Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?

483 posts, 25 pages, 210,003 views

Riku

Posts: 3,187

#341 • • Riku The Little Prince

eewol, 14.7.2006 10:08:
Tai sit sä soitit nii paskaa musaa... *ding**justjoo**toktok**nauru*

Miten mä arvasin et joku postaa tollasen kommentin :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jago

Posts: 4,039

#343 • • Jago un-trained monkee

hallucinogen, 14.7.2006 08:05:
---
superwoman, 13.7.2006 22:17:
Onko tässäkin taas sitte joku kriitinen raja, että pääsee niinkus sinne skeneen *plur* Auts. Paljastakaa skenefriikit!!! Mikä on validi luku? Ihan eksyksissä? OMG! Jakakaa tieto tiedottomille...

Lähden oitis panemaan....

---

Ei niinkään se määrä vaan laatu. Mitä pidempään uhrisi on ollut rekkautuneena klubbariin, sitä enemmän pisteitä eli anqqa on luonnollisesti ykkösvaihtoehto ja klubituskeisarina siitä saa myös extraa. Yhtälö on saalistajan rekisterinumero - uhrin rekisterinumero = lisääntyneet/vähentyneet skenepisteet.


ahaa eli jos ankka panee ketään täällä olevaa sen skenepisteet putoo automaattisesti?

hei ankkaa, ankka tuu tänne

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hallucinogen

Posts: 8,190

#344 • • hallucinogen Edain

Jago, 14.7.2006 12:08:
ahaa eli jos ankka panee ketään täällä olevaa sen skenepisteet putoo automaattisesti?

hei ankkaa, ankka tuu tänne


Anqqa ei saa itse saalistaa mutta "uhri" hän voi olla ilman, että pisteet putoo koska silloin hän on syytön. Anqqan arvolle ei sovi se, että mennään liehittelemään alempiarvoisia hännystelijöitä vaan hänen kuuluu paritella ainoastaan muiden foorumeiden siniveristen kanssa. Hätätapauksissa modet kelpaavat.

--
pikku-*possu*

Lenita

Posts: 1,423

#345 • • Lenita

Riku, 14.7.2006 08:39:
---
Ps. toi muuten selittää miksi joku nainen kävi huutamassa pari vkoa sit keikalla jotain mistä en saanu muuta selvää kun homo-sanan kolmeen kertaan.



Ootsä varma et se ei ollu Kristo?

--
^_____________^

Jago

Posts: 4,039

#346 • • Edited Jago un-trained monkee

hallucinogen, 14.7.2006 12:14:
---
Jago, 14.7.2006 12:08:
ahaa eli jos ankka panee ketään täällä olevaa sen skenepisteet putoo automaattisesti?

hei ankkaa, ankka tuu tänne

---

Anqqa ei saa itse saalistaa mutta "uhri" hän voi olla ilman, että pisteet putoo koska silloin hän on syytön. Anqqan arvolle ei sovi se, että mennään liehittelemään alempiarvoisia hännystelijöitä vaan hänen kuuluu paritella ainoastaan muiden foorumeiden siniveristen kanssa. Hätätapauksissa modet kelpaavat.


ok.. vaikee tilanne ankalla, kun on niin vähän saalistus alaa, mutta onneksi se saa sentään uhriksi joutua*tirsk*
mun pitänee lähtee laskemaan skenepisteitäni, mitä oon saanut tästä parittelutoiminnasta*nauru*

edit.. oho oonpas mä pannu vanhoja.. alimmat numerosarjat on 3000 luvuissa*tirsk*
mä lienen siniveristen jagorasia*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Danskuh

Posts: 675

#347 • • Danskuh pikku-Dee
HAHHAHAHH....mikä kysymys.... :) no joo...iha hyvä.. :D
1ncarnation

Posts: 542

#348 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
jaa yhden :D mut hän ei oo aktiivinen vissin :)
katotaan jos vaikka lisättäis saldo jossain vaihees.. toivottavasti nimittäin mielellään seurustelisin naisen kaa joka kävis bileis..tai ainakin ei vastustaisi :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#349 • • Edited gnomex Guest
Lasketaanko vain penetraatio vai myöskin oraaliset hekumat? Ja lasketaanko heteroanaalipenetraatio jos ei oo vaginaalista yhdyntää ollut?
Danskuh

Posts: 675

#350 • • Danskuh pikku-Dee

1ncarnation, 14.7.2006 13:59:
jaa yhden :D mut hän ei oo aktiivinen vissin :)
katotaan jos vaikka lisättäis saldo jossain vaihees.. toivottavasti nimittäin mielellään seurustelisin naisen kaa joka kävis bileis..tai ainakin ei vastustaisi :)




nii tai miehen..siis minä...mut se olis kyl kiva jos tykkäs käyä bileis... :) aivan siis loistavaa:)
1ncarnation

Posts: 542

#351 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Danskuh, 14.7.2006 14:09:
---
1ncarnation, 14.7.2006 13:59:
jaa yhden :D mut hän ei oo aktiivinen vissin :)
katotaan jos vaikka lisättäis saldo jossain vaihees.. toivottavasti nimittäin mielellään seurustelisin naisen kaa joka kävis bileis..tai ainakin ei vastustaisi :)

---



nii tai miehen..siis minä...mut se olis kyl kiva jos tykkäs käyä bileis... :) aivan siis loistavaa:)


Joo, se olisi niin kivaa jakaa kaikki kokemukset/bileet/riemut bileis rakkaan kaa :D varsinkin ulkomailla :P

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#352 • • Viivi Guest
Yhden *iloinen* *pihkassa* *sydän*
Jago

Posts: 4,039

#353 • • Jago un-trained monkee

Danskuh, 14.7.2006 14:09:
---
1ncarnation, 14.7.2006 13:59:
jaa yhden :D mut hän ei oo aktiivinen vissin :)
katotaan jos vaikka lisättäis saldo jossain vaihees.. toivottavasti nimittäin mielellään seurustelisin naisen kaa joka kävis bileis..tai ainakin ei vastustaisi :)

---



nii tai miehen..siis minä...mut se olis kyl kiva jos tykkäs käyä bileis... :) aivan siis loistavaa:)


mä en tiiä mitä mieltä olisin siitä.. ois ihanaa että se ymmärtäis mun maailmaa, mutta en tiiä haluisinko seurustelua siihen maailmaan mikä on mulla juuri täydellistä arjesta, elämästä, ja itsestä irtautumista.. ehkä joku suhde härdäys siihen voisi olla aika paha silmien avaaja, mutta ei sekään olisi kivaa jos jouduttaisiin liikkua eri piireissä ja ravintoloissa, koska bilemaailmat ei mee yksiin(sen verran tärkeä tämäkin maailma mulle on, että kumppani joka on mun kanssa vaan arkimaailmassa, saa mut vaan puoliksi..*uuh*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

nomic

Posts: 4,120

#354 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
674
kml

Posts: 1,142

#355 • • kml Keyhole Markup Language
389

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

evvk

Posts: 1,918

#356 • • evvk
Otteko pannu kakkoseen vai ykköseen...

Oli pakko kysyä kun, ollukaa mitään bileitä paikassa jonka ovella kävin. Aika kumaa kun piti alkaa 22:00 ja olin n. 22:30 ovella ja sinne ei enää päässy.
Avatar
#357 • • Edited REivaaja Guest
Mulle voi aina soittaa...

Numero on: 050 154321
T:rekkakuski75
Danskuh

Posts: 675

#360 • • Danskuh pikku-Dee

Tuuli, 2.10.2006 14:22:
---
Danskuh, 14.7.2006 14:09:
---
1ncarnation, 14.7.2006 13:59:
jaa yhden :D mut hän ei oo aktiivinen vissin :)
katotaan jos vaikka lisättäis saldo jossain vaihees.. toivottavasti nimittäin mielellään seurustelisin naisen kaa joka kävis bileis..tai ainakin ei vastustaisi :)

---



nii tai miehen..siis minä...mut se olis kyl kiva jos tykkäs käyä bileis... :) aivan siis loistavaa:)

---



joo ois kiva seurustella sellasen kans ketä kävis bileissä :) mut tietty kohtuuden rajoissa! En oo maannu yhdenkää klubbarilaisen kans ku en oo seurustellu kenenkää sellasen kans ku on profiili tääl.. ja en oo hirveesti harrastanu yhdenillan juttuja koskaan. mut täytyy myöntää et tiedän pari sellasta klubbarilaista et vois sellaseenki sortua ehkä *blush* *pihkassa*



joo mäki tiiän pari ketä voiski:D ja yhen kundin ketä on maailman söpöin...huh..