Loco Presents: Finrg Rec On Tour 10.9.2004 @ Turku

115 posts, 6 pages, 15,986 views

Rocca

Posts: 3,064

#101 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

JussiS:
---
Nicsu:
oli kyl hyvät bileet siihen nähen et ne oli turus*justjoo*

---

Onks Turun bileet jotenkin lähtökohtasesti huonompia kun stadin?



no mun mielest´ hesassa on vaan paremmat mestat..mut kyllä täällä mielellään käy ku on kivaa aina ja kavereita...jahyvät dj:t ja pileitten järjestäjät *hihu* *sydän*Tahtoo Feenixin takas*sydän*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#102 • • Jussi Soro choon!

Rocca:
no mun mielest´ hesassa on vaan paremmat mestat..mut kyllä täällä mielellään käy ku on kivaa aina ja kavereita...jahyvät dj:t ja pileitten järjestäjät *hihu* *sydän*Tahtoo Feenixin takas*sydän*


Mielipideasia, mut IMO tällä hetkellä Stadissa ei oo oikein parempaa mestaa kun esimerkiks Klubi, (tosin La Tourissa en oo käyny). Ehkä lähimmäksi omalla tavallaan pääsee Premiere, mut se on sit muuten niin Premiere ;) Paras bilemesta ikinä oli mun mielestä Säätämö, Klubi ei siitä hirveesti huonontunu, mut suurin vika on äänentoiston huononeminen 20 pykälää. Säätämö oli kyl muutenkin kuin toinen koti, ei siitä piuhahelvetistä saanu varmaan loppuvaiheessa mun ja Defan lisäks kukaan selvää.

Jotenkin sitä nykyään tykkää pienemmistä ja intiimimmistä bileistä kun ennen, tosin edelleenkin haluisin viel kerran Labyrinthit Kaapelille <3
Rocca

Posts: 3,064

#103 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
No tällä hetkellä itte on aika imo kyl toi Aktia sali tai sitten umo jazz house se oli kunnon paikka ku mentiin ekana 3m maan alle ja siellä kauhia luola täynnä dekoja kauhee mättö raikaa *joo* *pahis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Nega

Posts: 851

#106 • • Nega Mental, Progress

JussiS:
Missä noi kaikki kauniit naiset oli sillon kun mä olin tuolla?



Sama ajatus tuli myös mun mieleen *igor* *pupu*
Heman

Posts: 2

#107 • • Heman

TfO:
Täällä muutama kuva


Saiskos ton salasanan mikä estää purkamasta noita isoja kuvia .rar tiedostosta? Satun vain olemaan yhdessä kuvassa jonka haluaisin jopa isona ;)
Michael_F

Posts: 6

#108 • • Michael_F
Joo omalta osaltani pippalot meni hyvin, sasha sopi mun makuun. Pauke ja hyvä henki on niin siistiä!!!!
Kiitos "etko"jengille hyvästä huolenpidosta läpi illan. Ootte ykkösiä! Ja Jussi....*aplodit*

--
-The Lord Of The Dance-
Or not.....

p3T0

Posts: 386

#109 • • p3T0 häslä

Jone:
---
p3T0:
http://yogee.net/s5000/
passwordiksi klubitus

SIELLÄ ON KUVIA ja TULEE OLEMAAN JATKOSSAKIN

---


Ihan mielenkiinnosta; Mikä mahtaa olla salasanasuojauksen funktio kun ainoa noiden kuvien potentiaalinen yleisö on joka tapauksessa bileihmiset, salasana on postattuna useamman tuhannen käyttäjän boardille, eikä suojaus edes estä suorien linkkien heittämistä kuviin?




siellä sivuilla on niin paljon muita kuvia että klubitus salasanalaa pääsee vain noihin kaikille tarkoitettuihin.. mä en oiken hiffannu kaikke mitä sä tossa biestissä kirjoitit.. ? eli siis oliko ne sivut nyt sun mielestä + vai - vai mitä vittua sä tarkoitat? eks ollukki hieno kuv se minkä pisti.

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Jone

Posts: 8,258

#110 • • Jone Archibald Haddock

p3T0:
siellä sivuilla on niin paljon muita kuvia että klubitus salasanalaa pääsee vain noihin kaikille tarkoitettuihin..



Tää vastaa mun kysymykseeni oikeastaan kokonaisuudessaan. Ihmettelin vaan salasanasuojauksen tarvetta ja tapaa toteuttaa se.

p3T0:
mä en oiken hiffannu kaikke mitä sä tossa biestissä kirjoitit.. ?



En mitään tota kummempaa.

p3T0:
eli siis oliko ne sivut nyt sun mielestä + vai - vai mitä vittua sä tarkoitat?



En mä ottanut sivuihin vielä mitään kantaa. *nauruu*

Siinähän ne on kuvasivut kuin monet muutkin.

p3T0:
eks ollukki hieno kuv se minkä pisti.



*piis**joo*
beatniqz

Posts: 155

#111 • • beatniqz
hmm, kyllä maistu noden ja ja jussis setti... *super* kiitokset vielä jussis:lle pulserin cloudwalkingista !!! *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* se kyllä "räjäyttiä2 minun tajunnan *hymy*

--
huh, what the fuck just happened here... ?

stewie

Posts: 54

#113 • • stewie cloud-9
Hauskan oloset pippalot....neon illan kohokohtana...ilmastoinnissa edelleen parantamisen varaa....ensi kertaan kiittää ja kumartaa...
xl8r

Posts: 2,227

#114 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

stewie:
ilmastoinnissa edelleen parantamisen varaa....



No, tällä erää mittasin illan lämpöhuipuksi ennen alexin setin alkua 34 astetta...*iloinen*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe