Jatkoreplyt hoidan typerien replykuvien muodossa.
103 posts, 6 pages, 20,055 views
kuilu:
---
Ana:
Jussi, ei tässä oo kiinni siitä, että egoon sattuisi, vaan siitä, et mulla on sellanen fiilis et oon ryhtyny huutokilpailuun kylähullun kanssa :)
---
Fiilis on siis lähes täysin oikea. (Kyl hullu saa olla, muttei tyhmä!) Ja nyt varsinkin, kun voin sanoa, et tunnen tyypin nickin takaa (ja pidän mukavana miehenä!:D), et kyse ei oo idioottimaisuudesta, vaan hetkellisestä? tyhmyydestä, voinen jopa analysoida; pienoisesta (plattari)ylimielisyydestä ja ennakkoasenteesta. ;) Ja kyl tais se egokin hieman kiehahtaa?
Kusipääkin (tässä minä) voi olla oikeassa!
kuilu:
---
En vaan pysy enää ollenkaan kärryillä! Menee liian korkealentoiseksi. Panokset loppuu :(
---
Uus lataus, uudet panokset, tähtäimen tarkistus! Sitähän tässä yritän toitottaa. Mä en tulis ikinä esim opettaa sulle skrätsäyst, ehkä uskaltaisin olla siitä eri mieltä, mutten repeäisi tai menisi itseeni, jos esim jankattuani nauraisit mulle ja viiltävästi osoittaisit miksi olen väärässä. Itseasiassa, IMO, nykyisin moni oppii niin paremmin...
kuilu:
---
Et vain osaa sanoa vielä tarpeeksi selkeästi, MIKSI olet sitä mieltä kuin olet. Sanan merkityksen merkitys...
kuilu:
---
Ludvig oli viime vuosisadan merkittävimpiä äijiä, Camus'n ohella. Niistä on vaa tässä ajassa liian vähän aikaa, ja toisaalta ajalle ominaisesti liaan vähän aikaa perehtyä enää mihinkään, kun on kiire joka paikkaan. Wittgenstein tutki tietoa ja varmuutta, Camus absurdia ja tunnetta. Euroopassa ei oo ikinä IMO päästy niin lähelle jingjang-käsitettä, ku nää heebot pääs. Välillä tulee lukiessa ihan fyysisesti tippa linssiin, ku on niin selkeää ja kaunista yhtäaikaa.
Ana:
---
Tres:
---
Hinduilta.
---
In Buddhism, a Swastika represents resignation. Usually found in the images of Buddha on His chest, palms, soles of feet. No, se on ollut melkeen kaikissa uskonnoissa ja kulttuureissa, se on aika perussymboli.
Tres:
---
Ana:
---
Tres:
---
Hinduilta.
---
In Buddhism, a Swastika represents resignation. Usually found in the images of Buddha on His chest, palms, soles of feet. No, se on ollut melkeen kaikissa uskonnoissa ja kulttuureissa, se on aika perussymboli.
---
Joo joo joo, mutta Adolf-setä siis otti
sen nimen omaan hindulaisilita: swastika
on sanskriittia, ja muistaakseni toi arjalaisuus-
homma liitty kans jotenki Hitlerin pikku touhuihin.
pinkki:
öö. missähän halluis oot ollu kun mulla ei oo sitte minkään asteen mielikuvaa moisesta tilanteesta eikä tuol muita valoneitejä ollu :) vaikee ees ylipäätää kuvitella et hermostuisin voi vittu heitän sut ulos-asteelle jostai muide järkkäämien bileiden nimelle nauramisesta. ooks iha varma ettet esim kipannu bissee siin sivus mun kuteille?
kuilu:
Ai olet niin klubbarin yläpuolella, että se on jo mahdotonta? LOLS! Elitistit nitisee ja paukkuu. Mutta siis vastatakseni kysymykseesi: tunnet. Huomaatko muuten, et itse vastaa ensimmäiseenkään kysymykseen, etkä ole niin tehnyt. Paitsi just niihin huumorilla viljeltyihin!
Charly RePanic:
---
Tästäkin esimerkki saksalainen saitti, jossa oli paskempi biisi arvostelussa, mutta porukka ETSI biisistä vain hyvää kerrottavaa...
ezzy:
---
Charly RePanic:
---
Tästäkin esimerkki saksalainen saitti, jossa oli paskempi biisi arvostelussa, mutta porukka ETSI biisistä vain hyvää kerrottavaa...
---
ja miten tuo auttaa artistia, jos kukaan ei kritisoi sen tuotantoa? Sillä on vaan kovempi herätys, kun pääsee kunnon piireihin.
Timce:
---
Charly RePanic:
---
Konemetsä - miksi? Ironinen.. eihän koneella ja metsällä keskenään ole mitään tekemistä toistensa kanssa.. ellei ruveta puhumaan jostain kompensaatiosta tyyliin avohakkuu!
---
Konemusiikki ja metsä...Eiks toi ole aika loogista?