Dance Valley #10 7.8.2004@Amsterdam

37 posts, 2 pages, 13,790 views

Ova

#1 • • Ova
Hollannissa ollaan ja eilen oli aivan mahtavat bileet Amsterdamissa. Saavuttiin frendien kanssa tapahtuma paikalle klo11 ja kovia nimia oli jo soittamassa. Paiva valkeni hieman pilvisena (mutta lampimana) ja iltapaivan puolella kun meno alkoi kiihtymaan niin, saatiinhan sita aurinkoakin!! *nauru*

Esiintyja kaarti oli tosiaan kova. Itse tuli kuunneltua mm. Markus Schultzia, Armin van Buurenia, Sasha B2B Digweed, Lisa Lashes, Johan Gielen, Ferry Corsten, Marco V, Yoji Biomehanika ja Proteusta. Lopuksi viela nahtiin kun Carl Cox veti tosi hurjaa loppusettia hamartyvassa illassa kunnon lasershown kera. *jiihaa*

Proteus otti HQ areenan illan vikana soittajana todella hyvin haltuun. Porukka ihmetteli aluksi hieman etta kuka siella alkaa soittamaan, mutta kun meno alkoi, niin kaikki oli villisti mukana! Hieno setti ja hyva meno!!!! *aplodit*

Porukkaa oli kertynyt juhlatapahtumaan todella paljon. Vaikea arvioida etta paljonko sita oli, mutta tuskinpa 50000 edes riittaa...

Katotaan jos sais vaikka laitettua joitakin kuvia tanne kun paastaan takasin koti Suomeen...

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Kenny

#2 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Kivaa kylla oli ja ens vuonna uudestaan!!! *jiihaa*

Proteuksen setti oli kyl bueno!! :D

*sydän* PoC - Lush *sydän*

[muokattu 8.8.2004 21:06]

--
Tao Tao

gecko

#3 • • gecko gecko
Aivan uskomattomat kemut oli ei voi muuta sanoa. Rushin bussiporukalla oltiin liikkeessä ja semmoset 40 tuntia istuttiin siinä vekottimessa. Mutta vaikka matkat oli jokseenkin raskaita niin Amsterdam ja ite Dance Valley kyllä korvas ne. Ei oikeen sanat riitä kuvaamaan sitä menoa ku samalla alueella on semmoset 60 000 ihmistä yhtenä vellovana, tanssivana massana, huhhuh. Ens vuonna uudestaan, mutta lentäen ;)

[muokattu 15.8.2004 16:56]

--
Kipu on se tunne, kun heikkous poistuu ruumiista

A101

#4 • • A101
huh huh.
vieläkin on jalat puhki. *jiihaa* oli kyllä ihan ”sairasta settiä” *nauru*
kaikki oli hulluimpia kuvitelmianikin suurempaa, ja se poikain ja tyttöin määrä... huh huh.
alue oli niin valtava että jäi monta kovaa settiä kuulematta. mutta harri se oli se kovin pala. piti hollantiin asti mennä kattomaan protskun parasta settiä ikinä! pyrotekniikat ja kaikki. *jiihaa*
Etienne Picard: Get Up!
Alek Szahala: Ngamuuk
Pain on Creation: Lush
Lab4: Resurection
ehkäpä tämä kertoo sen kaiken.
paikalliset vähän tujoitteli ku suomipoijat polccas ku elukat. *aplodit*
niin ja yojikin oli kyllä ihan mieletön. (odottelee vaan ku herra saapuu rusheihin *aplodit*)
on tuol hollannis vähän erillainen bile meinkin ku suomessa. yojin setin aikana mun vieressä joraili kaks sellasta mun mutsi ikästä ladya... *iloinen*
ja kivaa näytti niilläkin olevan.
niin ja olihan se daminkin siisti kaupunki, pahus ku ei oikeen kerenny kiertää kunnolla.
mutta ens vuonna sitten. *vink*
display23

#5 • • display23
” Kumpi oli vahvempiiiiiii, mMinä vaiko Tarzaniii? Minä olen ottanut asiasta selvää, Minä olen vahvempiiiii ”

Se kenellä toi ei soi päässä saa taputuksen olalle.

Siis upeeta,mahtavaa,parasta-04, TODELLAKIN!
Kana

#6 • • Kana lässski
Mulla ainakin soi *jiihaa* , ja kyllä tuol pää kopan sisällä pyörii paljon muutakin sekavaa tämmösen putken jälkeen!

Kiitos vaa kaikille mukana olleille vielä kerran, ja ens vuonna uudestaan! Dancevalley 2004 forever *sydän* , peace!

--
Techno 4 life!

Pablo

#7 • • Pablo

Galrav:
” Kumpi oli vahvempiiiiiii, mMinä vaiko Tarzaniii? Minä olen ottanut asiasta selvää, Minä olen vahvempiiiii ”

Todellakin soi. Reissun yhteislaulu numero yksi. *hih*

A101:
kaikki oli hulluimpia kuvitelmianikin suurempaa, ja se poikain ja tyttöin määrä... huh huh.
alue oli niin valtava että jäi monta kovaa settiä kuulematta. mutta harri se oli se kovin pala. piti hollantiin asti mennä kattomaan protskun parasta settiä ikinä! pyrotekniikat ja kaikki.

paikalliset vähän tujoitteli ku suomipoijat polccas ku elukat.

Kyllä. Oli aikamoiset lieskat kun lämpöaalto iski naamalle vaikka oli vähintään 30 metriä etäisyyttä siihen paikkaan mistä lieskat lähti! Jengi tosiaan vähän katsoi kun Proteukselta alkoi tulla tuttua suomisaundia ja Suomiposse oli aika menossa mukana siinävaiheessa sata lasissa! *iloinen*

Kaikenkaikkiaan täytyy sanoa että uudestaan on pakko tänne Hollannin maalle vielä lähteä... ;)
JustinSan

#8 • • JustinSan Nullius in verba
Hieno reissu? Ehdottomasti. Ehkäpä niinkuin parhaat bileet evör? Varmasti *jiihaa*

Mistähän sitä aloittais?
Siis niinku jumalauta huuuh huh, että oli niinku *näin* hienoa *nauru*
Siis se tunnelma, aurinko paistaa ja 60k teknopäätä pyörii ympärillä ja kaikki hymyilee *sydän* Ne ihmiset *sydän* Se kaupunki *sydän* Se kaikki *sydän*

Ketkä ei ollu mukana ei vaan voi käsittää siis niinku perkele. Oli hienoa. piste. Erikoiskiitos kaikille matkaseuralaisille *aplodit*

DANCEVALLEY NOLLAVIIS TODELLAKIIII!!!

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

BuBu

#9 • • BuBu
Amstedam *sydän**plur**sydän* Dance Valley *sydän**jiihaa**sydän*
Kaikille mukana olleille iso *hali* Kaikinpuolin unohtumaton reissu.
Seuraavaa dami vierailua odotellessa!!

Dance Valley 05 Todellakiii, doink doink!

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Jone

#10 • • Jone Archibald Haddock
Mitä tässä mitään turhaan sanoin kuvailemaan, koska kuva tunnetusti välittää tunnelmat paremmin kuin tuhat sanaa:

dancevalley_r3ct4l.jpg

Edit: (Kaduin tän kuvan postaamista n. 2 sek postauksen jälkeen - Muistin, että pojilla on vasta-aseita.x)

[muokattu 10.8.2004 15:10]
Pablo

#11 • • Pablo

Jone:
Mitä tässä mitään turhaan sanoin kuvailemaan, koska kuva tunnetusti välittää tunnelmat paremmin kuin tuhat sanaa:

*muhaha*
JustinSan

#12 • • JustinSan Nullius in verba
PERSE NOLLANELJÄ TODELLAKII!! *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

display23

#14 • • display23

Jone:

Edit: (Kaduin tän kuvan postaamista n. 2 sek postauksen jälkeen - Muistin, että pojilla on vasta-aseita.x)

Kyllä sitä tuli kostettua jo ihan paikanpäällä.
Perse, Kyrpä-04,TODELLAKIN!!
Sebastian

#15 • • Sebastian RoboCock

BuBu:
Amstedam *sydän**plur**sydän* Dance Valley *sydän**jiihaa**sydän*
Kaikille mukana olleille iso *hali* Kaikinpuolin unohtumaton reissu.
Seuraavaa dami vierailua odotellessa!!

Dance Valley 05 Todellakiii, doink doink!

seuraava DanceValley on 4.12., ei tarvi odottaa ens vuoteen asti ..... uus reisu on tulossa ihan varmasti, tällä kertaa varmaan kyllä lentokoneella kun talvella matka kestää bussilla kauemmin ja 3.12. on Rush - infot ja tarkemmat ohjeet tulee taas kimmpakyydin alle
Taisto

#16 • • Taisto
Oli kyllä aivan mahtava reissu ja loistava porukkakin oli kasassa, kaikilla oli varmasti hauskaa alusta loppuun, jopa bussissakin!

Itse tapahtuma oli jotain aivan tajutonta ja shokkihoitoa fiilikseltään.
Aurinko paistoi kaikki olivat iloisia ja helvetinmoinen lineuppi!
Protsku veti kyllä loistavan setin vaikka kaikki hollanninpojat eivät sitä ymmärtänytkään, englantilaisille ja japskeille se maistui selvästi. Ja me suomalaisethan taidamme polkkatanssit jo rutiinilla =)
Toivottavasti kuvat kertovat jotain niille jotka eivät mukana olleet mutta se fiilis oli kyllä jotain mitä ei saa kuin kokemalla se itse, ihmismassat, kauniit naiset ja uudet biisit joita jokainen huippu dj soitteli ahkerasti, ja vielä luxussoundeilla höystettynä.. maa tärähteli ja musa soi taivaissa asti =)
Ja aivan varmasti lähdetään tulevaisuudessa uudestaan ja pidemmäksi aikaa!!
Lauri

#17 • • Lauri Devoted

Sebastian:
seuraava DanceValley on 4.12., ei tarvi odottaa ens vuoteen asti ..... uus reisu on tulossa ihan varmasti, tällä kertaa varmaan kyllä lentokoneella kun talvella matka kestää bussilla kauemmin ja 3.12. on Rush - infot ja tarkemmat ohjeet tulee taas kimmpakyydin alle

Seuraava Dance valley (eli winter edition) korvaa Impulz Indoorin, jossa Proteus teki Hollannin debyyttinsä joulukuussa 2003. Aivan käsittämättömän upea paikka, jossa kaikki toimii todella hyvin. Se väkimäärä vaan tulee olemaan aika monelle pieni yllätys, koska siellä ei sitten välttämättä ihan helposti liikutakkaan sisällä. Järjestävä organisaatio on todellakin aivan käsittämättömän loistava, visuaalit ovat erittäin näyttäviä ja homma toimii kuin junan vessa.

P.S. Brabanthallen on n. 100km Amsterdamista, eli ei kannata välttämättä yrittää tuhlata aikaa Amsterdamissa, kun sen voi tehdä jo lentokentällä.
nimim. Kokemusta on ;)

// L
Väne

#18 • • Väne asennewamma
Aivan käsittämättömän upea reissu. Ihastuin Damiin samantien ja bileet todellakin iski tajuntaan kuin voimalinjasta saatu sähköisku. Olin kyllä varautunut todella isoihin kemuihin, mutta silti leuka loksahti pahemman kerran auki. Järjestely oli hoidettu käsittämättömän hyvin, sillä jonotusta ei pahemmin tapahtunut sisään eikä ulos mennessä. Ainoa mikä vähän ihmetytti oli ruoka- ja juomapoletit. Eli siis raha ei sellasenaan kelvannut vaan piti käydä ensiksi vaihtamassa eurot muovirahoihin ja sitten tiskille.

Matkaseura oli ehkä parasta mitä toivoa saattoi. Bussi04 todellakin.
JustinSane veti kyllä reissun parhaat avautumiset, siitä kiitos *vink**nauru*
Ens kesän Dance Valleyhin on kyllä pakko mennä. No excuses allowed. *nauru*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Jone

#19 • • Jone Archibald Haddock
013.jpg

http://www.flammabul.com/sessions

SESSIONS2:een tulee poikkeuksellisesti kaikkien niiden Rushin reissulta ottamia kuvia, jotka niitä sinne haluavat luovuttaa. Aloittakaamme Elsan loistavalla tissikuva-setillä. Yhtiömme kiittää!
BuBu

#20 • • BuBu

Jone:
SESSIONS2:een tulee poikkeuksellisesti kaikkien niiden Rushin reissulta ottamia kuvia, jotka niitä sinne haluavat luovuttaa. Aloittakaamme Elsan loistavalla tissikuva-setillä. Yhtiömme kiittää!

Myh *piis**nauru**piis*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!