Pöhköimmät tapahtumannimet

103 posts, 6 pages, 20,055 views

Aziz Combat Fighter

#61 • • Aziz Combat Fighter
Selevä.. Myönnetään, omasta virheestäni johtuen keskustelu siirtyi niin syvälliselle tasolle, etten enää pysy kärryillä, enkä ole niinkään kiinnostunut aiheesta, että jaksaisin alkaa selata hakuteoksia taikka filosofiankirjoja kyetäkseni tähän keskusteluun.

Jatkoreplyt hoidan typerien replykuvien muodossa.
Aziz Combat Fighter

#62 • • Aziz Combat Fighter

kuilu:
---
Ana:
Jussi, ei tässä oo kiinni siitä, että egoon sattuisi, vaan siitä, et mulla on sellanen fiilis et oon ryhtyny huutokilpailuun kylähullun kanssa :)
---

Fiilis on siis lähes täysin oikea. (Kyl hullu saa olla, muttei tyhmä!) Ja nyt varsinkin, kun voin sanoa, et tunnen tyypin nickin takaa (ja pidän mukavana miehenä!:D), et kyse ei oo idioottimaisuudesta, vaan hetkellisestä? tyhmyydestä, voinen jopa analysoida; pienoisesta (plattari)ylimielisyydestä ja ennakkoasenteesta. ;) Ja kyl tais se egokin hieman kiehahtaa?

Kusipääkin (tässä minä) voi olla oikeassa!

No, mä tein parhaani pitääkseni egoni ulkona tästä, koska yritän kannattaa sitä periaateetta, että asiat riitelee, ei ihmiset. Totta, tieto loppui kesken. En usko että oon liian tyhmä tähän threadiin, en vain tunne aihetta tarpeeksi, mutta enpä toisaalta arvannut, että kukaan muukaan tuntisi. Semantiikka on maallikkoterminä käytössä hieman eri merkityksellä kuin se on aihetta opiskelleilla, ja ilmeisesti sen termin tarkoitusta hain. Käsitit siis sanan tarkoitetun merkityksen väärin, koska et tuntenut sanankäyttäjää :) Syvällisempään keskusteluun aiheesta voidaan heittäytyä tossa, no, sanotaan, viiden vuoden kuluttua, kun yleissivistys on karttunut tarpeeksi :)

kuilu:
---

En vaan pysy enää ollenkaan kärryillä! Menee liian korkealentoiseksi. Panokset loppuu :(
---

Uus lataus, uudet panokset, tähtäimen tarkistus! Sitähän tässä yritän toitottaa. Mä en tulis ikinä esim opettaa sulle skrätsäyst, ehkä uskaltaisin olla siitä eri mieltä, mutten repeäisi tai menisi itseeni, jos esim jankattuani nauraisit mulle ja viiltävästi osoittaisit miksi olen väärässä. Itseasiassa, IMO, nykyisin moni oppii niin paremmin...

Toki, mä tosin mielummin näyttäisin miten ne levyt pyörii sen sijaan että pilkallisen viiltävästi osoittaisin erheet :) Tehokkaampaa on lempeästi neuvoa kuin karskilla kädellä opettaa, koska arvonkieltodefenssi iskee nopeasti päälle, ja nollaa oppimismotivaation.

Tosin enpä hirveesti osaa skrätsätä, mutta ymmärän mitä tarkoitat.

kuilu:
---
Et vain osaa sanoa vielä tarpeeksi selkeästi, MIKSI olet sitä mieltä kuin olet. Sanan merkityksen merkitys...

Tuo on totta.

kuilu:
---
Ludvig oli viime vuosisadan merkittävimpiä äijiä, Camus'n ohella. Niistä on vaa tässä ajassa liian vähän aikaa, ja toisaalta ajalle ominaisesti liaan vähän aikaa perehtyä enää mihinkään, kun on kiire joka paikkaan. Wittgenstein tutki tietoa ja varmuutta, Camus absurdia ja tunnetta. Euroopassa ei oo ikinä IMO päästy niin lähelle jingjang-käsitettä, ku nää heebot pääs. Välillä tulee lukiessa ihan fyysisesti tippa linssiin, ku on niin selkeää ja kaunista yhtäaikaa.

Mä sain tappavan annoksen typerää mukafilosofiaa lukiossa, joka sammutti mun kiinnostuksen aiheeseen pitkäksi aikaa. Pitänee perehtyä L.Wittgensteiniin, mutta taidan aloittaa Platonista sun muista. Pohjatiedot aiheesta on hatarat, koska lukiossa jokainen suhtautui filosofiaan kuin kysymykseen, johon jokaisella rastapäällä oli varma vastaus. Mielipiteitä ei juurikaan HALUTTU perustella, ehkä siksi ettei osattu, tai luultiin että osattiin. Tosin reaalissa vastasin yhteen filosofian kysymykseen, josta sain täydet pisteet, mutta se olikin sellanen kysymys, johon olin hieman perehtynyt. Tiedon puutetta, kuten tääkin keskustelu mun osaltani hyvin pitkälle.

Niinjoo, ja se typerä replykuva:

newbie.gif
Kriss G

#63 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ehdottomasti huonoin tapahtumannimi on ASS KICK PARTY! Oli kyllä kovat bileet joissa itse kävin mutta että ihan ASS KICK. Voi luoja...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Karski

#64 • • Karski Pomon kätyri

Ana:
---
Tres:
---
Hinduilta.
---

”In Buddhism, a Swastika represents resignation. Usually found in the images of Buddha on His chest, palms, soles of feet.” No, se on ollut melkeen kaikissa uskonnoissa ja kulttuureissa, se on aika perussymboli.

Joo joo joo, mutta Adolf-setä siis otti
sen nimen omaan hindulaisilita: swastika
on sanskriittia, ja muistaakseni toi arjalaisuus-
homma liitty kans jotenki Hitlerin pikku touhuihin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

#66 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
Ana:
---
Tres:
---
Hinduilta.
---

”In Buddhism, a Swastika represents resignation. Usually found in the images of Buddha on His chest, palms, soles of feet.” No, se on ollut melkeen kaikissa uskonnoissa ja kulttuureissa, se on aika perussymboli.

---

Joo joo joo, mutta Adolf-setä siis otti
sen nimen omaan hindulaisilita: swastika
on sanskriittia, ja muistaakseni toi arjalaisuus-
homma liitty kans jotenki Hitlerin pikku touhuihin.

no joo mut jos IHAN TARKKOJA ollaan, niin adolf-setä otti sen Thulelta, joka käytti k.o. symbolia arjalaisuuden symbolina, ennen kuin hitler astui kuvioihin, mutta kuitenkin. Sait sen kuulostamaan asiavirheeltä, vaikka tarkoitin tuolla ainoastaan sitä, että symboleilla on useampia merkityksiä, joista päällimäisin ei aina ole se oikea.
Miika

#67 • • Miika

pinkki:
öö. missähän halluis oot ollu kun mulla ei oo sitte minkään asteen mielikuvaa moisesta tilanteesta eikä tuol muita ”valoneitejä” ollu :) vaikee ees ylipäätää kuvitella et hermostuisin ”voi vittu heitän sut ulos”-asteelle jostai muide järkkäämien bileiden nimelle nauramisesta. ooks iha varma ettet esim kipannu bissee siin sivus mun kuteille? *vink*

Oltiin Petterin kaa moikkaamassa Jounia kun vasta rakentelitte siellä valoja. Neppailtiin vaan ympäriinsä, ja taisin käsittää ilmauksesi vähän herkästi... Et sä tosiaankaan pahasti suivaantunu tai käyny niskaperse-otteella ulos -toimiin, tosin ihan asiasta huomautit kun kaksi ylimääräistä tulee sinne häiriköimään. Ja oltiin ihan selvinpäin. *vink*
Tatu*

#68 • • Tatu* Da ChARMER cHARMELEON

keisha:
The return of the Kuosiniemi*justjoo*

Huh!!

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

rec

#70 • • rec

kuilu:
Ai olet niin klubbarin yläpuolella, että se on jo mahdotonta? LOLS! Elitistit nitisee ja paukkuu. Mutta siis vastatakseni kysymykseesi: tunnet. Huomaatko muuten, et itse vastaa ensimmäiseenkään kysymykseen, etkä ole niin tehnyt. Paitsi just niihin huumorilla viljeltyihin!

Tää pisti silmään ja sen vuoksi kirjotankin seuraavaa, itseäni karkeasti lainatakseni:
"Voi vitun vittu!!! Voiko klubbaria parempaa paikkaa olla?! Voi!!! Ihan mikä tahansa!!!"

Mitä tahansa tänne kirjottaa, oli aihe mikä tahansa.. tai vaikka minkä biisin tahansa tänne laittaa! IKINÄ MITÄÄN SELKEÄÄ EI TULE VASTAUKSEKSI!! AINOASTAAN vaan se, että "kuinka puuropää sä jätkä oot", tai "miten paskaa tuotantoa taas".. ihan näin yleisesti selvennettynä! Ottakaa vaikka ulkomaalaisista mallia! Tästäkin esimerkki saksalainen saitti, jossa oli paskempi biisi arvostelussa, mutta porukka ETSI biisistä vain hyvää kerrottavaa... itse en periaatteesta juurikaan postaile mihinkään topicceihin, ellei tilanne HETKELLISESTI postausta vaadi! Tämä miltei pakotti vaatimaan!

Klubituksen yläpuolella oleminen? Vaikka esimerkiksi henkilö, joka käy suihkussa, piirtää tai vaikkapa käy paskalla! Näin mä asian näkisin! Ainakin jotain hyödyllistä!

Kuilu-->
Tää ei oo sulle henk. koht., jos olis olisin sen niin osoittanut, mutta ihan näin yleisellä tasolla kirjoitettuna (satuit vain kirjoittamaan taikasanat!).

Että narua kaulan ympärille vaan... mutta muistakaa!!! Kerkeette vielä päteä sen aikaa kun sidotte solmua! *dissaa*
ezzy

#71 • • ezzy Droid-pappa

Charly RePanic:
---
Tästäkin esimerkki saksalainen saitti, jossa oli paskempi biisi arvostelussa, mutta porukka ETSI biisistä vain hyvää kerrottavaa...

ja miten tuo auttaa artistia, jos kukaan ei kritisoi sen tuotantoa? Sillä on vaan kovempi herätys, kun pääsee kunnon piireihin.
Coma

#72 • • Edited Coma
Olipas viihteellinen thread, vaikkakin vähän tuhannen OT metsässä ^__^

Pysytään nyt itsekin ruodussa, Kuosiniemi oli joo vähän over teh line.. Mut samaan kastiin sekin menee, subjektiivistä tulkintaa tjmsp. Ei tota päihteilyyn yhdistä muuta kuin käyttötermeihin tutustunut. Kuosi slangisananakin taitaa pitää sisällään erilaisia tulkintoja pitkin poikin suomea.
rec

#74 • • rec

ezzy:
---
Charly RePanic:
---
Tästäkin esimerkki saksalainen saitti, jossa oli paskempi biisi arvostelussa, mutta porukka ETSI biisistä vain hyvää kerrottavaa...

---

ja miten tuo auttaa artistia, jos kukaan ei kritisoi sen tuotantoa? Sillä on vaan kovempi herätys, kun pääsee kunnon piireihin.

TYYLIIN, ettei negatiivisia TONGITTU mikroskoopin avulla esiin!

"Everyway.. everyhow .. this HAS meant to be?!" (muistinko sanonnan oikein?) *justjoo*

Mutta topicciin kuitenkin!

Konemetsä - miksi? Ironinen.. eihän koneella ja metsällä keskenään ole mitään tekemistä toistensa kanssa.. ellei ruveta puhumaan jostain kompensaatiosta tyyliin avohakkuu! *justjoo*
Fucking Nobody

#75 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Pori Jazz
Sörkkä Rock
Savolinnan oopperajuhlat

Jokainen noista on nimenomaan pöhkö. Siis nimenä ko. tapahtumalle.
sts

#76 • • sts Sama pyynti aitta!

leenuliinu:
---
Hyzenthlay:
joo, hytkypikkarit = *eiei*

---

Jätkä ei diggaa pikkareista :(

Ehk paras nimi ikin, flabaki oli aiheen mukainen!
sts

#77 • • sts Sama pyynti aitta!
Kaikki "näppärät" englanti-toinenulkomaankieli sanakirjalla väännetyt nimet...
Myönnettäköön, itsekkin asiaan syyllistynyt.
Timce

#78 • • Timce

Charly RePanic:
---

Konemetsä - miksi? Ironinen.. eihän koneella ja metsällä keskenään ole mitään tekemistä toistensa kanssa.. ellei ruveta puhumaan jostain kompensaatiosta tyyliin avohakkuu! *justjoo*

Konemusiikki ja metsä...Eiks toi ole aika loogista?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

rec

#79 • • Edited rec

Timce:
---
Charly RePanic:
---

---

Konemusiikki ja metsä...Eiks toi ole aika loogista?

On kylläkin, mutta kun ajattelee syvällisemmin, nii siinähän se ironia piileekin! Muotoillaas vähän toisella tavalla, että tajuat näkemyksen kys. piilevästä ironiasta! Eli.. kuinka monta villihevosta ottaisit olohuoneeseesi, stereoiden ja muiden koneiden keskelle??! *hih**nauru**hymy*
Juhgu

#80 • • Juhgu Virnistelijä
Minusta(kin) konemetsä on mainio nimi *hymy*

Ja huokaus niitä muistoja. Toivottavasti ensi kesänä järjestetään toinen. Maksan vaikka tuplahinnan lipusta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)