Bileiden jälkeinen haikeus/alakulo?

71 posts, 4 pages, 18,887 views

wallu

Posts: 125

#1 • • wallu
Tiedä onko tämmöinen topic jo olemassa, mutta olen kokenu yleensä loistavien, ja/tai mukavien bileiden jälkeisenä päivänä kohtalaista masennusta ja morkkista. Olis mielenkiintosta tietää onko tämä bilettäjien keskuudessa kovinkin yleistä? vai onko se vain minussa *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mitä paremmat bileet sitä pahempi masennus *nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#3 • • MaSari space jammer
Mäkään en ole aikasemmin törmännyt tällaseen topikkiin (lieneekö sellaista sitten olemassa?*ding*), mutta mulla on ainakin samoja oireita aina sillon tällön *justjoo* Viimeks tää tapahtu Espoon MLNM summerclubin jälkeen.. olin toisaalta iloinen ja onnellinen, ja toisaalta taas hirveen surullinen et se oli jo ohi *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]
What goes up must come down, enkä puhu nyt kehon ulkopuolisista kemikaaleista. Miksei sitä omat serotoonit vois kuivua ihan vitunupeiden ihquplur bileiden jälkeen, joissa oli kaikki ja pidettiin hauskaa kyyneeleet silmissä?
Avatar
#5 • • HRDance Guest
Mä oon kanssa huomannut ajoittaisia mielen alennustiloja bileiden jälkeen. mut ainahan sitä voi jatkaa fiilistelyä *jiihaa*
wallu

Posts: 125

#6 • • wallu

HRDance:
Mä oon kanssa huomannut ajoittaisia mielen alennustiloja bileiden jälkeen. mut ainahan sitä voi jatkaa fiilistelyä *jiihaa*



Joo yleensä on toi hyvä musa auttanu morkkikseen mut tällä kertaa näyttäs olevan semmonen *möks* ettei oikeen auta sekään*uuh* väsymykselläkin on varmaan omat osansa asiassa *ding*
Claquesous

Posts: 3,206

#7 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mulle ei tuu koskaa mitää morkkiksii

--
32. of December

Avatar
#8 • • greenie Guest
Nope, ei ole erityisemmin kokemusta vastaavasta.

Voisin kyllä olettaa, että läpi yön jatkuvat bileet ja dokaus, yhdistettynä väsymykseen saattaa aiheuttaa lievää masennusta siitäkin huolimatta, vaikka mentäisiinkin nukkumaan seuraavana aamupäivänä tms.

En tietystikään moralisoi, mutta jos haluatte, että seuraavana päivänä ei ole fiilis aivan täysin rikki, niin menkää nukkumaan silloin kun nukuttaa, nukkukaa ehkä ennen bileitä, hengittäkää välillä raitista ilmaa ja älkää olko liian päissänne.

Se on nimittäin aika rankkaa keholle ja mielelle, jos lähtee bileisiin kaukopartio-meiningillä :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihan aiheellinen topikki. Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin. Itse olen joskus huomannut ainakin, tosin usein se on vaan sellaista haikeutta (no joo, olo ei kumminkaan ole ylimmillään). Silloin on ollut eniten masennuspäivä, kun aamubileistä tallustaa kotia kohti. Kai se on se kun aurinko nousee ja tietää että se päivä on ”menetetty” ja kuluu nukkumiseen... :/

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#10 • • -P
niitä kutsutaan laskuiks :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MaSari

Posts: 1,986

#11 • • MaSari space jammer

Hyzenthlay:
Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin.



Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia.. Minä siis mukaanlukien. Itse en käytä mitään muuta kun alkoholia ja tupakkaa, ja sitäkin satunnaisesti.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Fyrisch

Posts: 4,525

#12 • • Fyrisch
\”Masennust\” tulee kans ku ollu esim viikon matkal jossai ulkomail, sitku palaa takas kotimaahansa nii on vähä iksu olo
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

MaSari:
Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia..



hyvä pointti *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

wallu

Posts: 125

#14 • • wallu

MaSari:
---
Hyzenthlay:
Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin.
---


Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia.. Minä siis mukaanlukien. Itse en käytä mitään muuta kun alkoholia ja tupakkaa, ja sitäkin satunnaisesti.



Aivan totta, itse en käytä noista päihteistä kun ensimmäistä ja sitäkin kohtuudella, joten hyvin harvoin on edes krapulaa...jos on edes juonu ylipäätään...
Optik

Posts: 1,691

#15 • • Optik Piikkisika/Outopallo
minua ainakin vituttaa suunnattomasti lähteä bileistä takaisin saatanan savoon, missä ei tapahdu mitään kärvistelemään seuraavia bileitä, mitkä sopivat budjetin ja bileiden tyylin kanssa yhteen... *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Juhgu

Posts: 7,921

#16 • • Juhgu Virnistelijä
Ei varsinaista masennusta tai mitään megapahaoloa tule, mutta onhan se aina nihkeää palata arkeen noiden kivojen kokemusten jälkeen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hetu

Posts: 666

#17 • • Hetu hetaro

nomic:
mitä paremmat bileet sitä pahempi masennus *nauru*





niin..... ?????? tai sit ei...

[muokattu 31.7.2004 22:45]
Jazmine

Posts: 1,009

#18 • • Jazmine Pösilö
Mulle on aina tullut vähä masentuntu olo, jos on ollut hubaa. Eikä todellakaan oo johtunut laskuista *vink* Siis joskus aikoinaan..
Paluu arkeen todellakin on vaan niin musertava.. Mä muistan senkin juhannuksen ku olin Rantarockissa... kyl tuli ikävöityy ja itekttyy niitä festareita *nyyh*

Ja sit ku ramppas Clockworkeissa, ni siä oli kans sen verran hubaa et ikävä tuli *uuh*
Mut siitä ties et ainakin oli kivaa *jiihaa* *joo*

Nyt on ikävä Illuja.... *nyyh*

[muokattu 31.7.2004 22:49]

--
Polcca on parasta *sydän*

sts

Posts: 7,969

#19 • • sts Sama pyynti aitta!

MaSari:
---
Hyzenthlay:
Luulisin, että masennus korostuu niillä, jotka jotain aineita käyttävät, mutta eipä ole mikään ihme jos hienojen bileiden jälkeen sellainen tulisi muutenkin.
---


Vois liäsätä, että myös tosi tunteellisilla ihmisillä on aika usein näitä bileiden jälkeisiä masennuksia.. Minä siis mukaanlukien. Itse en käytä mitään muuta kun alkoholia ja tupakkaa, ja sitäkin satunnaisesti.



Voisi myös lisätä että krapula on myös eräänlainen laskutila.
mza

Posts: 2,954

#20 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Masennus?!...
Eipä (onneksi) ole vielä sellaista tullut bileiden jälkeen.
Yleensä olotila on väsynyt ja onnellinen. *haukottel*
Jos tuommoinen morkkis/masennus iskis päälle saattaisin pian vähentää bileissä käytiä, riippuvuutta? *ding*
Ei masennuksen arvoista?