118 posts, 6 pages, 17,889 views
Charly RePanic:
Pätee, ei päde, pätee...
Kuunnelkaa kovaa ja vähintään 4.1 -järjestelmällä, nii tajuutte soundimaailmaa!
T(p)errrrrkkk...uin: Pätijöihin kyllästynyt!
Jone:
Se mua ihmetyttää kerta toisensa jälkeen, että minkä helvetin takia te edes laitatte näitä biisejänne tänne jos olette itse niin täydellisen vakuuttuneita niiden erinomaisuudesta ja totuttuja kaavoja nerokkaasti rikkovasta innovatiivisuudesta?
Jone:
Jos teitä ei kerta kaikkiaan kiinnosta saada palautetta tuotoksistanne ja ette ole valmiita hyväksymään muuta kuin ylistystä niistä, niin what\'s the fucking point? Erityisesti tämä koskee kolmikostanne sua ja ZRO:ta, Damien jopa ottaa vastaa asioita kun ne kirjoittaa mahdollisimman neutraalisti.
Jone:
Eikö forumeille biisejä postatessa tarkoitus ole nimenomaan kehittää omia taitojaan saamalla erilaisia näkemyksiä siitä mitä itse tekee ja mille siten saattaa olla tietyllä tavalla sokea? Jos biisejä kritisoivat ihmiset sun mielestäsi ainoastaan pätevät ja tuotantonne taso on täydellistä, niin lähettäkää ihmeessä tuotoksenne suoraan levy-yhtiöille, älkää tänne.
Jone:
Just my two cents worth. Tämä postaus ei ole tarkoitettu vittuiluksi, joten toivottavasti sitä ei sellaisena oteta.
Rubicon:
Damien :
Yksinkertainen? Voi vittu, biisissä on 30 raitaa, 9 synaa, n 150 samplea & n 100 efektiä. 3 eri teemaa plus intro, melodiat vetelee välisointuja jne. No jos jokun mielestä Disturbed on loistobiisi ja mukavan monipuolinen (5raitaa ja 1 melodia plus nousu), niin mitä se kertoo ihmisten kyvystä arvostella musiikkia?
Se kertoo sitä että helvetin huonosti ootte saanu keiken ton esille ite biisissä.Jos et ois kertonu,en ois huomannu.
SamHard
Poijaat nöyryyttä yleisön edessä ja rentoa asennetta, muuten homma on
metsässä aika nopeasti Aina kannattaa ottaa vaari kaikista neuvoista
ja kritiikeistä oli ne sitten ammattilaisen tai täysin amatöörin
Damien:
Onhan se kiva että kappaleet puhuttaa ja palautetta saadaan, mutta kun toiset tykkää niin toiset lyttää ja kaikenmaailman purkkapaska tuntuu saavan mahdollisuuden tyyliin: Ihan jees tansittava piisi.... Eihän tässä mennyt kuin se 6kk säveltäessä ja 9 x 12h päiviä studiossa miksatessa ja masteroidessa, niin että tukehtukaa jo kebabbiinne.