Mitä et tekisi mistään hinnasta?

52 posts, 3 pages, 27,571 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21 • • Aziz Combat Fighter

Kirsikka:
En myöskään pystyisi tapaa rahasta, ihmistä enkä oikeastaan eläintäkään (jos ötököitä ei lasketa).



Mä tiedän yhen ihmisen joka tapaa toisia ihmisiä rahasta, se sano että se on oikeastaan ihan mukavaa. Ihmisen tapaaminen muutenkin on imho ihan rok *hih*
Sinza

Posts: 2,227

#22 • • Sinza
No en ainakaan tappais ketään... Kaikkien ötököitten syöminen tekis kyllä tosi pahaa, mut kai se ois pakko, jos ihan hirveesti sais rahaa *poks*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#23 • • liikkuva muna an egg on the move
No ehkä noi \”jee saat seittemänsataatuhattatriljoonaaseptiljoonaa euroo kun kaivat munuaises ulos, hierot siihen herskaa ja ebolamehua ja mörssäät sen nenääs ja sit puhkot silmäs ja hyppäät lentsikasta jääkarhu kainalossa ja sit panet kookospähkinää josson partaveitsiä ja sit...\” vois jäädä tekemättä. Lisäks kaikki semmonen minkä jälkeen siitä rahasta ei kauheesti olis iloo, esim joutus vankilaan johonki nevadaan 30 vuodeks tai älysairaalaan tjsp.

Mutjoo, aika monta juttua vois tehdä jos niistä sais vaan tarpeeks. *slurps*
Burncycle

Posts: 106

#24 • • Burncycle Konttorirotta
Kaikki riippuu siitä joutuuko maksamaan itse jotain lisä hintaa siitä rahasummasta. Eli tapatko jonkun 10 miljoonalla? Mutta mitä hyötyä kun seuraavat kuusi vuotta(edellyttäen että kyseessä on tavallinen murha ja olet ensikertalainen) menee sellissä ilman rahaa. Sama itsensä silpomisessa sun muussa. Mutta jos pitäisi tappaa joku ilman kiinnijäämisen pelkoa, niin why not. Mun moraali ei ole koskaan ollut niin kova muutenkaan, ja tapetaanhan luonnossa joka päivä. Se ystävän pettäminen vois olla pahempi, mutta eiköhän sekin onnistu kun hinnasta sovitaan. Mulla ei todellakaan ole mitään velvollisuuden tuntoa maatani kohtaan, joten se menee halvalla. Omaa lastani en usko että voisin vahingoittaa, mutta toisaalta en sitä tiedä, kun ei ole vielä niitä penskoja. Hemmetti että mä oon loppujenlopuks tosi moraaliton!! Mitäköhän sille vois tehdä? Ei kai mitään.
ottonivus

Posts: 148

#25 • • ottonivus Random juippi
En vahingoittaisi toista ihmistä. Itseään voisi ehkä jopa vähän teloakin tai syödä jonkun torakan euron kuvat silmissä.*lmao*

--
\"anna mennä\"

Pätkis

Posts: 1,038

#26 • • Pätkis Pikkis
En vois kuvitella syöväni mitään eläviä torakoita tms epäilyttävää, koska ne ei ihan varmasti pysyis sisällä. oksu. Lisäks mitkään murhat, pettämiset tai itsensä silpomiset ei tulis kysymykseen pelkästään rahasumman takia.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#27 • • Aziz Combat Fighter
En varmaankaan tekisi mitään sellaista, joka jäisi vaivaamaan itseäni ja omatuntoani. Rahasta, jos siis summasta sovitaan ja oletetaan, että olen sellaisessa elämäntilanteessa, et toimintaani rajoittaa pääasiassa raha, voisin tehdä moniakin asioita. Esim. otusten syöminen on aika mietoa touhua; monissa kulttuureissa hyönteiset ovat pääsääntöinen proteiinin lähde ruuassa. Sen sijaan itseäni tuskin kovin traagisesti lähtisin vahingoittamaan, esim. käyttösormiani tuskin möisin. Sen sijaan pikkurillin pään voisin sopivasta summasta antaa amputoida, mikäli se takaisi minulle taloudellisen riippumattomuuden loppuelämäkseni ja muutenkin mahdollisuuden toteuttaa itseäni ja haaveitani paremmin. Monesta asiasta olen valmis luopumaan, jotta saan jotain. Tätä kysymystä on vaikea tarkastella vain rahan kannalta; sopivan naisen kohdatessani olisin valmis luopumaan monistakin sinkkumiehen etuoikeuksista, ja mahdollisesti tulevien lasteni eteen olen valmis uhraamaan vaikka kaiken, jos tarve vaatii.

Kyllä jokainen meistä on huora, kunhan hinta on kohdallaan *vink*
Juffeli

Posts: 11

#28 • • Juffeli
Aluks mietin et kyllä sitä tekis melkein mitä vaan rahasta, jos vaan tarpeeks maksettais. Että aika mammonan perään taitaapi sälli olla. Sit kuitenkin luin ton Bunrcyclen jutun ja totesin, että vaikka en mikään mieletön Suomi fani ookaan, ni maatani en myis mistään hinnasta!
Kukkis

Posts: 300

#29 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Never say never...
No, mä en ainekaa muuttuis mieheks mistään hinnasta!

--
Never say never..?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#30 • • Aziz Combat Fighter

Kukkaania:
Never say never...
No, mä en ainekaa muuttuis mieheks mistään hinnasta!



En mäkään. On kivaa olla poika!
äm

Posts: 2,376

#31 • • äm
En viitsisi tappaa itseäni.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

remotion

Posts: 5,283

#32 • • remotion nostatus guru
ei sittenkään mitään. en saa ajatuksia oikeeseen järjestykseen. tarkoitus oli kääntää kysymys päälaelleen...

[muokattu 12.8.2004 13:47]
Avatar
#33 • • djmg Guest
Niitä onkin paljon! Ei jaksa alkaa luettelee*nauru*
stimbeh

Posts: 400

#34 • • stimbeh Moriheimoreilee.

äm:
En viitsisi tappaa itseäni.



Tähän voisin siteerata hyvän ystäväni erästä kuolematonta lausahdusta.
?Oisko hienoa jos vois tehdä itsemurhan ilman että kuolis.?

*pelle*

edt:tp0

[muokattu 12.8.2004 14:12]

--
Flow with the go.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#35 • • Aziz Combat Fighter

remotion:
ei sittenkään mitään. en saa ajatuksia oikeeseen järjestykseen. tarkoitus oli kääntää kysymys päälaelleen...

[muokattu 12.8.2004 13:47]



Eli siis:

Mitä jättäisit tekemättä korvauksetta?
inneah

Posts: 704

#36 • • inneah ...Trust no one...

Väne:
Hmm... Hetken kyllä jouduin miettimään ja päädyin siihen, että kavereita / rakkaita ihmisiä en kavaltaisi saatika päästäisi päiviltä. Siihen rajoittuu aika pitkälti se mitä en tekisi rahasta.
----

[muokattu 11.8.2004 21:36]



Aivan,ei lähimmäisiä saa satuttaa mitenkään.Ja vaikka ne ei aina niin rakkailta tuntuiskaan ni silti pois tollaiset ajatukset...HYI,HYI!!!! Ei kenellekkään saa tehdä pahaa,fyysisesti eikä henkisesti. -Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan- *sydän**enkeli*

--
nahkalakanat

Avatar
#37 • • Orza Guest

duracell-pupu:
tekis laskuvarjohyppyä tai hyppäis benjiä tai muuta mihin liittyy korkeita paikkoja ja putoamista
hyi kamala!



just näitä sun todellakin kannattaa kokeilla - uusia jännittäviä, mutta _hyviä_ kokemuksia kannattaa kokea! :)


Janne:
En menettäisi ylpeyttäni



sama vika - tosin harvoissa asioissa :D


En luopuisi niistä asioista joita arvostan



en myöskään ikinä! *sydän*


En pettäisi isänmaatani,



riippuu hallituksesta .. *näsvis*



En koskisi toisen naiseen




Et siis ilman lupaa? ;)

Uhuu:
sieluani en kuitenkaan myisi...



vaihtaisitko?

onni3mk:
En vois tappaa ketään.



:D

UnityF:
---
Janne:
En koskisi toisen naiseen

---


mie en koskisi toisen mieheen... pettäminen.. *dissaa*




respect!! *aplodit*
Avatar
#38 • • Edited CherryBlossom Guest
Jäisi asumaan tänne. Siis tänne Jyväskylän perämaille. Tai itseasiassa koko Suomeen.*igor* Pois vaan ja äkkiä.

Teiniangstia tai jotain..?*iihhih*
lostgone

Posts: 2,493

#40 • • lostgone

Ana:

Kyllä jokainen meistä on huora, kunhan hinta on kohdallaan *vink*


Mäkin uskoisin että suurimman osan saa ostettua tekemään vasten omia arvojaan. *joo* Tietenkin jokainen voi väittää ettei rahalla saa kaikkea, mutta jos hintana onkin jotain muuta, esim. julkisuus, rakkaan ihmisen elämä jne. niin oikeassa paikassa, oikealla tavalla ja oikeilla ehdoilla valtaosa on ostettavissa..*joo*
Omatunto on muuttuva, sen pystyy kukin hiljentämään, tietenkään kaikkihan eivät sitä osaa/tee.*justjoo*
Eli tilanteesta riippuen kukin harrastaa toiminnassaan äiti Teresaa tai huoraa. *igor**enkeli*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.