mitä syöt / juot just nyt

1,657 posts, 83 pages, 576,687 views

pirpeli

Posts: 5,533

#1101 • • pirpeli
Makupolku-mustikkapuolukkajugurttia ja marjamysliä.Gefilus-mehulla alas huuhdottuna.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

Posts: 1,845

#1102 • • ipe X-Rust / Holvi
maksalaatikkoa ja puolukkahilloa <3

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Claquesous

Posts: 3,206

#1103 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ginii. Koht on valkkarin vuoro.

--
32. of December

akiapina

Posts: 2,729

#1104 • • akiapina apinaki

ipe, 29.10.2006 16:41:
maksalaatikkoa ja puolukkahilloa <3



Maksalaatikko on parhaimmillaan kun se on Forssan rusinallista maksalaatikkoa voin kera. Muuta vaihtoehtoa ei ole, tosin toi puolukkahillo vois näin vanhemmalla iällä toimia. Täytyypi koittaa.

Ja jottei mee ihan ot:ksi, niin itse syön Tortilla Chipsejä salsakastikkeella ja juon kokista *slurps*
ipe

Posts: 1,845

#1105 • • ipe X-Rust / Holvi

akiapina, 29.10.2006 16:46:
---
ipe, 29.10.2006 16:41:
maksalaatikkoa ja puolukkahilloa <3

---


Maksalaatikko on parhaimmillaan kun se on Forssan rusinallista maksalaatikkoa voin kera. Muuta vaihtoehtoa ei ole, tosin toi puolukkahillo vois näin vanhemmalla iällä toimia. Täytyypi koittaa.



Vihjeeksi että kun maksalaatikon lämmittää uunissa (175 astetta, 25 min) niin siihen tulee päälle sellanen todella maukas rapea kuori. Välttäkää mikroa, se on pahasta!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

akiapina

Posts: 2,729

#1106 • • akiapina apinaki

ipe, 29.10.2006 16:49:
---
akiapina, 29.10.2006 16:46:
---
ipe, 29.10.2006 16:41:
maksalaatikkoa ja puolukkahilloa <3

---


Maksalaatikko on parhaimmillaan kun se on Forssan rusinallista maksalaatikkoa voin kera. Muuta vaihtoehtoa ei ole, tosin toi puolukkahillo vois näin vanhemmalla iällä toimia. Täytyypi koittaa.

---


Vihjeeksi että kun maksalaatikon lämmittää uunissa (175 astetta, 25 min) niin siihen tulee päälle sellanen todella maukas rapea kuori. Välttäkää mikroa, se on pahasta!



Mä oon yleensä paistanut ton pannulla, täytyykin koittaa tota uunia. Maksalaatikko on ehkä aliarvostetuin ruoka (tai ainakin mitä nyt tulee mieleen)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1107 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
aamupalaksi kotitekoista pizzaa, joka pitää sisällään
oliiveja, paprikaa, ananasta, sinihomejuustoa ja
aurinkokuivattuja tomaatteja <3 *slurps*

--
dasinoaisnvs

Sssan*

Posts: 651

#1108 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Aamupalaksi karjalanpiirakoita(paljon voita ja juustoa), vaniljajogurttia ja VEttä *hyvää**joo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

ihani

Posts: 403

#1109 • • ihani vp
en mitään :(

mut mulla on nälkä :(

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

Yim

Posts: 180

#1110 • • Yim
noh terveellikseksi aamupalaksi hain tuosta alakerrasta pizzan.

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

Avatar
#1111 • • Säty Guest
Juon vihreää teetä.
Zandy

Posts: 273

#1112 • • Zandy
Puuroa ja antibiootteja. *slurps* *nauru*
alphamagic

Posts: 3,628

#1113 • • alphamagic
Finrexiniä. Ja ihan kohta glögii tehostettuna lippuviinalla *hih* Ja sit vähän valkkarii ja bissee... *slurps*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kinderi

Posts: 1,783

#1114 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kahvia!!
AAAH kahvia!!
..hampaanpoiston takia en oo saanu juoda lämmintä kahvia maanantain jälkeen..paitsi siis nyt.. Tää on melkeen pienen orgasmin paikka.
T:Kahvinarkkis

nii ja tietysti aamupalaks antibioottei *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

NextAce

Posts: 2,505

#1115 • • Edited NextAce Alienated

kindertin, 4.11.2006 11:21:
Kahvia!!
AAAH kahvia!!
..hampaanpoiston takia en oo saanu juoda lämmintä kahvia maanantain jälkeen..paitsi siis nyt.. Tää on melkeen pienen orgasmin paikka.
T:Kahvinarkkis

nii ja tietysti aamupalaks antibioottei *nauru*



Aika kauan jouduit oleen ilman kahvia. Mulla otettiin hammas pois ni ei saanu 2 tuntiin syödä eikä juoda.

--
-Alienation-

-----

kinderi

Posts: 1,783

#1116 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

NextAce, 4.11.2006 11:24:
---
kindertin, 4.11.2006 11:21:
Kahvia!!
AAAH kahvia!!
..hampaanpoiston takia en oo saanu juoda lämmintä kahvia maanantain jälkeen..paitsi siis nyt.. Tää on melkeen pienen orgasmin paikka.
T:Kahvinarkkis

nii ja tietysti aamupalaks antibioottei *nauru*

---


Aika kauan jouduit oleen ilman kahvia. Mulla otettiin hammas pois ni ei saanu 2 tuntiin syödä eikä juoda.



Jeps,multa kiellettiin kaikki KUUMA viikoks(vaikka kylmä kahvi kaunistas ni on se silti pahaa)..Ja kaikki kova siihen asti et otetaan tikit veke.. Julma elämä,ei kuumaa eikä kovaa *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

NextAce

Posts: 2,505

#1117 • • NextAce Alienated

kindertin


Jeps,multa kiellettiin kaikki KUUMA viikoks(vaikka kylmä kahvi kaunistas ni on se silti pahaa)..Ja kaikki kova siihen asti et otetaan tikit veke.. Julma elämä,ei kuumaa eikä kovaa *lmao*



Ai sulle laitettiin tikit. Se selvensi asiaa.

--
-Alienation-

-----

larzizi

Posts: 1,661

#1118 • • larzizi
Itsetehtyä uunituoretta lasagnettea ja jääteetä *slurps*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kml

Posts: 1,142

#1119 • • kml Keyhole Markup Language
Airwaves-purkkaa.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

ekliptika

Posts: 143

#1120 • • ekliptika One man conspiracy
Kahvia ja kaurakeksejä. Ihan parasta *hymy*