Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,491 views

Karski

#281 • • Edited Karski Pomon kätyri

Dorka:
...hehe, missä järki hei? osa diggaa olla tosi in, kun ei oo mitään muuta elämää kuin mitä bile ja klubitus ympyrät antaa ja niiden kannalta mä ymmärrän tän skeneilyn. tosin mun puolesta mitä enemmän mä tiedän "skenestä" ja bileistä ylipäätänsä niin sitä enemmän muo rupeaa säälittämään tämä koko touhu.

Mikä tahansa alkaa vaikuttaa turhalta
ja naurettavalta jos sitä tarkastelee
riittävän pitkän aikaa objektiivisesti.
Olipa kyseessä sitten Sedu-skene,
konemusiikkiskene, markkinatalousskene tai
riisinpoimintaskene.

Vai väitätkö että joukko nuoria pitämässä
hauskaa on jotenkin säälittävämpää kuin
joukko aikuisia ihmisiä haaskaamassa
aikaansa materian perässä juoksemiseen -
siis jonkin sellaisen josta joutuvat kuitenkin
ennemmin tai myöhemmin luopumaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

itis

#282 • • itis Morning Star
Amen to Tres.

Mun mielestä tämä on ehkä sosiaalisin skeneilyskene mitä suomiskenestä löytyy. Ja tietenkin soraääniä on. Nehän kuuluu skeneen, vai mitä skenediivat?

Ts. Ihan sama mitä kukakin kelaa, kivaa on ja sen voi tehdä yhtä hyvin tässä skenessä kuin jossain muuallakin. Mut... olen mielellään täällä koska täällä ollaan kivoja noin pääsääntöisesti.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mosh

#283 • • Mosh Adonis
Eikös massoilla ole aina tapana ylistää kuuluisia, kauniita ja rikkaita? Täten pyrkiä heidän piiriinsä, ja itsekin tuntea olonsa erikoiseksi? Tuskin ilmiö rajottuu pelkästään konemusiikkiin.

Itseasiassa sanoisin sen olevan konemusiikki "skenessä" harvinaisen pieni osa. Suomessa varsinkin tuntuu piirit olevan sen verran pienet, ettei kyse ole "jumaloimisesta" koska lähes jokainen "kuuluisa" on kuitenkin tyyliin kaverin kaverin kaveri, tai muuten vaan loppupeleissä varsin tavoiteltavissa oleva henkilö.

Massat kuitenkin usein hehkuttavat moisia asioita, ja saattaa siis yleiskuva vähän harhautua.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Dives

#284 • • Dives I see the light

Dorka:
...hehe, missä järki hei? osa diggaa olla tosi in, kun ei oo mitään muuta elämää kuin mitä bile ja klubitus ympyrät antaa ja niiden kannalta mä ymmärrän tän skeneilyn. tosin mun puolesta mitä enemmän mä tiedän "skenestä" ja bileistä ylipäätänsä niin sitä enemmän muo rupeaa säälittämään tämä koko touhu.

...ja tää skeneilijä tais sammua teatterissa? *lmao*

oli mulla heikko hetki.. tosin sammuin vasta rautatieasemalla naista odotellessa... :D meinasin tulla ryöstetyksi.. onneksi virkavallasta oli kerrankin apua.. :D

juu se viina iski kovaa ja arvaamatta.. pullo smirnoffia ja 4 long islandia :D

sitäpaitsi mä oon edelleenkin "skenejumala" kaikkien ja kaiken yläpuolella ja sille ei vaan kukaa voi mitään.. se on mun kohtalo *dissaa* *piis*

skeneily aika harvassa nykyaan kun ei vaan jaksa :D

käynyt tasan raudassa 2 kertaa ja teatterissa siinä on aika pitkälti mun syksyn skeneily :D
Lauri

#285 • • Lauri Devoted
Banaalia kiertoviestiä lainatakseni,

"Viisi apinaa häkissä

Lainattu teoksesta "Arvot yksilön ja työyhteisön kehittäjänä" (Aaltonen-Heiskanen-Innanen, 2003) Laitetaan banaani roikkumaan häkin katosta ja tikkaat banaanin alapuolelle. Jonkin ajan kuluttua joku apinoista lähtee kiipeämään banaania kohti. Heti, kun apina koskettaa tikkaita, ruiskutetaan muita apinoita kylmällä vedellä. Jonkin ajan kuluttua joku toinen apina lähtee kohti banaania samoin tuloksin - muita apinoita ruiskutetaan kylmällä vedellä. Kohtapuoliin tikkaille pyrkivän apinan aikeet estetään toisten apinoiden toimesta.

Nyt luovutaan kylmästä vedestä.

Yksi apina otetaan pois häkistä, ja tilalle laitetaan uusi. Uusi apina haluaa kiivetä tikkaille ja hakea banaanin. Kauhukseen apina huomaa, että muut käyvät sen kimppuun. Parin yrityksen jälkeen apina ymmärtää, että yritys kiivetä tikkaita johtaa joukkokuritukseen. Seuraavaksi korvataan taas yksi alkuperäisistä apinoista uudella. Ja edellisellä kerralla vaihdettu apina osallistuu nyt uuden apinan kuritukseen innolla!

Näin toimitaan kaikkien alkuperäisten apinoiden kanssa. Joka kerta, kun uusi tulokas yrittää tikkaille, muut kurittavat tätä. Useimmilla ei ole mitään käsitystä, miksi ne eivät saa kiivetä tikkaille tai miksi ne osallistuvat tulokkaan kurittamiseen. Kun kaikki alkuperäiset apinat on korvattu, ei yhtäkään häkissä olevaa apinaa ole ruiskutettu kylmällä vedellä. Kuitenkaan yksikään apina ei enää yritä tavoitella banaania.

Miksi ei?

Koska niiden mielestä täällä on aina toimittu näin."

Hieman soveltamalla, tämä erittäin hyvän pointin sisältävä teksti sopii taas tähänkin kulttuuriin.
Onnekkaita ovat ne, joita on ruiskutettu kylmällä vedellä.
toma

#286 • • toma Tototoototo
Heh, ihan hauska vertaus, mutta en nyt oikein tiedä
kuinka osuva se on...

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jussi Soro

#287 • • Jussi Soro choon!

toma:
Heh, ihan hauska vertaus, mutta en nyt oikein tiedä
kuinka osuva se on...

Toi oli meil koulun kirjas mallina yrityksen sisäisestä toimintamallista :)

Mut joo, onhan toi silleen osuva, et on jotain kirjottamattomia sääntöjä, joita ei _saa_ rikkoa, tai joutuu yleisen dissauksen kohteeks, tjeu TOP-100 listan Darude-osuus jne.
Mr.Pink

#289 • • Mr.Pink

Iso-Lauri:
Banaalia kiertoviestiä lainatakseni,

"Viisi apinaa häkissä

Lainattu teoksesta "Arvot yksilön ja työyhteisön kehittäjänä" (Aaltonen-Heiskanen-Innanen, 2003) Laitetaan banaani roikkumaan häkin katosta ja tikkaat banaanin alapuolelle. Jonkin ajan kuluttua joku apinoista lähtee kiipeämään banaania kohti. Heti, kun apina koskettaa tikkaita, ruiskutetaan muita apinoita kylmällä vedellä. Jonkin ajan kuluttua joku toinen apina lähtee kohti banaania samoin tuloksin - muita apinoita ruiskutetaan kylmällä vedellä. Kohtapuoliin tikkaille pyrkivän apinan aikeet estetään toisten apinoiden toimesta.

Nyt luovutaan kylmästä vedestä.

Yksi apina otetaan pois häkistä, ja tilalle laitetaan uusi. Uusi apina haluaa kiivetä tikkaille ja hakea banaanin. Kauhukseen apina huomaa, että muut käyvät sen kimppuun. Parin yrityksen jälkeen apina ymmärtää, että yritys kiivetä tikkaita johtaa joukkokuritukseen. Seuraavaksi korvataan taas yksi alkuperäisistä apinoista uudella. Ja edellisellä kerralla vaihdettu apina osallistuu nyt uuden apinan kuritukseen innolla!

Näin toimitaan kaikkien alkuperäisten apinoiden kanssa. Joka kerta, kun uusi tulokas yrittää tikkaille, muut kurittavat tätä. Useimmilla ei ole mitään käsitystä, miksi ne eivät saa kiivetä tikkaille tai miksi ne osallistuvat tulokkaan kurittamiseen. Kun kaikki alkuperäiset apinat on korvattu, ei yhtäkään häkissä olevaa apinaa ole ruiskutettu kylmällä vedellä. Kuitenkaan yksikään apina ei enää yritä tavoitella banaania.

Miksi ei?

Koska niiden mielestä täällä on aina toimittu näin."

Hieman soveltamalla, tämä erittäin hyvän pointin sisältävä teksti sopii taas tähänkin kulttuuriin.
Onnekkaita ovat ne, joita on ruiskutettu kylmällä vedellä.

No niin. Nyt selvis miks mulla kylmä ja oon ihan märkä!

--
Lost in the silver box.

toma

#290 • • toma Tototoototo

Mr.Pink:
No niin. Nyt selvis miks mulla kylmä ja oon ihan märkä!

:DDD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

K

#291 • • K

Tres:

Paitsi puutarhanhoito.
Juhgu

#292 • • Juhgu Virnistelijä

Dorka:
öynöy (tekohengittää threadiä).

*pahis*

Dorka:
...hehe, missä järki hei? osa diggaa olla tosi in, kun ei oo mitään muuta elämää kuin mitä bile ja klubitus ympyrät antaa

Huonommastakin elämänsisällöstä olen kuullut kuin biletys *vink*

IMO bileissäkäynti on hienoa kun ei kuulu mihinkään ihme skeneihin. Miksi siihen haluaisi jotain famepätemiskuvioita tunnelmaa pilaamaan? *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sarola

#293 • • sarola

K:
---
Tres:
---

Paitsi puutarhanhoito.

Varsinkin jos puutarhassa kasvatetaan "yrttikasveja" :)
Espinho

#294 • • Edited Espinho :E
*eiei* Huhhuh! Luin pikkasen tän topikin alusta, jas itt ei vaa jaksanu jatkaa.
En yritä sanoo et sen poiintti ois paska, yhdyn siihe mitä Sanoit *hymy*

Mut alko vaa vituttaa liikaa koko tää Klubitus.org
Siis, Tääl valitetaan, vittuilaan, itketään ja sepitetään niin VITUSTI paskaa... Harmi sinäänsä, Ois klubitus hyvä jos vaa toimis paremmin ja ei ois tollast "Mä oon viisampi ku sä Seli Seli" Shittii joka saatanan nurkas. Liikkaa viisastelua *grr*

Hahah ei vittu! Se on tarttuvaa O.o Nyt mäki oon alkanu valittelemaan.... ei helvetti O.O
pitäs varmaa painuu vittuu kokopaikast ennenku mustki tulee Wiseass

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

serotonot

#295 • • serotonot Paul Easy

Espinho:
*eiei* Huhhuh! Luin pikkasen tän topikin alusta, jas itt ei vaa jaksanu jatkaa.
En yritä sanoo et sen poiintti ois paska, yhdyn siihe mitä Sanoit *hymy*

Mut alko vaa vituttaa liikaa koko tää Klubitus.org
Siis, Tääl valitetaan, vittuilaan, itketään ja sepitetään niin VITUSTI paskaa... Harmi sinäänsä, Ois klubitus hyvä jos vaa toimis paremmin ja ei ois tollast "Mä oon viisampi ku sä Seli Seli" Shittii joka saatanan nurkas. Liikkaa viisastelua *grr*

Ja sit tääl on helvetisti sellasta porukkaa jotka
a) pitää hyvin perusteltuja asiallisia mutta eri mieltä olevia postauksia viisasteluna/pätemisenä

b) ei omaa yhtään huumorintajua
Espinho

#296 • • Espinho :E

serotonot:
a) pitää hyvin perusteltuja asiallisia mutta eri mieltä olevia postauksia viisasteluna/pätemisenä

Ärh! Onhan niitä! Tottakai! Enhämmä mitää tollast ollu sanonu! Et kaikki ois Shizzee!
Ja kyl mä aika useini otan asiat huumorilla enkä tosissani *släp*

--
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

serotonot

#297 • • serotonot Paul Easy

Espinho:
---
serotonot:

---

Ärh! Onhan niitä! Tottakai! Enhämmä mitää tollast ollu sanonu! Et kaikki ois Shizzee!
Ja kyl mä aika useini otan asiat huumorilla enkä tosissani *släp*

Ei asioita tarvitse ottaa huumorilla aina voidakseen ottaa niitä rennosti. sun ehkä, siis jos humoristi olet, kannattais keskittyä tohon kohtaan a
Espinho

#298 • • Espinho :E

serotonot:
Ei asioita tarvitse ottaa huumorilla aina voidakseen ottaa niitä rennosti. sun ehkä, siis jos humoristi olet, kannattais keskittyä tohon kohtaan a

Jos ne on hyvin perusteltuja ja niis on pointii, tavalla tai toisella ni tottakai ne ei oo viisastelua
juups.. Siis... jooh.. jep. I rest my case *igor*

--
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

serotonot

#299 • • serotonot Paul Easy

Espinho:
---
serotonot:

---

Jos ne on hyvin perusteltuja ja niis on pointii, tavalla tai toisella ni tottakai ne ei oo viisastelua
juups.. Siis... jooh.. jep. I rest my case *igor*

tota mä just tarkotan. useimmiten ne on. kaikki ei vaa tajuu niit pointtei tai jaksa lukee läpi
Espinho

#300 • • Espinho :E

serotonot:
tota mä just tarkotan. useimmiten ne on. kaikki ei vaa tajuu niit pointtei tai jaksa lukee läpi

Noh jos mä luen jotai ja en tajuu sen pointii ni en sitte menekkään kommentoimaa tai kiistelemään siitä vastaan.
Mut siis.. örm.. sellaset ihmiset vituttaa et jos aihe ei ole niille paras mahollinen ni se pitäs kieltää, laittaa halki poikki ja pinoo ja se joka sen topikin teki pitäs saada bännit ynnä muuta. Joo tottakai on aika paljon Turhia juttuja liikkunu viimeaikoina, kuten pari munkin. Mut Hei, sellast on aina isomissa foorumeissa. Eikä se ainakaa mua häiritse, ja joistai niist saa aika usein mehevät naurutkin, aivot narikkaan ja eiku lukemaan meininkiä. Ja kun haluu Faktaa ni kattelee vaa niitä topikkei josta haluu tietää jotai enemmän, Tulevist bileits Ja muita vastaavia.

--
|,,|_d[òÓ]b_|,,/