Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,432 views

Dives

#181 • • Dives I see the light

RandomPLAY:
---
Mr.D:
Tätä keskustelua pari päivää sivusta seurannneena totean seuraavaa:

Musta tuntuu että Sinä Dives haluaisit olla paljon enemmän ”skenessä” kuin mitä olet tällä hetkellä. ......

Tää ihan rakentavaan sävyyn ei ollenkaan vinoiluna...!

---

Heräs vain kysymys, että:

Mites paljon sä oot itse ”SKENESSĔ... ja mikä on sun ”skene” status ja onko se täysin relevanttia???

Tämäkin vain rakentavaan sävyyn... ei vinoiluna. *joo*

siis mä oon niin skene että mulla on kaikki naiset ja kaikki vipit. Mulle oikein lähetellään kutsuja että saapuisin paikkoihin antamaan niille enmmän arvoa läsnäolollani, jotkut ovat jopa ajatellee lisätä flaikkuihin sitä että minä tulen olemaan paikalla, niin skene mä oon.. jos kertoisin enemmän niin sä et ymmärtäisi.. sä lannistuisit etkä enää koskaan tulisi ulos koska ymmärtäisit että et koskaan voisi olla niin skene kuin minä.
Steven Hoaks

#182 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah:
---
climate:
---
sts:
Steven hoaks, oot niinku ihan vitu epäskene niin pitkää ku sul on noin vitu hirveen kokonen animoitu gif allekirjoituskena
---

Täytyypä myöntää että toi Bart on aina muakin ärsyttänyt ... en vaan oo kehannu sanoo *blush*

---

Steven Hoaks on kyllä sitte niin *dissaa* et mä en ainakaan koskaan enää puhu sille. Pistän sen ignoreen. Ja ihan turha vastata, mä en näe sitä kuitenkaan *muhaha*

Ootteko nyt kaikki tyytyväisiä *grr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Vivo

#183 • • Vivo

Dives:
siis mä oon niin skene että mulla on kaikki naiset ja kaikki vipit. Mulle oikein lähetellään kutsuja että saapuisin paikkoihin antamaan niille enmmän arvoa läsnäolollani, jotkut ovat jopa ajatellee lisätä flaikkuihin sitä että minä tulen olemaan paikalla, niin skene mä oon.. jos kertoisin enemmän niin sä et ymmärtäisi.. sä lannistuisit etkä enää koskaan tulisi ulos koska ymmärtäisit että et koskaan voisi olla niin skene kuin minä.

Edelliset viestisi huomioonottaen on vaikea erotella milloin olet tosissasi ja milloin sarkastinen.

--
one foot in the rave

Dives

#184 • • Dives I see the light

Vivo:
---
Dives:

---

Edelliset viestisi huomioonottaen on vaikea erotella milloin olet tosissasi ja milloin sarkastinen.

no siis jos tuntisit mut niin tietäisit että mä oikeasti olen skenejumala.. sä et vissiin oo tarpeeks skene että tietäisit sen.
DyyD

#185 • • DyyD Insaider
Mun mielestä on ainaki siistii ku tuntee kaikki ja saa vippei ja nimii listoihin. Kaveritki arvostaa enemmän ku on insaid jengeis ni voi tehdä vaiks mitä kivaa. Mä ainaki haluun tuntee kaikki deejiit ni voi mennä heittää läppää ainaku haluu ku oon kaikkien kaveri.

--
käng-memper

Dives

#186 • • Dives I see the light

DyyD:
Mun mielestä on ainaki siistii ku tuntee kaikki ja saa vippei ja nimii listoihin. Kaveritki arvostaa enemmän ku on insaid jengeis ni voi tehdä vaiks mitä kivaa. Mä ainaki haluun tuntee kaikki deejiit ni voi mennä heittää läppää ainaku haluu ku oon kaikkien kaveri.

sit sun pitäis tutustuu muhun.. jos sä oot mulle *silleen* kiva niin voin tutustuttaa sut kaikkiin.. sitten säkin voit olla ”skenejumala”
Dives

#187 • • Dives I see the light

mayah:
---
DyyD:

---

Sul on niin vähän postauksii, et ihan turha tulla tänne avautuu ja leikkii jotain skenejulkkista.

(Teemu, oot ihqu *hali*)

sulla on asennetta.. sinustakin voisi kehittyä ”skenejumala”
sts

#188 • • sts Sama pyynti aitta!

Steven Hoaks:
---
mayah:
---
climate:
---
sts:
Steven hoaks, oot niinku ihan vitu epäskene niin pitkää ku sul on noin vitu hirveen kokonen animoitu gif allekirjoituskena
---

Täytyypä myöntää että toi Bart on aina muakin ärsyttänyt ... en vaan oo kehannu sanoo *blush*

---

Steven Hoaks on kyllä sitte niin *dissaa* et mä en ainakaan koskaan enää puhu sille. Pistän sen ignoreen. Ja ihan turha vastata, mä en näe sitä kuitenkaan *muhaha*

---

Ootteko nyt kaikki tyytyväisiä *grr*

Rakastetaan sua *sydän*
pinnie

#189 • • pinnie

mayah:

(c) Mayah-Dives-Mayah sanakirja 2004

LOLLERO
COBALT

#190 • • COBALT akitaattori

RandomPLAY:
---
Mr.D:
Tätä keskustelua pari päivää sivusta seurannneena totean seuraavaa:

Musta tuntuu että Sinä Dives haluaisit olla paljon enemmän ”skenessä” kuin mitä olet tällä hetkellä. ......

Tää ihan rakentavaan sävyyn ei ollenkaan vinoiluna...!

---

Heräs vain kysymys, että:

Mites paljon sä oot itse ”SKENESSĔ... ja mikä on sun ”skene” status ja onko se täysin relevanttia???

Tämäkin vain rakentavaan sävyyn... ei vinoiluna. *joo*

Mä en kyllä ole siinä tilassa et katsoisin tarpeelliseksi kysyä muilta mikä on mun tilanne minkään statuksen suhteen!
Ja kommenttini oli todellakin tarkoitettu rakentavan sävyyn Dives'ille. Jos nyt sä tai joku muu siitä närkästyit, niin siihen on kaikilla oikeutensa!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Dives

#191 • • Dives I see the light

mayah:
---
Dives:

---

No hei, vastahan mä pääsin skeneenki jossain tossa sivulla 4, eli ei mennä asioiden edelle..

Ehkä sitten joskus *juonittel* *muhaha*

Edit: Sori, liioittelin, se olikin vasta sivulla 5.

[muokattu 20.7.2004 17:20]

perustetaaks hei oma kieli.. :D
DyyD

#192 • • DyyD Insaider

mayah:
Sul on niin vähän postauksii, et ihan turha tulla tänne avautuu ja leikkii jotain skenejulkkista.

Nosiis oon ollu vaan niin kiireinen noitten pileitten kanssa etten oo kerinny tänne paljo kirjotteleen. Sitäpaitsi mun frendi oli perustamas tätä skenee vuos sitten et kyl mä aika kauan oon jo ollu messis.

--
käng-memper

sts

#193 • • sts Sama pyynti aitta!

Dives:
---
mayah:
---
Dives:

---

No hei, vastahan mä pääsin skeneenki jossain tossa sivulla 4, eli ei mennä asioiden edelle..

Ehkä sitten joskus *juonittel* *muhaha*

Edit: Sori, liioittelin, se olikin vasta sivulla 5.

[muokattu 20.7.2004 17:20]

---

perustetaaks hei oma kieli.. :D

MÄ LAITTA?
Bio

#194 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä olen ihan ihquskene, koska mä oon niin jossain!
sts

#195 • • sts Sama pyynti aitta!
Koko scenehän perustuu vain ja ainostaan tähän:

41.jpg
Dives

#196 • • Dives I see the light
LOOOOOOLLLLL!!!!! toi on niinku NIIN HYVÄ!!! muahahaha..
[Nuclear]

#197 • • [Nuclear] el aprendiz
Keitetään soppaa viel ihan vähän...

Dives:
siitä deejiille puhumisesta niin edelleenkin niille saa puhua KAIKKI kunhan oikeasti tekee sen oikeista syistä..

Ois todella kiva tietää mikä maaginen kyky sulla on erottaa x metrin päässä olevana millasilla syillä joku puhuu DJ:lle.

toiseksi en ollenkaan tykkää siitä että kun yritän tässä oikeasti kerrankin puhua jotain puoliasiallista niin porukat tykkää löytää omia merkityksiä kaikelle mitä sanon.. voi olla edelleenkin että ilmaisen itseäni väärin ja se johtuu siitä tai sitten jokainen tajuaa vain sen mitä haluaa..

Kuten monet on täällä jo sanoneet, niin sun ulosanti on äärettömän sekava eikä siitä saa oikein mitään tolkkua, sen takia sen voi käsittää niin monella tavalla. Jos 10 ihmistä tulkitsee sun sanat ihan erilailla ku sä ne tarkotit, niin kantsis ehkä miettii et oisko se vika sittenkin omassa ulosannissa kuin toisten lukutaidossa. Toisekseen jos sä puhut sekavia, niin ei sitä silti tarvii alkaa laittaa muitten piikkiin (”ihmiset tajuaa vain sen mitä ne haluaa”-tyyliin).

Ideana on kuitenkin se että, olen mielipiteeni ilmaissut.. ne jotka sen ymmärtää ymmärtää.. ne jotka ei niin ei voi mitään..

Jos mä ilmaisen mielipidettäni ja toiset ymmärtää sen väärin, niin sit yritän keksii jonkun toisen tavan ilmaista sen, jotta he sen tajuaisivat. Omasta mielestäni ei vaan oo kovin rakentavaa tukahduttaa keskustelua sanomalla ”jos ette mua tajua, niin omapahan on vikas”-lausahduksilla kun toiset eivät heti ymmärrä.

olen nyt sitten aiheuttanut millaisen kuvan tahansa kenelle tahansa niin jos joku sen ottaa pahalla niin ei voi mitään..

Taas tota samaa marttyyri asennetta, ei voi käsittää :D

Ainakin olen tuonut kantani esille ja mielipiteeni.. jos asioista ei puhu niin ne ei koskaan selviä eikä koskaan muutu..

Ei muutu, muttei ne muutu sitenkään jos vaan laittaa kirjaimia peränjälkeen ilman hetkenkään mietintää. Ei se oo paras keskustelija kuka huutaa lujiten tai kirjottaa eniten kirjaimia...

Itsetutkiskelu on hyvä asia.. mä olen ainakin katsellut itseäni toisten näkökulmistä tällä hetkellä.. ja monet ovat sanoneet sellaisia asioita minusta jotka pitävät paikkansa.. voisin tehdä niille jotain.. *ding*

Tää on hyvä kun tän tajuaa, niin muuttuminenkin on helpompaa. :)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Juhgu

#198 • • Juhgu Virnistelijä
No niin, tässä ketjussa on jo sanottu kaikki oleellinen. Kun tämä tästä kohta häviää niin pyydän että Dives et heti perustaisi uutta ketjua, vaikka huomio tuntuukin kivalta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

COBALT

#199 • • COBALT akitaattori

RandomPLAY:
---
Mr.D:
Mä en kyllä ole siinä tilassa et katsoisin tarpeelliseksi kysyä muilta mikä on mun tilanne minkään statuksen suhteen!
Ja kommenttini oli todellakin tarkoitettu rakentavan sävyyn Dives'ille. Jos nyt sä tai joku muu siitä närkästyit, niin siihen on kaikilla oikeutensa!

---

Enhän minä närkästynyt... tuli vain mieleen niin, kuin aikaisemmin sanoin. *joo*

Rakentavaan vain... olethan tietojeni mukaan ns. ”levynvaihtaja/-pyörittäjä” oikein.... *pihkassa*

Olen, olen... :>

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Dives

#200 • • Dives I see the light
niin no mulla oli ideana perustaa 90% reivaajista on tyhmiä topikki mutta sääsätn sen myöhempää varten.. tämä söi sen verran mehuja pois..