71 posts, 4 pages, 23,700 views
), mutta mulla on ainakin samoja oireita aina sillon tällön
Viimeks tää tapahtu Espoon MLNM summerclubin jälkeen.. olin toisaalta iloinen ja onnellinen, ja toisaalta taas hirveen surullinen et se oli jo ohi
HRDance:
Mä oon kanssa huomannut ajoittaisia mielen alennustiloja bileiden jälkeen. mut ainahan sitä voi jatkaa fiilistelyä
Hyzenthlay:
Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin.
MaSari:
Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia..
MaSari:
---
Hyzenthlay:
Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin.
---
Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia.. Minä siis mukaanlukien. Itse en käytä mitään muuta kun alkoholia ja tupakkaa, ja sitäkin satunnaisesti.
Siis joskus aikoinaan..

MaSari:
---
Hyzenthlay:
---
Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia.. Minä siis mukaanlukien. Itse en käytä mitään muuta kun alkoholia ja tupakkaa, ja sitäkin satunnaisesti.