Aiii !!
olipas ihanaa...!!!
Oli tosi hyvä fiilis, varsinki nigelin setin aikana!! todella hyvii biisei..
Vähä liikaa ihmisii,mut tälä kertaa se ei haitannu yhtään...
Tulipa oltua paikalla reilun tunnin ja itseäni ei jotenki menoa pahemmin napannut. 26.6 olevat ihanat kyl rokkasivat mun mielestä selkeesti enemmän kuin nämä. Musiikillisesti kyl taas rokkasivat taattuun ihana -tyyliin :)
Angelus:
Tulipa oltua paikalla reilun tunnin ja itseäni ei jotenki menoa pahemmin napannut. 26.6 olevat ihanat kyl rokkasivat mun mielestä selkeesti enemmän kuin nämä. Musiikillisesti kyl taas rokkasivat taattuun ihana -tyyliin :)
Jeiii! Taas oli ihan himmuisen kivaa. Mahtavaa musaa ja ihana kesäfiilis. Ainut mikä välillä pisti vtuttaan oli heebot jotka pyöri tanssilattialla kähmimässä perseitä. Muuten oli taas oikein ihanaa!
*Mirri*:
Jeiii! Taas oli ihan himmuisen kivaa. Mahtavaa musaa ja ihana kesäfiilis. Ainut mikä välillä pisti vtuttaan oli heebot jotka pyöri tanssilattialla kähmimässä perseitä. Muuten oli taas oikein ihanaa!
Jos joku siellä tahallaan ja aktiivisesti kähmiin perseitä, niin ei muuta kuin ilmoitus vaan järjestyshenkilökunnalle välittömästi ja ko. henkilö otetaan kyllä puhutteluun. Itse olen ottanu viime viikolla yhden henkilön puhutteluun ja loppujen lopuksi ohjannut ulos em. syystä yhdistettynä liialliseen humalatilaan, vaikka olin itse soittamassa.
*sydän*ihana*sydän*
oli kyllä todella hauskaa! mika ja ana soitti niin loistomusaa että välillä tuntui että naama repee...niin pisti hymyilemään*iloinen* ja onneksi sattui hyvä ilma että ulkonakin tarkeni.
kiitos järjestäjille ja hyvälle seuralle*plur*
niin ja slusse oli kyl aika meiningeissä...
Oli kyllä mahtava ilta! Tunnelmaa ja loistavaa musiikkia...
Ainoana miinuksena tosiaan paikoittain puolen tunnin odottelu yhtä kaljaa hakiessa ja aivan mielettömän kuuma... No jälkimmäinen saattoi johtua ihan mun omasta tanssi rytmistä