Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,646 views

Jone

#161 • • Jone Archibald Haddock

Digital Beat:
Sun ei ehkä ite kannata alottaa kiusantekoa täällä.

Tehdäänkö deali?

Sä käyttäydyt toisin kuin Plattarilla olet käyttäytynyt ja mä jätän sut rauhaan niin kauan kuin niin on?
dB

#162 • • dB Digital Beat Music

mayah:
---
Dives:
siitä deejiille puhumisesta niin edelleenkin niille saa puhua KAIKKI kunhan oikeasti tekee sen oikeista syistä..

---

Mikä on oikea syy?

mikä on tracklist, soita se ja se biisi?
dB

#163 • • dB Digital Beat Music

Jone:
---
Digital Beat:

---

Tehdäänkö deali?

Sä käyttäydyt toisin kuin Plattarilla olet käyttäytynyt ja mä jätän sut rauhaan niin kauan kuin niin on?

that's a deal.
Steven Hoaks

#164 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Digital Beat:
---
Jone:
---
Digital Beat:

---

Tehdäänkö deali?

---

that's a deal.

*lmao**lmao**lmao**lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

serotonot

#165 • • serotonot Paul Easy

Dives:

toiseksi en ollenkaan tykkää siitä että kun yritän tässä oikeasti kerrankin puhua jotain puoliasiallista niin porukat tykkää löytää omia merkityksiä kaikelle mitä sanon.. voi olla edelleenkin että ilmaisen itseäni väärin ja se johtuu siitä tai sitten jokainen tajuaa vain sen mitä haluaa..

Se luultavasti johtuu siitä että sä kirjoitat äärettömän sekavaa ja typo-rikasta tekstiä. Itsellä ei ainakaan usein riitä aika jäädä puoleksi tunniksi etsimään sekavan tekstin sisään kryptattua viestiä.
dB

#166 • • dB Digital Beat Music

serotonot:
---
Dives:

toiseksi en ollenkaan tykkää siitä että kun yritän tässä oikeasti kerrankin puhua jotain puoliasiallista niin porukat tykkää löytää omia merkityksiä kaikelle mitä sanon.. voi olla edelleenkin että ilmaisen itseäni väärin ja se johtuu siitä tai sitten jokainen tajuaa vain sen mitä haluaa..
---

Se luultavasti johtuu siitä että sä kirjoitat äärettömän sekavaa ja typo-rikasta tekstiä. Itsellä ei ainakaan usein riitä aika jäädä puoleksi tunniksi etsimään sekavan tekstin sisään kryptattua viestiä.

Äärettömän sekavaa, eipä muuta voi sanoa.
Minä en henkilökohtasesti saanut tosta mitään tolkkua. Missä on koko jutun punanen lanka?
dB

#167 • • dB Digital Beat Music

Steven Hoaks:
---
Digital Beat:
---
Jone:
---
Digital Beat:

---

Tehdäänkö deali?

---

that's a deal.

---

*lmao**lmao**lmao**lmao*

no
*lmao**lmao**lmao**lmao*
itelles vaan kans
Dives

#168 • • Dives I see the light

serotonot:
---
Dives:

---

kirjoitan tunteella... välillä menee överiksi.. :D
-P

#169 • • -P

Dives:

Tunteella saa toki kirjoittaa, eihän siinä oikeastaan ole edes mitään pahaa, mutta ei saisi unohtaa sitä, että järki kanssa olisi hienoa olla mukana, jotta ihmiset pystyisivät lukemaan selkeästi, mitä yrität sanoa.

[muokattu 20.7.2004 16:19]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Dives

#170 • • Dives I see the light

climate:
---
Dives:
---

Harmi sinänsä että sun jutuista ei saa tolkkua, koska joskus tuntuu että joistain asioista vois ehkä olla samaakin mieltä --- mutta toisaalta sitten joistain jutuista ei meinaa saada mitään selvää ja tulee sellanen olo että on asiat vähän hukassa. *nauru* Pahimmillaan syntyy just sit väärinkäsityksiä ja aivan turhaa väittelyä / kinastelua. Jos sun tekstit olisivat selkeämpiä, niin väittely ja kinastelu voisi kohdistua itse asiaan eikä jatkuvaan selvittelyyn?

Kannattaa panostaa kirjoitusten ulkoasuun ja lauserakenteisiin niin että ihmiset eivät ymmärtäisi väärin *piis*

[muokattu 20.7.2004 16:21]

*lmao* mutta silloinhan tässä ei olisi mitään kivaa :D
serotonot

#171 • • serotonot Paul Easy

mayah:
(c) Mayah-Dives-Mayah sanakirja 2004

Kiitos :D
Steven Hoaks

#172 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah:

Mistä näitä saa? Paljonko maksaa?
Tästä taitaa tulla best-seller!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

COBALT

#173 • • COBALT akitaattori
Tätä keskustelua pari päivää sivusta seurannneena totean seuraavaa:

Musta tuntuu että Sinä Dives haluaisit olla paljon enemmän ”skenessä” kuin mitä olet tällä hetkellä. Sua harmittaa kun joku toinen on jotain mitä sinä haluaisit olla jne...
Nyt kun käyrä on noussut liikaa yli punaisen, niin sä projisoit turhautuneisuutesi väärään kaltaiseen avautumiseen täällä forumilla!
Sun kannattaisi kysyä joltain sulle läheiseltä ihmiseltä johon sä luotat, onko asia näin!

Suomalaiseen luonteenpiirteeseen kuuluu usein seur. lainen toiminta:
Jos jollain toisella on jotain enemmän/paremmin kuin mulla, niin alkaa jumalaton täpinä ja valitus siitä kun kaverilla on sitä ja tätä!
Vaihtoehto: Tee jotain sen eteen että itselläsi olisi asiat paremmin äläkä ole ottamassa muilta pois!

Tää ihan rakentavaan sävyyn ei ollenkaan vinoiluna...!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Steven Hoaks

#174 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mr.D:
Musta tuntuu että Sinä Dives haluaisit olla paljon enemmän ”skenessä” kuin mitä olet tällä hetkellä. Sua harmittaa kun joku toinen on jotain mitä sinä haluaisit olla jne...
Nyt kun käyrä on noussut liikaa yli punaisen, niin sä projisoit turhautuneisuutesi väärään kaltaiseen avautumiseen täällä forumilla!
Jos jollain toisella on jotain enemmän/paremmin kuin mulla, niin alkaa jumalaton täpinä ja valitus siitä kun kaverilla on sitä ja tätä!
Vaihtoehto: Tee jotain sen eteen että itselläsi olisi asiat paremmin äläkä ole ottamassa muilta pois!

No pitihän jonkun vielä heittää bensaa nuotioon... Nyt kun Dives palaa takas niin tää topikki taas räjähtää...
Toi ei ollut ihan paras mahdollinen viesti tänne...
Mutta pirun mielenkiintoinen ja hauska *pahis* Nyt en ainakaan voi poistua täältä pariin tuntiin *nauru*

--

dB

#175 • • dB Digital Beat Music

Steven Hoaks:
---
Mr.D:

---

No pitihän jonkun vielä heittää bensaa nuotioon... Nyt kun Dives palaa takas niin tää topikki taas räjähtää...
Toi ei ollut ihan paras mahdollinen viesti tänne...
Mutta pirun mielenkiintoinen ja hauska *pahis* Nyt en ainakaan voi poistua täältä pariin tuntiin *nauru*

eihän tämä oo mitään Plattariin verrattuna, heh
Dives

#176 • • Dives I see the light

Mr.D:
Tätä keskustelua pari päivää sivusta seurannneena totean seuraavaa:

Sun kannattaisi kysyä joltain sulle läheiseltä ihmiseltä johon sä luotat, onko asia näin!

Tää ihan rakentavaan sävyyn ei ollenkaan vinoiluna...!

MAUAHAHAHAHA ROFLMAO!! LOL!! kuten stefu sanoi.. .muahahahahahahah.. mä en oikeasti ees lähe tohon.. ole mitä mieltä olet.. mä olen sitä mitä mä olen.. ja enemmän skene ei ole se.. eteenkään kun skeneä ei ole olemassa.
sts

#177 • • sts Sama pyynti aitta!
Ps. Scene kuoli ja genre meni jo.

Rumat ihmiset menkää jo kotiin...
Viltsu

#178 • • Viltsu noname

climate:
---
sts:
Steven hoaks, oot niinku ihan vitu epäskene niin pitkää ku sul on noin vitu hirveen kokonen animoitu gif allekirjoituskena
---

Täytyypä myöntää että toi Bart on aina muakin ärsyttänyt ... en vaan oo kehannu sanoo *blush*

Asenna Mozilla niin ei kauaa ärsytä

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

#179 • • niomic Guest

mayah:

Eiks ton pitäis olla Skene-Dives-Skene (c) Mayah?
dB

#180 • • dB Digital Beat Music

climate:
---
sts:
Scene kuoli
---

Mut onneks Skene, sen suomalainen pikkuserkku, jäi henkiin.

on sillä isovelikin nimittäin ”Demoskene” :D