Arvosta Lähimmäistäsi

4 posts, 1 page, 1,305 views

Dives

#1 • • Dives I see the light
Ajattelin vaihteeksi aloittaa tälläisen keskustelun.

Kuinka moni teistä miettii sitä mitä lähimmäisesi tekee puolestasi?

Kuinka montaa asiaa pidät itsestäänselvyytenä vaikka se ei sitä olekkaan?

Oletko ikinä ajatellut ihan vain kiittää ystävääsi tai rakastasi tai vaikkapa vanhempiasi?

Aloitin tämän topikin inspiraatio tuli varmaan jonen Appreciation threadista, kuitenkin tämän idea on kiittää ihmisiä siitä että he ovat olleet auttamassa elämän pienissä asioissa päivästä toiseen.

Haluan tässä kiittää itse julkisesti kahta ihmistä jotka ovat auttaneet minua aika monessa asiassa isossa ja pienessä.

Puistokemisti ja UnityF, Ari ja Maria tiedätte molemmat miten olette auttaneet..

toivon että jokainen miettii ympärillään olevia ihmisiä ja muistaa joskus sanoa kiitoksen sanan, sillä mikään ei kuitenkaan ole itsestäänselvää..
#2 • • RINY Guest

Dives:

Oletko ikinä ajatellut ihan vain kiittää ystävääsi tai rakastasi tai vaikkapa vanhempiasi?

No nykyään kyl pitää jo itsestäänselvyytenä sitä et äiti kokkaa ja siivoaa ja antaa mulle rahaa ku tulee tiukka paikka. Mut sitä ei pahemmin osaa arvostaa ku on asunu koko ikänsä kotona, eikä mun suhde äitiini ole niin erikoisen hyvä. *ding*
Hmm.. Mä olen kyllä kavereita joskus lähiaikoina kiitellyt siitä et ne on jaksanu mua. Tarhasta asti saanu katella mun toilailuja ja silti ne jaksaa. Ei voi kun vaan ihmetellä, itse olen jo jossain välissä meinannut laittaa koko kaveruuden poikki mutta toiset on vaan sitkeesti roikkunu perässä. *iloinen* *sydän*
Aziz Combat Fighter

#3 • • Aziz Combat Fighter
Kiitos kaikille jotka jaksaa jatkuvasti valistaa muo Asioitten Oikeasta Tilasta ja siitä, miten olen oikeasti väärässä luullessani että asiat, joitten olemassaoloa pidin itsestäänselvyytenä, ovatkin vain tietämättömien harhaluuloa.

*sydän*
John

#4 • • John Lauma

Dives:
Kuinka moni teistä miettii sitä mitä lähimmäisesi tekee puolestasi?

_o/

Dives:

En yhtäkään.

Dives:

Melkein joka päivä. Enkä ainoastaan ajattele sitä, vaan kerron sen heille.

--
Fancy some cheese, Gromit?