sedu koskinen ostanut ctrlän?

93 posts, 5 pages, 18,912 views

Gleba

#81 • • Gleba
iltasanomissa taisi olla että onneloiksi ne muuttuu. jauza...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

wille-r

#82 • • wille-r
Muitten paikkakuntien GM:stä en tiedä mut ainakaan täällä Jyväskylässä en jää kyseistä raflaa kaipaamaan, osti sen Sedu tai ei. Ei voi mennä kuin ylöspäin.
Occu

#83 • • Occu
no eipä se muutos Porvoonkaan GM pahaa varmaan tee.
eipä siinä paikassa ole mitään mitä jäisi kaipaamaan

--
..::MOI::..

Funktion

#84 • • Funktion over 9000
Mutta mikä niissä muuttuu Jyväskylässä ja Porvoossa kuin nimi ja ulkonäkö?

Sama sakki siellä silti käy varmastikin.

Tai siis kaikkialla varmaankin näin.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Inferno@Tre

#85 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Sedulla tuntuu olevan shoppailu kierros meneillään vastahan se osti Tampereelta pari, kolme vierekkäistä plazaa ja teki niistä yhden isomman. Nimee en ny muista mut kai se täytyy silti käydä kattomassa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Lyylikki

#86 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Inferno@Tre, 20.6.2006 22:40:
Sedulla tuntuu olevan shoppailu kierros meneillään vastahan se osti Tampereelta pari, kolme vierekkäistä plazaa ja teki niistä yhden isomman. Nimee en ny muista mut kai se täytyy silti käydä kattomassa.

Joo. Onkohan kenelläkään mitään tietoa minkälainen tämä uusi Cabaret mahtaa olla? Ainakin siellä on jotakin kara-okea, joka sopii kyllä mulle paremmin, kuin hyvin.

Meinaako Seppo viedä tätä konseptia muuallekkin?
Link

#88 • • Link

Lyylikki, 20.6.2006 22:48:
---
Inferno@Tre, 20.6.2006 22:40:

---

Joo. Onkohan kenelläkään mitään tietoa minkälainen tämä uusi Cabaret mahtaa olla? Ainakin siellä on jotakin kara-okea, joka sopii kyllä mulle paremmin, kuin hyvin.

Meinaako Seppo viedä tätä konseptia muuallekkin?

Karaoke on entisen lehmän tiloissa ja läpikulkua sinne ei enään ole. Mesta on joku Superbar karaoke tjsp.

Cabaret on ihan törkeen jämä halpisjuottola. Valkovenäläinen 2.80, vodka + mikseri 3.20 jne.
Käytännössä tiloina ihan identtiset sokerin/saluunan kanssa. Lyöty ainoastaan samaa kilometritapettia seinille divaanin kuosi uusittu ja blackjack pöytä siiretty. En pidä.
villelope

#89 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Link, 21.6.2006 11:45:
---
Cabaret on ihan törkeen jämä halpisjuottola. Valkovenäläinen 2.80, vodka + mikseri 3.20 jne.
Käytännössä tiloina ihan identtiset sokerin/saluunan kanssa. Lyöty ainoastaan samaa kilometritapettia seinille divaanin kuosi uusittu ja blackjack pöytä siiretty. En pidä.

Älä unohda että Sokerin trademark RGB-seinät on korvattu kivalla rappausjäljitelmällä.

Lisätietona, että Sokeri, Tanssisaluuna ja The Cow oli jo aiemmin "samaa tilaa" ja yhden yhtiön omistuksessa, nyt Sedu vain yhdisti Sokerin ja Saluunan. Alakerrassa soi about sama musa kuin aiemmin, ylhäällä palvotaan valtakunnan juntimpia raitoja sekä 80/90-ralleja.

Nii, ja ikärajaa on tiputettu sinne 18-vuoteen.

Vaikka viinakset on halvempia, niin mieluusti käyn ryystämässä viinakseni jatkossa jossain muualla.
Beliar

#90 • • Beliar

LooPy, 21.6.2006 12:27:
Lisätietona, että Sokeri, Tanssisaluuna ja The Cow oli jo aiemmin "samaa tilaa" ja yhden yhtiön omistuksessa, nyt Sedu vain yhdisti Sokerin ja Saluunan.

Siis, eihän nuo kippolat ainakaan ennen ollut "samaa tilaa", vaan jokaisella oli oma sisäänpääsynsä, oma narikka jne. En ole uudessa metri-kauppa-formaattiin perustuvassa kapareessa vielä käynyt (enkä näe sitä ihan lähitulevaisuuden visiona, että menisin käymäänkään), mutta olin ymmärtänyt, että nyt nämä tilat olisivat saman oven takana...?

Vaikka viinakset on halvempia, niin mieluusti käyn ryystämässä viinakseni jatkossa jossain muualla.

Mä hoidan ton "ongelman" niin, etten käy juomassa missään! *joo* *känni*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

villelope

#91 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

DjBeliar, 21.6.2006 12:52:
---
Siis, eihän nuo kippolat ainakaan ennen ollut "samaa tilaa", vaan jokaisella oli oma sisäänpääsynsä, oma narikka jne.

No mitäs mä sanoinkaan...

---
Lisätietona, että Sokeri, Tanssisaluuna ja The Cow oli jo aiemmin "samaa tilaa" ja yhden yhtiön omistuksessa, nyt Sedu vain yhdisti Sokerin ja Saluunan.

The Cow, nykyinen Super mikälie karaoke mesta on yksi tila. Sokerin aikaan Lemmusta pääsi Sokerin Clubin puolelle, nyt Cabaretissa piipahtaessani tuo kulku oli ainakin sillä hetkellä estetty.

Sokerin ja Tanssisaluunan sisäänkäynnit ovat olleet samassa kohtaa, ja tälläkin hetkellä "tilat" jakava väliovi erotti Saluunan ja Sokerin.

Totta, paikoissa on erillinen narikka, ja nytkin takin voi vielä yläkerran narikkaan (hot tip). Mutta just tosta yhdestä oviaukosta ja tuon kulun sijainnista johtuen toi mesta tukkeutuu todella nopeasti ja liikkumisesta tulee todella ikävää.

Tulee ihan mieleen Sokerin 700+ hengen lauantait *pihkassa* (kapasiteetti oli vissiin jotain 400 tai alle)

DjBeliar, 21.6.2006 12:52:
---
En ole uudessa metri-kauppa-formaattiin perustuvassa kapareessa vielä käynyt (enkä näe sitä ihan lähitulevaisuuden visiona, että menisin käymäänkään), mutta olin ymmärtänyt, että nyt nämä tilat olisivat saman oven takana...?

Kts. yllä.