon *pahis* eli jos tykkää esim. lisa lashesin seteistä ni ehkäpä tästäkin *hymy* eli koittakaa jos uskallatte..Kommentit olisi toivottuja, että tietää et joku sitten ees olis imassu tän koneelle *hihu* ja vielä tarvii sanoo et levy edustaa 150-160 bpm (tässä kohtaa kääntyy selkä ku ei ollukkan 200bpm) eli piisit on hulluja lopussa eikä sen tarvii olla 250bpm ja tässä on hyvä esimerkki *joo*

Track list:
Lab-4 - Efini
Spx - House music
Champion Burns - Sratchims (org mix)
Veracocha - Carte Blunch (Technikal RMX)
Knuckleheadz & James Lawson - Irrational Impulses
Shaun M and Abandon - Another mans language (org mix)
Mark Gray - Show you
Sourkraut - Catch ya breat
Mark Johnson - Fucked up
Kam-Pain - Fucking noise
Grady G - Afraid of dark
Righie G - Vertigo

][/i]linkki

Kiitoksia Hebe servusta *joo*

[muokattu 14.8.2004 16:49]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kriss G

Posts: 1,492

#2 • • Kriss G Wir brauchen bass
ei tää linkki ny skulaa...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Rocca

Posts: 3,064

#3 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Kriss G:
ei tää linkki ny skulaa...



Nyt toimii *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Flamie

Posts: 478

#5 • • Flamie
Hyvin lähti pyörimään. Vaihdot aivan perfectonismi. *vink*
Knuckleheadz & James Lawson - Irrational Impulses ei oikein iskeny kalloo.
Pientä hyvää kikkailua koko ajan, propsit siitä.
Sourkraut - Catch ya breat, tosta biisistä lähti osio what i like!! *plur*

Are you ready to find out? Open your mind and take ride!

Parempaa lopetusta setille en ole ikinä kuullu!
Keep it going mate!*pahis*
display23

Posts: 3,069

#6 • • display23
noniin..

Alku ei oikein iskeny meikään, en oo oikein tottunut tohon haardihouseen perus temmoilla..mun mielestä parhaiten toimiin jollain +8 - +10%.
Eli alku oli aika turhaa kamaa mulle, loppupäässä tuli muutama kiva raita, mutta ehket ois saanu rakentua kuitenkin hieman rankemmaksi loppua kohden lissee.

Kikoista suuri plussa ja ne pääosin tuli oikeissa kohdissa ja tahdissa hyvin. Vaihdot kyllä oli lähes aina pientä hakemista tai siis biitissä alkuun mut aina karkas hiukan ja tuli sellanen hakemis fiilis. Ootko muuten kuinka kauan soitellu?

Mutta kokonaisuus ihan ok, muttei kyllä ihan omaa saundiani. Jatka ihmeessä samaa rataa ni hyvä tulee!!..toisinkun ku meitsillä..
mayah

Posts: 11,313

#7 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

Galrav:
..mun mielestä parhaiten toimiin jollain +8 - +10%.



Janne hei, susta pissiksetkin toimii parhaiten jollain +8 - +16%, et....

--
Being happy is what I do best ^_^

Rocca

Posts: 3,064

#8 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

mayah:
---
Galrav:
..mun mielestä parhaiten toimiin jollain +8 - +10%.

---


Janne hei, susta pissiksetkin toimii parhaiten jollain +8 - +16%, et....



PAHA PAHA *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kriss G

Posts: 1,492

#9 • • Kriss G Wir brauchen bass
Tässä taas on tehty se mikä ei uppoa itselle eli pistetty niitä liian melodisia biisejä väliin. Muuten tykkäsin. Vaihdoissa tosiaan pientä hakemista mutta allekirjoittaneella ei ole varaa sanoa siitä yhtään mitään. Kikkailut menee tahdissa ja soundi on sopivan synkkää hardhouseksi. Kyllä tästä ihan hyvät fiilikset jäi!!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#10 • • Injektio Guest
Imuun ja kommentit myöhemmin *hihu*
Rocca

Posts: 3,064

#11 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Galrav:

Kikoista suuri plussa ja ne pääosin tuli oikeissa kohdissa ja tahdissa hyvin. Vaihdot kyllä oli lähes aina pientä hakemista tai siis biitissä alkuun mut aina karkas hiukan ja tuli sellanen hakemis fiilis. Ootko muuten kuinka kauan soitellu?



Joo eli oon soittanu nyt n. ½ vuotta ilman kenenkään muun avustusta, paitsi Nemes on kertonu tosta HH tahdeista et alkaa toimimaan(Kiitos Nemekselle *joo*)...Eli kaikki vaihto taktiikat oon opetellu tyyliin silleen et kuuntelen toisten ihmisten mixejä ja opettelen siitä sitten kovin aina et miten vaihto lähtee ja päättyy...ja kikkoja oon opetellu taas Sashan settien kautta *joo* mut en vaan omista djm-600 ni kaikkeen en pysty *uuh* Ja ku niistä hakemisista ni jos oot soittanu jonkun verran hh:ta ni jonkun piisin Bassot ovat ristiriitaisia toisiinsa nähden ni vaikka olis täydellisesti tahdissa ni siit tulee semmonen kolina basso sen jälkeen(mokia kyllä löytyy) *hymy*...Mutta Harjoituksella siitä selviää *piis*

[muokattu 16.8.2004 15:24]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

DJTidyVicious

Posts: 286

#12 • • DJTidyVicious Tidy Addict
Kerrankin joku on mun puolella asiassa et ei tarvii temmon olla tuolla ihan huipussaan mun mielest tempo pitää olla siinä 145-160 puolella Hard Trances/Hard Houses... Kunhan on tarpeeks raivokasta meininkiä... En ole ite kuunnellu viel settii mut koht kun toi on tullu ni kommentit tulee sen jälkee...

--
Tidy Addict
I Love VC

DJTidyVicious

Posts: 286

#13 • • DJTidyVicious Tidy Addict
Kyl oli mun setti tää kolahti heti tonne sydämeen saakka... Tulisin kattoo sua ton setin perusteella jo keikkoihin ...

--
Tidy Addict
I Love VC

mikee

Posts: 24

#14 • • mikee
Joo mielenkiintonen setti vähän ehkä hardimpaa odotin, mutta tää toimii go rocca!
martina

Posts: 1,875

#15 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
*aplodit* kyl meiän junnu osaa! *hihu*
JuhiOS

Posts: 75

#16 • • JuhiOS Team WASTED
Ja imuun...

--
Believe what you see, See what you believe
*pahis* In HardStyle I tRust *pahis*

Rocca

Posts: 3,064

#17 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

hazard:
toi vetos meikäläiseen ainaki! varsinki toi loppuosa setistä*jiihaa* tässä säästelen rahaa et voisin ostaa itelleniki laitteet ja opetella soitteleen*hymy*.... tekis mieli pistää luoton puolelle ja hakee heti*juonittel*



ehdotan että rauhassa vaan ja maltilla kunnon vehkeet...JA tiedoksi niille, että seuraava setti tulee olemaan tota loppu pään materiaalia sitten joskus *hihu* ja jotain ehkä vähänrauhallista sekasin *hih* ja suuri kiitos Palautteille...niitä aina tarvitaan *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

nomic

Posts: 4,120

#18 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
setistä löytyi paljon kivoja kohtia, varsinkin kikkailut, ehkä olisin kaivannut kikkailua pikkasen enemmän
kiva setti oli, lopussa oli tiukkaa vääntöä, ja oli kyllä pari biisiä jotka ei mitenkään uponnut
mutta ekaksi miksiksi melkoisen hyvä omasta mielestäni *hymy*
lulu.

Posts: 312

#19 • • lulu.
Imuun ja kohta kommentit..
lulu.

Posts: 312

#20 • • lulu.
Joo nyt on kuunneltu ja tykkäsin kovasti....
Alussa soundi on just täydellinen ja bpm on sopiva....
Ei ollu mitään pahaa laukkaa missään vaiheessa ja biisit tuli
sisään mielestäni hyvin. Suurin osa kikoista oli toimivia , mut et
kuitenkaan tunkenut niitä liikaa sekaan... Plussaa siitä.!!!
Itse oisin laittanut loppuun muutaman hard trance piisin , mutta
jokaisella makunsa....

Pojoi 9/10