Tekeeks teijän mieli shokeeraa ihmisii....

47 posts, 3 pages, 8,238 views

Gilgamint.com

#1 • • Gilgamint.com Making questions
Mä oon huomannu vaik oon \”kiltti\” ihminen ni ... tekee mieli heittää kaikkii vitun sairait läppii et ihmiset vaa shokeeraantuis. Onks joku huomannu samaa... mun mielest se on hauskaa ... *plur*
-P

#2 • • -P
sairaat, kieroutuneet tai muuten vaan todella oudot läpät ovat suosikkeja ;) (paskat läpät siis >:|)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Pablo

#3 • • Pablo

Minikakara:
Mä oon huomannu vaik oon ”kiltti” ihminen ni ... tekee mieli heittää kaikkii vitun sairait läppii et ihmiset vaa shokeeraantuis. Onks joku huomannu samaa... mun mielest se on hauskaa ... *plur*

Todellakin ihmisten hämmentäminen on mun juttu! *iloinen*
S-T

#4 • • S-T Pieni
\”Silloin nuorempana\” sitä usein tarkoituksellisesti halusi shokeerata ihmisiä, milloin milläkin tavalla. Nykyään tyydyn olemaan oma itseni ja jos joku siitä shokeeraantuu, niin riemu on moninkertainen verrattuna siihen, jos shokeeraamistarkoituksessa tekisin jotain sellaista, minkä olettaisin shokeeraavan ihmisiä *justjoo*

--
Pieni on kaunista.

lohikarme

#5 • • lohikarme RitariVittupää
Mä saatan kilahtaa normi-iltana ruokakaupassa ja häröillä urakalla..... ihme ettei oo ikinä poket poistanu *wirn* *ding*

--
Qualis artifex pereo

Marjo

#6 • • Marjo pupuTupuna

”Silloin nuorempana” sitä usein tarkoituksellisesti halusi shokeerata ihmisiä, milloin milläkin tavalla. Nykyään tyydyn olemaan oma itseni ja jos joku siitä shokeeraantuu, niin riemu on moninkertainen verrattuna siihen, jos shokeeraamistarkoituksessa tekisin jotain sellaista, minkä olettaisin shokeeraavan ihmisiä

Yhdyn omasta puolestani tähän. *hihu*
Bio

#7 • • Bio The Bullies / Pinky
onhan se ihan hauskaa sählätä ja katsoa ihmisten reaktioita.. jotkut voi olla niin tosikkoja
Dives

#8 • • Dives I see the light
teeen sitä koko ajan.. tosin se vissiin tulee mulle ihan luonnostaan :D
#9 • • RINY Guest
Kännissä mun jutut saattaa toisinaan olla vähän sekavia. *justjoo* Selvinpäin ei tuu kyl ees mitään sairasta juttua eikä tuu tehtyä mitään tyhmää eikä mitään. *täh*
nomic

#10 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
onhan se kivaa välillä pistää jotain tosi sairasta tai jotain
muuten oon tylsä harmaa hiljainen :)

se on välillä kiva esittää normaalia tyhmempää kuin mitä ite on oikeasti
ja sitten kun tutustuu ihmiseen niin sitä on saanut kyllä kuulla muutaman kerran että ”et sä niin tyhmä olekkaan!” + äimistynyt ilme tai sitten toinen luulee juttujensa tason olleen menossa pahasti alaspäin kun pystyy asioista keskustelemaan kanssani ;) -vak! paljastuin!
*takaisin luolastoon*

[muokattu 2.8.2004 20:47]
Elmiira

#11 • • Elmiira
Uijui *iloinen* ei ole mitään kivempaa kun heittää aivan uskomatonta läppää *joo*
Kaverit kyseleekin välillä, et mistä sä noita juttuja revit *nauru*

Shokeeraamisen puolelle se menee ehkä lähinnä silloin kun olen istunut tylsistyneenä monta tuntia töissä... Sitten en voi enää hillitä itseäni ja rupean heittämään typerää läppää asiakkaille *nauru* (mut siis silleen kiltisti, ku haluun kuitenkin pitää työni)

Sit ne ajattelee, et hullu ärrän täti *iloinen* ja mulla on hauskaa!!!

Mutta siis pyrin kuitenkin hillitsemään itseni useimmiten työaikana *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Fyrisch

#12 • • Fyrisch
todellaki :) ei oo mitää hauskempaa ku heittää tosikkona läppää ja pilaa hetkeks toisen ihmisen päivän.. esim jos menos matkalle ja pitäs olla kaikkien liput mukana ja kauhee kiire.. sit vaa \”oho sori voi vittu ne liput jäi kotii,ÄÄ sori sori sori\” >:E jne
Rocca

#14 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Yleensä ku juttelee rauhassa ni sit välilä lähtee juttu lentää niin sairaaks pervo läpäks ettei sitä voi ulkopuolinen kuunella jollei tunne niitä kavereita ketä sitä heittää *nauru* mä en viitti ees kertoo mitä juttuu niilt lähtee

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Claquesous

#15 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mun feivöritti on tehdä kaikkee vitun tyhmää julkisest, mutta kaikki sairaat jutut on kans jees ja sukupuolielinten vilauttelu on myös hyvin tyydyttävää oikeessa seurassa.

--
32. of December

#16 • • astaroth Guest
Kaikilla kolmella gallupin tavalla + muilla, mitä ihmismieli keksiikään.
Jone

#18 • • Jone Archibald Haddock

Avernian:
P.S. Miksi tämä ei ole häröilyssä?

Meinasin tulla jo nillittämään aikaisemmin, mutta ajattelin etten aina avautuis. Kiva et joku teki sen mun puolestani. *sydän*
Aziz Combat Fighter

#19 • • Aziz Combat Fighter
Mua lopetti kiinnostamasta ihmisten shokeeraaminen siinä vaiheessa kun huomasin että saan ihan tarpeeksi huomiota käyttäytymällä ja pukeutumalla normaalistikin.
lostgone

#20 • • lostgone
En mä aina tahallani.. Eikä ole mun vika jos muut ovat niin tylsiä, värittömiä ja persoonattomia mun rinnalla.. *dissaa* no joo.. kouvola o ihan oma lukunsa..Täällä H&M:n vaatemallistokin vuodelta 1999 on liian radikaalia ja shokeeraavaa ja Kummelin hahmojen komiikka o uutta ja himmeellistä *vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.