Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,571 views

Dives

#261 • • Dives I see the light
mun mielestä on vain vitun siistii pousaa kun siitä saa skenepisteitä..

saa olla oikeasti äärettöman vajaa että tollasella yrittää haastaa riitaa.. mä oikeasti oikein kunnolla yritin vielä päästä kuvaan että saisin lisää feimii ja naisia..

lopettakaa tää threadi jo..

tässä on teille pousaus kuva:

2422117.jpg

*dissaa**kivatsulle**känni*
serotonot

#262 • • serotonot Paul Easy

Dives:
lopettakaa tää threadi jo..

Oo ny aikunen ja vastaa teoistas :D

edit: vittu tota tekstii tos pipossa....

[muokattu 2.8.2004 16:00]
DJ Rx

#264 • • DJ Rx FINRG Recordings
huh huh mä oon nauranu maha kippurassa näitä juttuja oikeesti tielle pitäs hommata isompi hiekkalaatikko *aplodit* vieläkun sais kuilun tänne tappeleen nin *jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

serotonot

#265 • • serotonot Paul Easy

a:
nii siitähä te hyeenalaumat sit saatteki iha omii pätemispisteitä ku käytte toistenne helmois porukal yhden kimppuu .)

nimim. näpäytys on iha aiheellista mut 5s dissausketjut kävi vanhaks viime tiistaina.

pakkohan niit skenepisteitä on jollain saada jos on jo sen verran skenessä et djlle puhuminen ei oo enää skeneilyy :(
antonsonin

#266 • • antonsonin laserpoint.
Skene on sitä millasia me ollaan eikä kukaan voi määrää että tänä vuotena skene näyttää tältä !!!!
sapeli

#267 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot:
pakkohan niit skenepisteitä on jollain saada jos on jo sen verran skenessä et djlle puhuminen ei oo enää skeneilyy :(

Tää on kyl muuten hyvin sanottu. *joo* Siis niiden näkökulmasta jotka uskoo ja elää skeneä, ne jotka pystyy juttelemaan DJeille kuin normaaleille ihmisille (joita ne tietenkin vain on) näyttää varmaan puolijumalilta... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

aprox

#268 • • aprox Fuck Disco, I'm Heavy.
Mulle tulee mieleen heti tästä skenen olemassaolosta ja sen pohdinnasta vain ja ainoastaan tämä hassunhauska klubitus.org meininki. Henkilökohtaisesti olen jo kuullut juttuja ihmisistä jotka on enemmän syvällä klubitusten tyyppien kanssa. Siitä on oikein kilpailtu. Minua tuollainen on vähän pelottanut :)

Ja aiheesta yleisesti - Se joka ei näe konemusa ”skeneä” ei itse vaan kuulu siihen. HAH. :) Kyllä näitä iloisia kuppikuntia löytyy eli ihmisiä jotka on kiinnostunut samoista asioista. Ja onpas se nyt käsittelemätöntä! Kyllä noita hevoshulluja ja huumeharrastajiakin löytyy. OOOOH!

\”Mitä sika sanoo? SIKA SANOO BIG BEAT!

--
SÄHKÖJÄNIS KOLOME festivaali 30.8-2.9.2007
Edistyksellisen musiikin festivaali
mm. Athletic Arms, Konvehdinmussuttajat, Kaucas, Boys Of Caligula, Kehoruoska, Jericho Fuzz, Bitch Alert, Nuclear Sexwa

ratsastuskoulu

#270 • • ratsastuskoulu
Luin koko paskan läpi.. Onneksi *plur*

Ei voi muuta kuin ihmetellä topicin perustajan motiiveja, saarnaa skenepisteiden keräilystä ja wannabe-toiminnasta, muitta kuvien ja juttujen perusteella on itse varsinainen nuohoojamestari.
itis

#271 • • itis Morning Star
Ainakin ihan pirun viihteellisen keskustelun Dives sai aikaiseksi. Kiitos siitä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Euphoria

#273 • • Euphoria 4 everyone

Itis:
Ainakin ihan pirun viihteellisen keskustelun Dives sai aikaiseksi. Kiitos siitä.

Eip voi panna vastaan..*hymy*
rec

#274 • • rec

Dives:
alkulöpinää...

En edes viitsinyt lukea kaikkia kommenttejä, mitä tänne on kirjoitettu... syystä, että vaivaudun kirjoittamaan tämän:

Katkeruutta havaittavissa?
#275 • • Dorka Guest
...hehe, missä järki hei? osa diggaa olla tosi in, kun ei oo mitään muuta elämää kuin mitä bile ja klubitus ympyrät antaa ja niiden kannalta mä ymmärrän tän skeneilyn. tosin mun puolesta mitä enemmän mä tiedän "skenestä" ja bileistä ylipäätänsä niin sitä enemmän muo rupeaa säälittämään tämä koko touhu.

...ja tää skeneilijä tais sammua teatterissa? *lmao*
rec

#277 • • rec

Dorka:
...hehe, missä järki hei? osa diggaa olla tosi in, kun ei oo mitään muuta elämää kuin mitä bile ja klubitus ympyrät antaa ja niiden kannalta mä ymmärrän tän skeneilyn. tosin mun puolesta mitä enemmän mä tiedän "skenestä" ja bileistä ylipäätänsä niin sitä enemmän muo rupeaa säälittämään tämä koko touhu.

...ja tää skeneilijä tais sammua teatterissa? *lmao*

Word! *piis*
Fyrisch

#279 • • Fyrisch

Ana:
Please let this thread die. Please.

samaa mieltä!
#280 • • Dorka Guest
öynöy (tekohengittää threadiä).