Koulutuksesi

473 posts, 24 pages, 165,777 views

SyndroDome

#461 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Sähkäri since 2003 tosin noita hommia en oo paljoa tehnyt. Tutkinto kourassa, mut kutsumusta ei ko hommaan oikeen enään ole. Viime syksyn pyörin stadiassa inssi puolelle, mut ei se ollu mua varten ja skippasin. Toki sairastumisen vuoksi sen olisin joutunut lopettamaan/laittamaan telakalle joka tapauksessa. Nyt pitäs sit kait kouluttautua uudestaan kun ei kerta toi nykyinen ammatti kiinnosta pätkääkään. Syksyn amk haku alkaa taas jo kuukauden päästä, et sit paprut vetämään. Kun vaan tietäs, et mihin...

Aika näyttää *piis*

--
Life is full of choises.

#462 • • Sunshine^82 Guest

SyndroDome, 17.8.2007 18:48:
Sähkäri since 2003 tosin noita hommia en oo paljoa tehnyt. Tutkinto kourassa, mut kutsumusta ei ko hommaan oikeen enään ole. Viime syksyn pyörin stadiassa inssi puolelle, mut ei se ollu mua varten ja skippasin. Toki sairastumisen vuoksi sen olisin joutunut lopettamaan/laittamaan telakalle joka tapauksessa. Nyt pitäs sit kait kouluttautua uudestaan kun ei kerta toi nykyinen ammatti kiinnosta pätkääkään. Syksyn amk haku alkaa taas jo kuukauden päästä, et sit paprut vetämään. Kun vaan tietäs, et mihin...

Aika näyttää *piis*

voi toi kuulostaa niin tutulta! *vink* eka opiskelin kokix amiksessa ja lopetin vuoden jälkeen. siitä menin sit kauppikseen opiskeleen merkonomix mut ei sekään ollu kivaa ja lopetin. nyt sit olen parturi-kampaaja opiskelija ja paprut tulee keväällä *joo* ei mitään ehkä.. ne tulee :) mut niinku sanoit aika näyttää.. tsemppiä *hihu*
Aki Antila

#463 • • Edited Aki Antila
Ammattikoulua tällä hetkellä käyn.
kokosbollar

#464 • • kokosbollar franks and beans!
Alppilan lukiosta kirjotin viime vuoden keväällä, jonka jälkeen hain Taikkiin vaatetus- ja pukusuunnittelulinjalle + Helsingin yliopistolle maantieteen laitokselle, mut ei tärpänny (maantieteen valintakokeisiin en jaksanut edes vaivautua*igor*).

Nyt teen töitä (pääsin juuri erään vaatesuunnittelijan kauppaan töihin!*jiihaa*) ja yritän ensi vuonna tosissaan samoihin paikkoihin. *hymy*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Admo

#465 • • Admo
Olen käynyt erään korkeakoulun..mutta ei siitä sen enempää etten vaan ärsytä ketään katkeraa polkkadeejiitä
miGGi

#466 • • Edited miGGi ...same shit, different asshole...
perus kouluu 9 vuotta ja sen jälkee heti töihin ja nyt töissä jo reilu 8 vuotta ja ikää vasta 25 ! *hymy*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

mehukatti

#468 • • mehukatti dude
luonnontieteiden kandidaatti tällä hetkellä. pääaineena tietojenkäsittelytiede.
John

#470 • • John Lauma

Porsas04, 1.10.2007 16:02:
---
josbe, 17.8.2007 13:46:
---
Hupsu, 17.8.2007 13:40:
Kauppatieteiden yo. ja Yhteiskuntatieteiden yo.

---

Tässä kysytään koulutustasi. *pepsodent*

---

hmm.. tää meni ohi?

Kauppatieteiden yo. on henkilö joka tällä hetkellä opiskelee yliopistotasolla kauppatieteitä, ja yhteiskuntatieteen yo. vastaavasti opiskelee yo:ssa yhteiskuntatieteitä. Itse olen luonnontieteiden yo., eli koulutukseni on "tavallinen" ylioppilas. Sitten kun (jos) joskus valmistun, minusta tulee maisteri.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Android

#471 • • Android

John, 3.10.2007 13:42:
---
---
---

---

---

hmm.. tää meni ohi?

---

Kauppatieteiden yo. on henkilö joka tällä hetkellä opiskelee yliopistotasolla kauppatieteitä, ja yhteiskuntatieteen yo. vastaavasti opiskelee yo:ssa yhteiskuntatieteitä. Itse olen luonnontieteiden yo., eli koulutukseni on "tavallinen" ylioppilas. Sitten kun (jos) joskus valmistun, minusta tulee maisteri.

Paitsi että luonnontieteiden kand. on myös koulutus. Eli ei tarvitse opiskella maisteriksi asti. Kand. on alempi ja maisteri korkeampi korkeakoulututkinto (kuten luultavasti tiedät, mutta selvennyksenä muille).
Porsas04

#472 • • Porsas04 Team Sika

John, 3.10.2007 13:42:
---
---
---

---

---

hmm.. tää meni ohi?

---

mut siis lähinnä sitä vaan et ku kattoo noita aikasempia vastauksia ni ei toi nyt ihan pieleen menny + kun ajattelee klubituksen keski-ikää niin aika moni joutuis valitsee esim ylioppilaan, mikä ei kerro sit taas mitään kestään ja tän topicin tarkoitus hämärtyy.. T:Koulutus:Kauppatieteiden yo

--
Team *possu*

#473 • • Rujo Mutantti Guest
Elämän koulu.