nomic - pulsar 16.7.04 live

58 posts, 3 pages, 13,704 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#21 • • Mao & Taikahattu UG-///
Hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä!!! *aplodit*

Meitsi tykkää ja paljon! *jiihaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#22 • • astaroth Guest
Idioottivarmat suosikit mukana, ei voi olla uppoamatta. Tuo Rölli-laulu tuonne väliin oli oikein hupaisa, muistin melkein vielä sanatkin. :) Aika vaikea tästä on olla diggaamatta. Olit nostanut juuri mukavasti lisää tempoa Falling Starissa, upposi kenties vielä paremmin vähän nopeampana. Viimeinen kipale upposi mainiosti. En ollut paikan päällä kuulemassa, nyt harmittaa.

Edit: Typo

[muokattu 21.7.2004 18:13]
kukla

Posts: 53

#23 • • kukla
Tykkäsin erittäin paljon! Mukana kaikki suuret suosikit.. Nyt vain odottelemaan paarman keikkaa. *joo*
Auacusha

Posts: 1,097

#25 • • Auacusha Koneradio
jää kyl soittoo pitkäksi aikaa. Tää on *sydän*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Lauri

Posts: 1,051

#26 • • Lauri Devoted
Ensimmäistä kertaa kuulin useamman biisin kerralla. Aiemmin vain yksittäisiä kappaleita muiden seteissä, eikä ollut niin kolahtanut, mutta nyt setissä alkoi löytymään sellaista vanhaa kunnon meininkiä, mitä olen ikävöinyt jo pidempään.

Miinusta tulee tuosta rölli-tilulilusta keskivaiheilla, ehkä bileissä sopii johonkin tilanteeseen, mutta ei kuunneltavana.

Tulee mieleen ajat jolloin pyöri vielä hardtrance evolutionit ja muut kunnon rankemman musiikin tapahtumat. Aijai.

// L
KaveriTavara

Posts: 440

#27 • • KaveriTavara pyryharakka
oijoi oijoi *sydän*
uskomatonta miten loistavaa *plur*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Claquesous

Posts: 3,206

#28 • • Claquesous viidettä kolonnaa


Iso-Lauri:

Miinusta tulee tuosta rölli-tilulilusta keskivaiheilla, ehkä bileissä sopii johonkin tilanteeseen, mutta ei kuunneltavana.



Röllihän oli siis ihan ygönen. Ikuna en oo nauranu niin makiiasti ku kuullessani sen ensimmäisen kerran.

--
32. of December

Ceppu

Posts: 97

#29 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Yks vika täs on - tää on aivan liian lyhyt..*iloinen*

Viimeinen biisi on aivan mahtava !!!!
UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se

Keppu:

Viimeinen biisi on aivan mahtava !!!!



ja mä oon saanu kunnia nimetä sen.. *hih* *iloinen*
täytyy myöntää että kyllä tää setti on soinu aika paljon kotonakin.. *jiihaa**plur*
Avangion

Posts: 2,529

#31 • • Avangion Punakardinaali
Mä en saa kumpaakaan linkkiä toimimaan!!! *nyyh*
EDIT: *täh* No nyt se sitten lähtikin pelittämään... *hih*

TeMpPu

[muokattu 21.7.2004 20:29]

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

nomic

Posts: 4,120

#32 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Astaroth:
upposi kenties vielä paremmin vähän nopeampana.


nyt on pikkasen epäselvä lause mulle mutta meinaatko että falling stärii pitäisi pikkasen vielä pitchata ylöspäin vaiko että näin se upposi paremmin kuin normi bpm:llä? *hih* tästä on paha pistää pitchiä ylöspäin kun oli muistaakseni tässä vaiheessa jo joku ~+10% *blush*

mutta kivaa että joillekkin tämä on maistunut *hymy* ja kiitosta palautteesta, tietysti sitä saa aina tulla lisääkin *hihu* *kääpiöpiiloutuminen luolastoon*

*piis* vielä sen verran paarman livestä (niille ketä ehkäpä jopa kiinnostaa(vak! ketkä?) ;))
niin aion pistää pikkasen rankemman liven siellä, eli ei ihan näin melodista ehkä, mutta aika jyrkkä setti tulossa näillä näkymin, ja mukana on biisejä joita ei ole soitettu missään vielä, ihan pc-tuoreita on *hihu*

*karkaus, suhahdus, pamahdus*
sapeli

Posts: 11,768

#33 • • sapeli jokukukamikä?
no nii, nyt on testattu uutta tanssityyliä proteuksen ja neonin avustuksella - enköhän mä oo valmis suureen nomic-testiin *pahis* antaa tulla vaan, rankase kunnolla *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#34 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tunnustan että ole kaappi-polkkaaja *nauru*

Minusta tämä on kyllä todella vetovoimainen kokoonpano...

menoa+huumoria+hyviä vaihtoa+lisää huumoria=*sydän*

Kiitos paljon Nomic

Ps: Maria, olet kyllä kouluttanut pikku broidis hyvin *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#35 • • fanatic Guest
*aplodit*ensimmäistä kertaa nomicin settiä pääsee kuuntelee*iloinen*
nyt vaan odottelemaan ja sitten nupit kaakkoon ja örrör*nauru*
Zeni-

Posts: 1,104

#36 • • Zeni- Funky Little Man
*sydän**sydän**sydän*
Ihan parasta ever. Tätä en koneelta poista ikinä! *plur*
Harmi että en päässyt itse tapahtumaan SA-Intin takia*grr* *kivatsulle* , mutta kyl se siitä.

[muokattu 25.7.2004 16:34]

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Avatar
#37 • • fanatic Guest
siis*aplodit* just tämmöstö melodisempaa*plur* uppoo muhun*iloinen*
tää täytti odotukset ja enemmänki*aplodit*
[zuho]

Posts: 238

#38 • • [zuho] Team Jorma
Ai että !!!!! Nyt kyllä hemmotellaan vimosenpäälle ! Tää on ny kuunneltu kolme kertaa alusta loppuun... Ei herranjestas... Tää iskee muhun kovempaa ku 10 000 volttia...Aivan loistavaa setitystä.
*super**sydän**super**piis**sydän**super*

--
-Juho

UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se

Steven Hoaks:
Ps: Maria, olet kyllä kouluttanut pikku broidis hyvin *nauru*



*kiitoskiitos* *kiitoskiitos* *kiitoskiitos* *kiitoskiitos* *kiitoskiitos*




Oli hauskaa huomaa et porukka on poltellu tätä ihan levylle saakka ja se soi autossa jne jne jne.. *hih*
mä oon fiilistelly tätä settii edelleen tosi paljon kotona.. mut nyt alkaa paarman live olla kasassa ja siellä on tiedossa niin paljon eri kipaleita et huoh.. *plur*
Mut jatketaan... palautetta saa edelleen antaa.. *joo**hymy*

~isosisko~
*piis**iloinen**piis*
Avatar
#40 • • astaroth Guest

nomic:
nyt on pikkasen epäselvä lause mulle mutta meinaatko että falling stärii pitäisi pikkasen vielä pitchata ylöspäin vaiko että näin se upposi paremmin kuin normi bpm:llä?


Tarkoitin siis, että näin se upposi paremmin, kuin normi bpm:llä. Tuosta ei mielestäni enää ole tarvetta pitchiä nostaa. :)