40 posts, 2 pages, 9,373 views
Steven Hoaks:
vuosi, kaksi, tai jopa neljä on vielä mahdollisia... Mutta 8
Lost-Soul:
Ihme, että nyt ei ole Sonera tai Elisa laittanut vastaavaa, vaan antaa Saunalahden ihan vapaasti kerätä asiakkaista.
Vivo:
Se mikä näissä kaikissa tarjouksissa on kurjaa ettei ne koskaan koske vanhoja asiakkaita jotka maksavat usein melko paljon enemmän kuin uudet asiakkaat. Luonnollistahan olisi että operaattori palkitsisi pitkäaikaisia asiakkaita. Heti kun joku palveluntarjoaja tekee varteenotettavan tarjouksen jonka perusidea on se että mitä pitempään pysyt heidän asiakkaanaan sitä halvemmaksi puhelujen hinnat laskevat vaihdan liittymää.
Jone:
---
Elisalla oli tollanen vastaava tarjous n. 1kk sitten päivän verran siten, että uusi asiakas sai 500e puheaikaa, josta sai käyttöön 10e / kk. Vanhempani vaihtoivat ton johdosta operaattoria ensimmäistä kertaa elämässään.
Juhgu:
Minä en oikein käsitä miksi kännykkäliittymien kanssa tyrkytetään kaikkea asiaankuulumatonta krääsää. Miksei vaan alentaisi hintoja niiden edestä? Vai onko noissa takana joku sellainen, että kännykkäoperaattori vaan on sattunut saamaan järkyttävän vuoren esim. DVD-soittimia joista täytyy päästä eroon?
m_a:
Pari päivää sen jälkeen mulle soitettiin DNA:lta et hei nyt me halutaan pitää sut asiakkaanamme ja tarjotaan sulle 120eur puheaikaa (=10e/kk vuoden ajan). Ja sehän passas! Ja olin vielä ainoa jolle DNA:lta soitettiin siitä porukasta joka vaihtamassa samaan aikaan
Ozie:
Joo tätä oon kans ihmetelly että vanhoja asiakkaita ei palvella ollenkaan vaikka lähemmäs 10 vuotta ollu asiakkaina. Sitte uudet saa ties mitä dvd-soittimia ja 500 puheaikatarjouksia. Piti hankkia toinen radiolinjan liittymäki aikoinaan et saan dvd-soittimen. Ite kyl lähinnä vaihdan liittymää halpojen normaalien puheluiden perusteella. Eli kerran vaihtanu radiolinja -> saunalahti. Ennen maksoin 25e/kk, pari päivää sitte tuli lasku 15e/3kk...kelpaa
Steven Hoaks:
---
m_a:
Pari päivää sen jälkeen mulle soitettiin DNA:lta et hei nyt me halutaan pitää sut asiakkaanamme ja tarjotaan sulle 120eur puheaikaa (=10e/kk vuoden ajan). Ja sehän passas! Ja olin vielä ainoa jolle DNA:lta soitettiin siitä porukasta joka vaihtamassa samaan aikaan
---
Tuota on melkeinpä vaikeaa uskoa... Onko kenellekkään muulle tapahtunut vastaavasti?
yana:
mulla oli radiolinjan liittyma 94-00 ajan. ja jostain 96(?) vuodesta alkaen sain melkein joka joulu jonkunlaisen lahjan, yleensa ilmaista puheaikaa satasen tjsp.
ilmeisesti tuollaista kaytantoa ei taida olla enaa :)
tai sit se johtuu vaan noista sun pienista laskuista per kk.
[muokattu 20.7.2004 13:01]
m_a:
Steven Hoaks:
Tuota on melkeinpä vaikeaa uskoa... Onko kenellekkään muulle tapahtunut vastaavasti?
Lost-Soul:
kyseleppäs mistä paikasta tollasen saa. Itsellä olis käyttöö digiboxille.
qini:
No silleen ihan kiva juttu... mutta...
mä aika varmasti haluaisin vaihtaa liittymää kahdeksan vuoden aikana. Sit olis aika *kivatsulle* jos olisi vielä monta vuotta kyseistä tarjousta jäljellä.
Sitten ainakaan mun laskuissa 5 ei kamalasti tunnu...
Sitten kyseiselle liittymälle voi käydä vuosien saatossa vaikka mitä. Siihen on käyttäjän ikävä jäädä päätään pyörittelemään *muhaha*
Ja kahdeksassa vuodessa ehtii todennäköisesti tulla monia uusia huippu tarjouksia ja tämä jää jalkoihin
Jone:
Sä saat ton nyt jotenkin kuullostamaan siltä kuin ko. operaattorin asiakkaaksi olisi pakko sitoutua kahdeksaksi vuodeksi liittymän vaihtamisesta. Eihän se nyt niin ole. Paremman tarjouksen ilmaantuessa voi luonnollisesti vaihtaa operaattoria siinä missä ennenkin jos siltä tuntuu.
mikkihiiri:
---
m_a:
Steven Hoaks:
---
Vaihtaessani DNA:n Saunalahteen minullekin rimpautettiin ja maaniteltiin pysymään asiakkaana vaikka minkämoisin tarjouksin. En kuitenkaan pysynyt, koska Saunalahti tarjosi puolet edullisemmalla puheluminuutit ja olin hajonnut DNA:n laskutuskäytäntöön.
Lost-Soul:
Ja sitten kun vaihtaa operaattoria, niin vanhalta operaattorilta tulee ystävällinen soitto, jossa ne koittaa taas tarjota vähän parempaa. Ah kun tämä tilanne on niiiiiin mukavaa. Koskahan sähkölaitokset aloittaa antamaan jotain tarjouksia "ensimmäisen kuukauden sähköt ilmaiseksi".