Orfeus - Cloaca (Hard nrg/jotain)

49 posts, 3 pages, 8,218 views

Orfeus

Posts: 5,872

#21 • • Orfeus

Howdy:
TOS KANNES on 2 ihan törkeetä mokaa *igor* korjasin ne ..


Pistäppä uus versio tuleen!
Tomppa_

Posts: 46

#22 • • Tomppa_

Damien:
Osaahan se poika soittaa kunnon musiikkiakin, eikä aina sitä pilipali-FreeFormia....
*plur**plur**plur*



Mun mielestä ne pilipalifreeformit kuulostaa paremmilta. Ei tässäkään vikaa ole, mutta Aurora Borealis on vieläkin mun mielestä paras!
Lamb

Posts: 36

#23 • • Lamb Lamb
Varsinkin jälkimmäinen puolisko setistä on maar niin messevää, että. Kokonaisuutenakin upea.

--
Yesterday was a lie.

Illustrator

Posts: 3,171

#24 • • Illustrator
Mä tykkäsin. Tosin en yhtä paljon ku noista edellisistä. Musa tais olla vähä liian ”raskasta” meikäläisen makuun. Groove Overdrive kyllä väritti ihan kivasti tota settiä, siitä *aplodit* Teknisesti tää oli kyllä paras suorituksesi mitä mä oon kuullu. Muutama ”siisti” backspinni, laukattomat vaihdot ym. kikkailu. Hyvä, Hyvä...Silti Freeform ”pilipali” meininki iskee ehkä paremmin. *nauru*
Mikcore

Posts: 914

#25 • • Mikcore Eternity has passed
Tää oli ihan kiva, mut ne backspinnaukset hyökkäs vähän liian kovalla.
Alussa oli vähän munantonta toi meininki, mut loppua kohden meno parani jonkin verran.

Ihan keskitason suoritus loppupeleissä :) arvosanaksi 7 (asteikolla 4-10)
LAZ

Posts: 245

#27 • • LAZ Re-form
Mixausteknisesti ehkä parasta Orfeukselta tähän saakka, lukuun ottamatta niitä kymppi raidan skrätsäilyjä, jotka ei oikeen sytyttäny meikäläistä. Plussaa myös siitä ettei tempoa ollu vedetty kohtuuttoman nopeeks ja sillä pilattu monia biisejä.
Sitten miinuksia.... Backspinnejä alko olla tässä meitsin makuun liikaa, neljässä ekassa biisissä tuli jo niin monta että enää ei ois lisää tarvinnu loppumixissä... Suurin osa biiseistä oli aika mitään sanomattoman puuduttavaa kuunneltavaa, parhaiten iski raidat 2, 6, 13 ja 15. Muuten kohtuu boooring...
Nuo kaks edellistä mixausta hakkaa kyl tän mennen tullen...
BUTCHER-KK

Posts: 595

#28 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
*super* *jiihaa* *super*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Avatar
#29 • • Cyrez Guest
nopeel kuuntelul setti vaikutti aikas herkulliselt... biisit on mieleen, ja paljon! miksaukseen en puutu, ku ei oo kereny kunnol viel kuuntelee. Mut vaatimaton kymppi plus plus kuitenki.*plur*
efo

Posts: 1,908

#30 • • efo Laserpoint
Ois voinu olla ehket hiukan juustompaa passoo*lmao*
Ei todellakaan*eiei* Tää on just tätä aivan saatanan loistavaa synkkää ja tiukkaa musiikkia*uros* tää on erittäin hyvä kokonaisuus.
Biisi vaihdot rullaa kaikki kivasti ilman kummempia ongelmia. Parit bäkspinnit tosiaan meni vähä pieksämäkeen mut ei hirveesti haitannu. Groove Overdrive on just oikeessa kohdassa ja osasit myös propulsionin sijoittaa just oikein ja sen jälkeen alkaaki toi raastinrauta saundi*pahis* Toi Guld on jotain niin sairaalloisen hyvää vääntöä et oksat pois! Setin paras biisi ehdottomasti Marionett*joo* Mut sit voi apua ton concorden kanssa*eiei* mul meni jotenki fiilikset, ois ihan hyvin voinu lopettaa guldii.

*grr**grr**grr**grr*/5

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

cloud-c

Posts: 328

#31 • • cloud-c Re-form
Miksausteknisesti ok miksaus, skrätsäily tosin oli aika laimean kuulosta... Puolet biiseistä ei oikein uponnu minulle, mutta seasta kyllä löyty myös positiivisia yllätyksiä. Itse kyllä olen sitä mieltä että edelliset miksaukset uppoo paremmin minulle, mutta positiivista on se että kaikki miksaukset eroaa toisistaan, ei ole jumituttu pelkästään samoihin kaavoihin. Allrice!
Avatar
#32 • • astaroth Guest
Vittu tää kyllä rokkasi!*grr* Plussaa tulee kikoista ja skrätseistä. 9/10!
Avatar
#33 • • polve Guest
”Liikennemäärä on täyttynyt” info
rapsahti ruutuun.
Orfeus

Posts: 5,872

#34 • • Orfeus

oNki:
”Liikennemäärä on täyttynyt” info
rapsahti ruutuun.


Joo ei oo mun serveril, Trew onks se taas sen palveluntarjoajan perseilyy??
god_of_moves

Posts: 66

#35 • • god_of_moves
(Vihdoinkin dear four eye sain kuunneltua rauhassa) *känni*

Aivan s**tanan hyvää mätkettä ja meininkiä lisänä sopivasti synkkää tunnelmaa!!!!
Rocca

Posts: 3,064

#36 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Jahas jahas...tää oli oikein maistuvaa propsit siitä ku on silleen erinlaista soundia ja kovaa mäiskettä kumminkin *joo* jatka poika samaan malliin *vink* setti on jo kuunneltu aikoja sitten mutta nytten sain vasta kirjotetuks *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

fantazia

Posts: 329

#37 • • Edited fantazia
Pitkästä aikaa nrg mix, joka ei sisällä samoja biisejä kuin 100 muuta nrgmixausta. Kuten sanoin niin biisivalinnat ovat hyviä ja niihin on käytetty vähän enempi mielikuvitusta. Guld - Marionett!!! *plur* Toi Lukozaden biisi ei tosin mielestäni sovi viimeiseksi. Jotenkin liian iloinen biisi nrgvoittoisen miksin loppuun. Tätä vois melkein muuten jo verrata proteuksen klassikkosetteihin 1-3 :) Eli sun paras setti tähän asti mitä oon kuullu.

Viel semmost et noi skrätsit ei oikeen napannu. Kuulostivat aika randomiraapimisilta ja aika proteusmaisilta vingutuksilta...
Orfeus

Posts: 5,872

#38 • • Orfeus

fantazia:
Viel semmost et noi skrätsit ei oikeen napannu. Kuulostivat aika randomiraapimisilta


Sitähä nuo ovatkin, eipä pidä ottaa kaikkea nii vakavasti*hih*
Liqued

Posts: 187

#39 • • Liqued CyberHemuli
Ei hittoku hyvää settii *aplodit*

--
Spin!

blender

Posts: 2,552

#40 • • blender Arcade | KAIKU
vihdoinkin kuunteluun! ehdottomasti paras settisi... tarkempia palautteita kun kerkeen kuunnella ihan ajatuksella *hymy*