Uusi psytrance artisti - Astaroth

25 posts, 2 pages, 6,179 views

Avatar
#2 • • astaroth Guest
Ei saatana, mulla ei ole enää nimeä!*nyyh*
dB

Posts: 1,318

#3 • • dB Digital Beat Music

Astaroth:
Ei saatana, mulla ei ole enää nimeä!*nyyh*


sori, enpä hoksannu. Keksin nimen ennenku huomasin sun nickin ;)
Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?

Digital Beat:
---
Astaroth:
Ei saatana, mulla ei ole enää nimeä!*nyyh*

---

sori, enpä hoksannu. Keksin nimen ennenku huomasin sun nickin ;)



Mä jo ihmettelin, että onko meidän Astaroth ruvennut psytrance artistiksi... *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#5 • • sakk303 Guest
Elä digitaalibiitti Astarothin nikkiä pölli *hih* Miten ois vaikkapa semmonen ku Astaroth Lindgren *iihhih* *piis*
Avatar
#6 • • astaroth Guest

kontrastinen epeli:
Miten ois vaikkapa semmonen ku Astaroth Lindgren *iihhih* *piis*


Kuulostaa erittäin myyvältä nimeltä! Markkina-arvo nousee kohisten!*nauru*
sts

Posts: 7,969

#7 • • sts Sama pyynti aitta!
kannattaa laittaa elixiria.com:iin tuo miksaus niin menee lähinnä pelkälle psykansalle, jolloin oikeasti tiedät onko hitti vai ei :)
dB

Posts: 1,318

#8 • • dB Digital Beat Music

sts:
kannattaa laittaa elixiria.com:iin tuo miksaus niin menee lähinnä pelkälle psykansalle, jolloin oikeasti tiedät onko hitti vai ei :)


itseasiassa laitoin myös ;) saapi varmasti asiantuntevaa kritiikkiä :)
dB

Posts: 1,318

#9 • • dB Digital Beat Music

Astaroth:
---
kontrastinen epeli:
Miten ois vaikkapa semmonen ku Astaroth Lindgren *iihhih* *piis*

---

Kuulostaa erittäin myyvältä nimeltä! Markkina-arvo nousee kohisten!*nauru*


entä jos laittaa seuraavan biisin nimeksi lindgren :D
Dives

Posts: 536

#10 • • Dives I see the light
aika mitäänsanomaton toi biisi mun mielestä.. missä se isku on? toi sopii enemmän chilliin mun mielestä..

jos vaikuttein on kerran infected mushroom niin kuuntele sitä dracul biisiä
rewind

Posts: 129

#11 • • rewind
Se draivi jäi tästä hieman uupumaan, ihan kuunneltavaa tosin. Soundeja saisi hioa hieman pehmeämmäksi ja parissa kohdassa oli jotain ihmeellistä häslinkiä (esim. 2:42).
dB

Posts: 1,318

#12 • • dB Digital Beat Music

Dives:
aika mitäänsanomaton toi biisi mun mielestä.. missä se isku on? toi sopii enemmän chilliin mun mielestä..

jos vaikuttein on kerran infected mushroom niin kuuntele sitä dracul biisiä

kiitos palautteesta, ainakin yllätykseksi täällä saa asiantuntevampaa ja parempaa kommenttia ku tuolla elixiriassa.
dB

Posts: 1,318

#13 • • dB Digital Beat Music

rewind:
Se draivi jäi tästä hieman uupumaan, ihan kuunneltavaa tosin. Soundeja saisi hioa hieman pehmeämmäksi ja parissa kohdassa oli jotain ihmeellistä häslinkiä (esim. 2:42).


jep, yleensä psy biiseissä on enemmän draivia, tämä on nyt tämmönen rennompi biisi. Tuo häslinki oli ihan tarkotuksellista jos meinasit tuota outoa nuottitaivutusta.
Avatar
#15 • • sakk303 Guest

Individual:
---
Digital Beat:
---
Astaroth:
Ei saatana, mulla ei ole enää nimeä!*nyyh*

---

sori, enpä hoksannu. Keksin nimen ennenku huomasin sun nickin ;)

---


Varsinkin kun Astaroth niminen bändikin on ja vaikuttaa Suomessa, mutta mitäs niistä.
http://koti.mbnet.fi/~tzone/roth/astaroth.htm

[muokattu 12.8.2004 11:19]



Joo, eihän toi edes maalaisjärjellä ajateltuna ole kovinkaan omaperäinen artstinimi *iihhih*

btw, kuuntelin viime yönä ton biisin ja se oli ihan kohtalaisen mukavan kuuloinen, jos niinkun vertaan tätä aikaisempiin tuotantoihisi. noi basarit vähän käy ottamaan hermon päälle kun niitä ns. ”tuplaiskuja” tuppaa tulemaan koko biisin ajan ja mun mielestä siinä draivi vähän kärsii.. eli rumpubiitit kuulostaa joltain 90-luvun alun oldskooltechnolta ja arpeggio/melodiaviritykset leijailevat jossain Sallan ja Bombayn välimaastossa joten ei oikein osaa sanoa onko tässä kovaa wannabe-yritystä ja muka-goa-tiluttelua vai jotain täyttä ”taidetta”.. joissain instrumenteissa olisi voitu käyttää runsaammin kaikuja ja efektejä, moni ääni kuulosti kovin kuivalta ja nuivalta, tuli sellainen asteittainen fiilis pleikkarin music2000:lla tehty valmiiden looppien rykelmästä. Tai jotain. Eli joko ronskia suhinaa tai vitusti tilaefektejä mukaan, tällaisenaan vähän turhan kliinisen kuuloinen pläjäys.

Mutta kuten jo tuossa alussa sanoin, tämä lienee parasta mitä olen sulta koskaan kuullut. Alkaa olemaan jotain pientä jujuakin *ding* . Niin ja biisin rakenne oli ihan ok.

niin ja toi artistinimen vaihdos ois ihan kifva.
rewind

Posts: 129

#16 • • rewind

Digital Beat:
Tuo häslinki oli ihan tarkotuksellista jos meinasit tuota outoa nuottitaivutusta.



Sitähän minä, pisti vaan korvaan aika pahasti. Ehkä toimisi paremmin jos taustalla ei olisi muuta?
dB

Posts: 1,318

#17 • • dB Digital Beat Music

kontrastinen epeli:
---
Individual:
---
Digital Beat:
---
Astaroth:
Ei saatana, mulla ei ole enää nimeä!*nyyh*

---

sori, enpä hoksannu. Keksin nimen ennenku huomasin sun nickin ;)

---


Varsinkin kun Astaroth niminen bändikin on ja vaikuttaa Suomessa, mutta mitäs niistä.
http://koti.mbnet.fi/~tzone/roth/astaroth.htm

[muokattu 12.8.2004 11:19]

---


Joo, eihän toi edes maalaisjärjellä ajateltuna ole kovinkaan omaperäinen artstinimi *iihhih*

btw, kuuntelin viime yönä ton biisin ja se oli ihan kohtalaisen mukavan kuuloinen, jos niinkun vertaan tätä aikaisempiin tuotantoihisi. noi basarit vähän käy ottamaan hermon päälle kun niitä ns. ”tuplaiskuja” tuppaa tulemaan koko biisin ajan ja mun mielestä siinä draivi vähän kärsii.. eli rumpubiitit kuulostaa joltain 90-luvun alun oldskooltechnolta ja arpeggio/melodiaviritykset leijailevat jossain Sallan ja Bombayn välimaastossa joten ei oikein osaa sanoa onko tässä kovaa wannabe-yritystä ja muka-goa-tiluttelua vai jotain täyttä ”taidetta”.. joissain instrumenteissa olisi voitu käyttää runsaammin kaikuja ja efektejä, moni ääni kuulosti kovin kuivalta ja nuivalta, tuli sellainen asteittainen fiilis pleikkarin music2000:lla tehty valmiiden looppien rykelmästä. Tai jotain. Eli joko ronskia suhinaa tai vitusti tilaefektejä mukaan, tällaisenaan vähän turhan kliinisen kuuloinen pläjäys.

Mutta kuten jo tuossa alussa sanoin, tämä lienee parasta mitä olen sulta koskaan kuullut. Alkaa olemaan jotain pientä jujuakin *ding* . Niin ja biisin rakenne oli ihan ok.

niin ja toi artistinimen vaihdos ois ihan kifva.


kiitos hyvistä ja rakentavista kommenteista, pitääpä ottaa huomioon kun tekee seuraavaa biisiä. Artistinimi on kai pakko vaihtaa jos tulee jotain tekijänoikeudjuttuja tai sekaannuksia, mutta antaa olla nyt ainaki tommosenaan. Vaihdan sitten jos tulee onkelmia.
Coma

Posts: 705

#18 • • Coma

Digital Beat:


kiitos hyvistä ja rakentavista kommenteista, pitääpä ottaa huomioon kun tekee seuraavaa biisiä. Artistinimi on kai pakko vaihtaa jos tulee jotain tekijänoikeudjuttuja tai sekaannuksia, mutta antaa olla nyt ainaki tommosenaan. Vaihdan sitten jos tulee onkelmia.



Ai pakko vaihtaa JOS tulee ongelmia? Eikö niitä tavallaan jo tullut kun esimerkiks selvis että on olemassa saman niminen metallibändi (ja peräti Suomessa, since '88)? Vai eikö sulla vaan ole mitään rispektii muita ihmisiä kohtaan? Tulee kyllä yks ameeriikan mantereen suosikkirepublikaani mieleen :(

Onko se nyt niin vaikeeta vaihtaa tosta joku yks kirjain ja jatkaa sitten?
dB

Posts: 1,318

#19 • • dB Digital Beat Music

Coma:
---
Digital Beat:


kiitos hyvistä ja rakentavista kommenteista, pitääpä ottaa huomioon kun tekee seuraavaa biisiä. Artistinimi on kai pakko vaihtaa jos tulee jotain tekijänoikeudjuttuja tai sekaannuksia, mutta antaa olla nyt ainaki tommosenaan. Vaihdan sitten jos tulee onkelmia.

---


Ai pakko vaihtaa JOS tulee ongelmia? Eikö niitä tavallaan jo tullut kun esimerkiks selvis että on olemassa saman niminen metallibändi (ja peräti Suomessa, since '88)? Vai eikö sulla vaan ole mitään rispektii muita ihmisiä kohtaan? Tulee kyllä yks ameeriikan mantereen suosikkirepublikaani mieleen :(

Onko se nyt niin vaikeeta vaihtaa tosta joku yks kirjain ja jatkaa sitten?


Astaroth vieraskirjasta otettua:

Kuten ehkä olette huomanneet niin ei ole näillä sivuilla paljoa tapahtunut. Syy on se että ASTAROTH on pantu jälleen kuoppaan tuossa kesällä 03. Ei vaan meinannut kulkea niin mitäs sitä väkisellä. Nämä sivut tullee olemaan pystyssä kunnes serveri lakkautetaan tai jotain. Itse en kädettömänä miehenä osaa näille sivuille mitään tehdä joten tämäkin viesti tulee näin vieraskirjan kautta. Ehkä ASTAROTH vielä jossain vaiheessa taas jyrää mutta se jää nähtäväksi. Olkaa lapset kunnolla.

kiitos mutta, please elä sotke politiikkaa tähän, kiitos ;)

edit: otin varmuuden vuoksi yhteyttä heihin e-maililla ;)

[muokattu 12.8.2004 20:48]

[muokattu 12.8.2004 20:54]
Avatar
#20 • • sakk303 Guest
niih no joo. mä kuitenkin vaihtaisin yhä nimen.. en välttämättä haluais olla jonkin entisen metallibändin riippakivenä (puhuu mies jonka artistinimenä on 8-bit nintendon nyrkkeilypelin eräs vastustaja sekä jonkin new yorkilaisen jazz-.bändin nimi *hih* )