Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?

483 posts, 25 pages, 214,724 views

Maximum

#121 • • Maximum digital boy
eli siis miten tää menikään? jos olet maannut monen,niin saako plus vai miinus pisteitä,eli toisin sanoen fuck this topic*dissaa**dissaa**dissaa*

--
....matkailu avartaa.....

W

#122 • • W
Nyt paljastan: olen maannut 96 klubbari mimmin, ja 14 klubbari pojan, ja 6 klubbari adrogyynin kanssa. *poks* *dissaa* *piis*

Lisäksi olen ”heittänyt mällit” tietokoneen päälle, jossa oli para-aikaa klubbarin sivut auki....

Ps. Vittu mikä topiikki!

[muokattu 4.8.2004 22:06]
#123 • • *Mirri* Guest

Anime:
No voi juma mikä thread.. Mitä välii????

Lasketaax makaamisex 10 tyypin pluristeluläjät? *nauru*

No todellaki lasketaan. *nauru* meki ollaan sit maattu hey yhes. *muhaha*
*laskeskel* Moon maannu niinku hey tooosi monen kaa ku mullo aina tapana kaatuilla ihmisten sängyille erityisesti jatkoilla. Ja pluristeluläjis moon tosi hyvä. *muhaha* Paljo mä saan nyt niit pisteit?
beatniqz

#124 • • beatniqz
se on se yksi, entinen avovaimo.

ja mites ne ”pisteet” lasketaan? mitä enemmän on maannut niin saa paremmat pisteet vai mitä vähemmän maannut? *hymy*

--
huh, what the fuck just happened here... ?

itis

#125 • • itis Morning Star
Huumorintajuttomuus...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

#126 • • astaroth Guest

Itis:
Huumorintajuttomuus...

*joo*
Chare

#127 • • Chare kiltti tyttö
hmm.. kaiketi vaan yhen klubbarilaisen kans olen harrastanut seksiä(tähän mennessä).. hei ehkä mä en ookkaan niin pervo! jee.. *nauru* mutta siis ”maannut” olen useamman kanssa..niin ja pussaillut ja halaillut ja pervoillut jne tietty vielä useamman.. hih.. *iihhih*
olipa hyvä thread taas muuten.. *vink*

[muokattu 5.8.2004 14:49]

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Mark

#129 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

eewol:
Nyt on taas hyvä topicci...
Voi luoja...

onkohan tää nyt jo todettu muutamaan otteeseen? *ding* jos puolet vastauksista on jo tätä luokkaa ei varmaan enää kannata todeta samaa *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

serotonot

#131 • • serotonot Paul Easy

Mark:
---
eewol:
Voi luoja...

---

onkohan tää nyt jo todettu muutamaan otteeseen? *ding* jos puolet vastauksista on jo tätä luokkaa ei varmaan enää kannata todeta samaa *igor*

-M

Äläsny. Pitäähän sitä nyt osoittaa oma paremmuutensa ihmisenä, sillä että valittaa aiheen olevan liian typerä, oli aihe mikä tahansa.
W

#132 • • W

serotonot:
---
Mark:
---
eewol:
Voi luoja...

---

-M

---

Äläsny. Pitäähän sitä nyt osoittaa oma paremmuutensa ihmisenä, sillä että valittaa aiheen olevan liian typerä, oli aihe mikä tahansa.

Jepulis....eikä tää tila täällä netissä lopu...senkun kirjoittelette vaikka elämän tarinanne. Tällaiset topikit onkin tarkoitettu hölynpölyn kirjoittamiseen. Tuskin tänne monikaan aivoja omistava oikeasti viitsii ruveta kerskailemaan, koska sitä varmemmin loppuu perseen saanti siihen. *nauru*

ps....mä oon oikeesti neitsyt....*uuh* *nauru*

[muokattu 5.8.2004 15:59]
Avangion

#133 • • Avangion Punakardinaali
Onneksi ihan kunnolla enole sekoillut. Täytyy kysyä, että lasketaanko sellaiset jotka ei ollut klubbarilaisia vielä silloin, vai puolitanko ”piste”määräni? *nauru*

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

sapeli

#134 • • sapeli jokukukamikä?

Avangion:
Onneksi ihan kunnolla enole sekoillut. Täytyy kysyä, että lasketaanko sellaiset jotka ei ollut klubbarilaisia vielä silloin, vai puolitanko ”piste”määräni? *nauru*

Entäs se jos nyt pyytää kaikkia eksiään liittymään klubbarin jäseniksi? Lasketaanko ne? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rinik

#135 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
helppo vastata... 0! *hih*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Trixie

#136 • • Trixie
Voiko tälle muuta enää ku *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

--
face your fears and live your dreams

#137 • • sakk303 Guest
Myydääks täällä sellasia klubitus-prepaideja joilla saa kolme makausta yhdellä lipukkeella? mitä ne maksaa? tarvis kai saada vähän klubitu-makaus.uskottavuutta *ding*
Jazmine

#139 • • Jazmine Pösilö

TiiTu:
tasan yhden. Yhden liikaa!!!!!*eiei*

I know the feeling *poks*

--
Polcca on parasta *sydän*

#140 • • -Loyal- Guest
En yhenkään, enkä kyl antaiskaan kenellekkään...
Ei oo niin tärkeä asia mulle...

[muokattu 8.8.2004 10:48]