:: flaikku - the garden of eden :: trance

54 posts, 3 pages, 9,764 views

W

Posts: 1,049

#42 • • W
Thanks hyvästä setistä....kaikin puolin minun makuuni. *jiihaa*
mniittymaki

Posts: 1,641

#43 • • mniittymaki
kiitokset kommenteista, mut viel vois joku kommentoida :)

.m
Mark

Posts: 7,311

#44 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
just vast imin setin ja kuuntelin pari kertaa. biisivalinnat toimi ainaki mulle, sääli et kesä meni jo, mut täl setillä sen saa taas hetkeks mieleen :) tekniikasta en mitn ymmärrä, mut ei ainakaan mun korviin hirveesti laukkoja eksyny..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MaSari

Posts: 1,986

#45 • • MaSari space jammer
Mä tykkäsin. *sydän* En osaa sen koommin mitään vinkkejä ladella, koska setti toimi hyvin. Lainaten joidenkin edelläkirjoittajien sanoja, vähän apeeta meininkiä Flaikulta, mut ei kai kaikkien miksauksien tarvitsekaan olla pirteitä, muutenhan kerkeis pitkästyä *hymy*

Hyvää työtä, Flaikku *hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pablo

Posts: 1,875

#46 • • Pablo
Letkeetä kesätrancea taustamusaksi. Uusi versio on teknisesti hyvä! Setin rakenteessa ei mitään vikaa. Biisivalinnat niinkuin sanottua aika leijuvaa musaa - ei täysin sitä mitä itse kuuntelen mutta toimii. *piis*
baty

Posts: 1,607

#47 • • baty TranceConnection
Tää sopi hyvin näin aamuun, sopivan rauhallista trancee samalla kun surffailin netis.
Muutama biisi oli sellainen johon itse olen jo vähän kyllästynyt, mutta ne sopivat kuitenkin hyvin itse kokonaisuuteen.
Vaihdot oli ihan ok-tasoa, live pa:lla ei ois pieniä heittoja edes erottanut.
Ens kerral sit mukaan myös muutaman nostatusbiisi.

ihan hyvä maku jäi suuhun *aplodit*
mniittymaki

Posts: 1,641

#48 • • mniittymaki
Nostetaas, jos joku vaikka viel innostuis :)

.m
anthocyan

Posts: 1,511

#49 • • anthocyan Kohti valoa...
*plur* Mun mielest on kuulostanut tähän mennessä todella hyvältä tää sun settis *hihu* Ihanii biisei ja hyvii vaihtoi *joo* Just mun makuun! *kiitoskiitos*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Juhgu Virnistelijä

flaikku:
Nostetaas, jos joku vaikka viel innostuis :)

.m



Eikö tämä nyt jo saanut aika paljon palautetta? No joka tapauksessa, varsin mukava setti.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

COBALT

Posts: 1,407

#51 • • COBALT akitaattori
Imee niinku huora puuroo, elikkäs tulossa on! Ruoskinta alkaa heti kun saan paistettua seedeelle/kuunneltua keikkamatkalla...--->*nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#52 • • Jussi Soro choon!
Parempi myöhään kun ei milloinkaan :)

Kuuntelin mitäilmeisimmin tän uudemman version, koska tästä ei ainakaan löytyny mitään kauheita laukkoja. Biisit on vallan kivoja tässä, tosin osin ehkä liikaa soitettuja. Extrapropsit Rank 1:stä, tota biisii ei voi kuulla liikaa, tosin tostakin iiihan väärä remix, tosta pitää soittaa se extended remix (ei siis original mix vaan se toinen). Holding on to Nothingista karmee versio kans. Muuten ihan kivoja biisejä, osa vähän ylihehkutettuja mun makuun kyl, mut kivaa soundia. Miksaus kehittyy ihan mallikkaasti koko ajan, eikä samaa soundia tuu liian kauaa putkeen. Miksaukset menee ihan kivasti, ei mitään maailmaamullistavaa, mut biitti on kohdallaan ja vaihdot sopii pääpiirteittäin ihan kivasti yhteen.

Heh, tää muuten soi mun autossa n. kuukauden putkeen jossain vaiheessa kun joku unohti tän levyn autoon, tosin en tienny et tää on se setti (se kyl tais olla se vanha versio ainakin laukan määrästä päätellen :)
COBALT

Posts: 1,407

#53 • • COBALT akitaattori
Jussiksia lainaten: "Parempi myöhään kuin ei ollenkaan"! *iloinen*

Kaunkos siitä olikaan kun Flaibbari olikaan aloittanut soittamisen...? Jotain kax vee sitten..?
Siihen nähden mies on kyllä kehittynyt huimaa vauhtia ainakin noin teknisesti. Mitään ihmeempiä ei korvaan käynyt tuossa pätkässä. Saa kyllä paikan mun autoalbumissa ehdottomasti. Rakennekin oli mielestäni erittäin kelvollista kuultavaa. Siihen onko joku biisi vanha vai uusi, on mielestäni turhaa ottaa kantaa. Suomessa on yhden, korkeintaan kahden käden sormilla laskettavissa ne heput joiden miksauksista voi todellakin bongata/saa odottaa ns. tulevaisuuden hittejä. Ja sinne on vielä Flaikkarilla sekä myös allekirjoittaneellakin matkaa rutosti! Töitä vaan perkeleesti, suunta on hyvä!
Piis! Tää oli hyvä! *piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

mniittymaki

Posts: 1,641

#54 • • mniittymaki
Ja vielä viimesen kerran ylös... :)

.m