joo vaikka olenki tämmöinen polcca poika niin kyllä tämä lähtee cd:lle ja kuunteluun herkkinä hetkinä ja chillailu hetkillä Pakko se on vaan myöntää, että KYLLÄ NE NAISET OSAA
Meikä nyt ei tiedä sinäänsä tuosta miksaamisesta juuri mitään, eli sanon vain sen minkä itse kuulen, ja mielestäni alku 20 minsaa on vähän tylsää, mutta sen jälkeen kuulostaa oikein hyvältä.....lopussa oikein kermaista!
lisäys: mun mielestä toi biisi joka alkaa jossain heti melkeen 50min jälkeen, on mun makuuni todella hyvä letkee!
Mie tykkään setistä ja tuossa taustalla se tälläkin hetkellä soipi. Koko ajan kasvavalla mielenkiinnolla odotan Kuopion Aamustarttia. Toivoa soppii et siellä soi vieläkin parempi setti
Ladattu on ja kuunneltu on*joo*
Rokkaa.. Tosi hauskaa semmost kikkailu musaa......
Toi viimeinen biisi Silver Sonic Electric disco tease on aivan helmi...
Kiittää ja kumartaa........
Soi just nyt lapuis ja ei malttas lähtee mihinkään....
Onpas kyllä harvinaisen oivallinen sekoite. Loistavia, epäennalta-arvattavia biisejä ja vähän mehua Britneyn muodossa, toimii. Tuo Electric Disco Tease on ollut itsellänikin jonkin aikaa soitossa ja sopii tähänkin kokonaisuuteen pisteeksi mitä mainioimmin. Jujun uusimman kanssa tämän hetkisten miksausten kirkkainta kärkeä.
mukavaa kyllä saada näin positiivistä palautetta!
ja kiitos lenne, tuo Electric Disco Tease on kyllä aika himmee party biisi. on taidettu aiemminkin diggailla samoja biisejä
Loistava setti..Tässä Kotkan tanhujen alla tullut virittäydyttyä tunnelmaan tän setin ja My Facination ja My Satisfaction settejen avulla...Perjantaina sitten!
perjantaina sitten kotkassa! oli muuten fiilistä olla viime lauantaina tanssilattialla kun ibizan amnesiassa people from ibiza bileissä soi Electric Disco Tease!